Oh............ dat waren ze vergeten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze waren even vergeten dat je hier niet zomaar komt. Je moet namelijk met de boot en zo.
Komen we wel uit.
Je had gewoon een slechte recensie moeten geven of je geld terug.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij was ik wel de laatste klant van die dag..ze waren moe
![]()
due ik heb niet geklaagd maar ook geen positieve back gegeven. gewoon helemaal geen recentie
gekregen dat vroegen ze wél in een mail
Neh..... gedoe man ...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had gewoon een slechte recensie moeten geven of je geld terug.
Duidelijk gezegd maar ze hadden er in hun leveringsvoorwaarden geen rekening mee gehouden. Nu willen ze het transport hier op Vlieland door ons laten betalen. Dat doen we dus niet, hè? Gratis levering is gratis levering, anders hadden ze (als bij zovelen) maar een uitzondering voor de Waddeneilanden moeten maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh............ dat waren ze vergeten?Volgende keer bij een bestelling wel duidelijk zeggen
waar je woont
Ahhhhhhhhhhhh... dat gaat nog een staartje krijgen.. en transportkosten zijn niet weinig zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duidelijk gezegd maar ze hadden er in hun leveringsvoorwaarden geen rekening mee gehouden. Nu willen ze het transport hier op Vlieland door ons laten betalen. Dat doen we dus niet, hè? Gratis levering is gratis levering, anders hadden ze (als bij zovelen) maar een uitzondering voor de Waddeneilanden moeten maken.
Ik bedoel een IIskast met een deur er in natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar als ik NU iets ga bestellen waar dan ook.... ga ik alles GOED afspreken enzo...
anders heb je straks een deuk in een IJskast erin... die moest je ook zelf uitpakken,
nou mooi niet.. dat gebeurd me niet nog een keerze waren nét weg... en ik heb alles
en iedereen gebeld daar en de volgende dag had ik een nieuwe verse Ijskast
Verdommeja toch?
Je moet krijgen waar je voor betaalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar als ik NU iets ga bestellen waar dan ook.... ga ik alles GOED afspreken enzo...
anders heb je straks een deuk in een IJskast erin... die moest je ook zelf uitpakken,
nou mooi niet.. dat gebeurd me niet nog een keerze waren nét weg... en ik heb alles
en iedereen gebeld daar en de volgende dag had ik een nieuwe verse Ijskast
Verdommeja toch?
Komt goed. Moet voor hun leergeld zijn. Ze weten nu dat ze hun leveringsvoorwaarden voor de Waddeneilanden moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh... dat gaat nog een staartje krijgen.. en transportkosten zijn niet weinig zijn
Dat vergeet ie nooit meer!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet krijgen waar je voor betaalt.
[..]
Komt goed. Moet voor hun leergeld zijn. Ze weten nu dat ze hun leveringsvoorwaarden voor de Waddeneilanden moeten aanpassen.
Matt is zo'n Amsterdammer voor wie Nederland ophoudt bij de Ring A10.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vergeet ie nooit meer!
Dat kan ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Matt is zo'n Amsterdammer voor wie Nederland ophoudt bij de Ring A10.
Nee, die foto was van vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan ook![]()
Maar eh... heb je vandaag echt gezwommen? of was die foto van een andere dag?
Kelere! Held!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die foto was van vandaag.
Je bent wel met je neus in de boter gevallen met sas en haar eiland, mazzelpikken noemen ze datquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die foto was van vandaag.
Ja, dit eiland was wel een bonus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent wel in de boter gevallen met sas en haar eiland, mazzelpikken noemen ze dat
Sas was de hoofdprijs en het eiland de bonusquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dit eiland was wel een bonus.
Psies.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sas was de hoofdprijs en het eiland de bonus
Ja.quote:
Laterquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben niet zo'n held... dus ik ga straks een een warme douche nemen en die Griek moet mijn wimpers
gaan verven, dus dat wordt een drama![]()
Had ie beloofd.... ik heh zijn haar gedaan... dus nu is zijn beurt... GVD![]()
![]()
Maar eer koffie drinken, Lekker gegeten, iets Grieks enzo.. was nieuw recept. en dan bankhangen![]()
Tot LaterGroetjes aan allemaal daaro natuurlijk ...................
#teamsas You weirdo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Sas niet. Die vindt het veel te koud en vindt mij gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |