Als er een walker zomaar in het volle daglicht naar een groep van 10 met werkende ogen en oren kan wandelen zonder dat iemand ook maar iets merkt is dat gewoon enorm lui geschreven. Maar zoals ik al zei, het is een trucje dat ze al vaker hebben gebruikt in de serie en zorgt ervoor dat er 0 continuïteit zit in de "regels" van deze zombiewereld, als het de schrijvers even uitkomt veranderen walkers opeens in sluipmoordenaars en survivors in incompetente downers.quote:
Diezelfde logica kan ik loslaten op het eerder vermeldde ongeluk dat ik tegenkwam. Daglicht, verkeer dat voorbij komt, en dan besluit er toch iemand die kruising op te gaan. Da's dan ook pure luiheid om niet op te letten. Ongelukken gebeuren. Zo worden onervaren lui in TWD op de meest lullige manieren gebeten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een walker zomaar in het volle daglicht naar een groep van 10 met werkende ogen en oren kan wandelen zonder dat iemand ook maar iets merkt is dat gewoon enorm lui geschreven. Maar zoals ik al zei, het is een trucje dat ze al vaker hebben gebruikt in de serie en zorgt ervoor dat er 0 continuïteit zit in de "regels" van deze zombiewereld, als het de schrijvers even uitkomt veranderen walkers opeens in sluipmoordenaars en survivors in incompetente downers.
Maar dit heeft niks met een ongeluk te maken, hier moet je er vanuit gaan dat 10 mensen met werkende oren en ogen niet zien dat een zombie in het daglicht op ze af komt lopen, het is geen keuze om iets niet te zien of te horen, het was een gebied waar 10 mensen dicht bij elkaar stonden, dan is het totaal ongeloofwaardig dat niemand een lompe luidruchtige zombie ziet komen aanstrompelen, zeker gezien ze er net 20 hadden afgeslacht en je dus kan verwachten dat ze volop alert zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Diezelfde logica kan ik loslaten op het eerder vermeldde ongeluk dat ik tegenkwam. Daglicht, verkeer dat voorbij komt, en dan besluit er toch iemand die kruising op te gaan. Da's dan ook pure luiheid om niet op te letten. Ongelukken gebeuren. Zo worden onervaren lui in TWD op de meest lullige manieren gebeten.
Op die manier kun je ieder ongeluk en iedere dood in welke serie dan ook wel af doen als luiheid van de schrijvers, al die personages hadden immers ook gewoon op kunnen letten en dan waren ze niet dood geweest. Want ongelukken gebeuren niet.
Op het kruispunt was het wss een persoon die niet oplette waardoor de rest ineens tegen hem aan botste. Vind de vergelijking dus ook niet helemaal goedquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:16 schreef OMG het volgende:
Een serie als The Walking Dead met alleen maar mensen die nooit fouten maken en alle walkers altijd zonder problemen omleggen lijkt me eigenlijk geen hol aan.
Net zoals in het dagelijks leven gebeuren er stomme ongelukken, zoals door onoplettend van achter gebeten worden. 't is een makkelijk punt om maar heel snel over te klagen.
Net zoals een ongeluk dat ik vanmorgen tegenkwam, op een joekel van een kruispunt met een miljoen miljard lichten. In een perfecte wereld zou iedereen opletten, maar nu zaten er een stel auto's op elkaar. Maar goed, daar kan ik natuurlijk ook m'n raam naar beneden draaien en maar roepen dat 't een makkelijke verkeers-trope is die te vaak gebruikt wordt.
En in TWD was het David die niet oplette en de rest was meer gefocust op andere dingen, zoals die kerel die gewond was geraakt aan z'n been. Ik snap nog steeds niet waarom ongelukken in TWD meteen als lui schrijfwerk worden afgedaan. Die dingen, zoals van achter gebeten worden, gebeuren in een wereld als TWD, net zoals er dagelijks mensen in het verkeer op elkaar botsen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Op het kruispunt was het wss een persoon die niet oplette waardoor de rest ineens tegen hem aan botste. Vind de vergelijking dus ook niet helemaal goed
besmeurd met verse ingewanden is helaas nog steeds fijn walkersnackquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:21 schreef tralalala het volgende:
Glenn wordt besmeurd door de ingewanden van Nicholas en loopt vrolijk weg.
Zoiets?
Slecht geschreven moment als Glenn daar levend door wegkomt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:20 schreef Mirel het volgende:
Glenn ligt onder die meneer. En Rick's trailer zal of starten of hij zal onderuit glippen en naar dat huisje ernaast rennen ofzo.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 03:12 schreef OMG het volgende:
Eindelijk is NoXia's Glenn post eens van toepassing.
Je onderschat het verrassingselement.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een walker zomaar in het volle daglicht naar een groep van 10 met werkende ogen en oren kan wandelen zonder dat iemand ook maar iets merkt is dat gewoon enorm lui geschreven. Maar zoals ik al zei, het is een trucje dat ze al vaker hebben gebruikt in de serie en zorgt ervoor dat er 0 continuïteit zit in de "regels" van deze zombiewereld, als het de schrijvers even uitkomt veranderen walkers opeens in sluipmoordenaars en survivors in incompetente downers.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:28 schreef NoXia het volgende:
Yes! Eindelijk! Glenn dood!![]()
![]()
* NoXia happy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar niet op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |