Ach ja, het was Rome, en niet Venetië....geen idee waarom ik als eerste daar aan denk als ik aan Italië denk...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit Rome?
Weinig te gondelen daar...
Ik gok op een geheel wit Sinterklaaskostuum...
En hoeveel gondels heb je er al op gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Weinig te gondelen?![]()
De Tibet stroomt door Rome.
[ afbeelding ]
upload from device --->foto's--->upload--->klik reclame weg op kruis--->choose link---->kies bb codequote:
Geeneen! Maar theoretisch kan het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoeveel gondels heb je er al op gezien?
Dat is ook vreselijk duur en een rip offquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeneen! Maar theoretisch kan het wel.
Bij Tibet verkeer je echt wel in hogere sferen ...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Weinig te gondelen?![]()
De Tibet stroomt door Rome.
[ afbeelding ]
Moest Tiber zijn, kut woordenboekquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Tibet verkeer je echt wel in hogere sferen ...
Je bent blond...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ben ik blond, maar ik heb alleen 'share to .......' en 'share direct link'
Hahahha altijd leuk dat mensen hun telefoon de schuld gevenquote:
Blijkbaarquote:
Zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Nou ja, ik ga morgen naar huis, dus de foto's volgen, misschien ook die van mij op de Segway vanmiddag. Dat was gaaf!
En wie zich geroepen voelt een handleiding met plaatjes (want blont) te maken, ik hou me aanbevolen
Ik had ook sacha de schuld kunnen gevenquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahha altijd leuk dat mensen hun telefoon de schuld geven
Zo'n apple ding of niet?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Nou ja, ik ga morgen naar huis, dus de foto's volgen, misschien ook die van mij op de Segway vanmiddag. Dat was gaaf!
En wie zich geroepen voelt een handleiding met plaatjes (want blont) te maken, ik hou me aanbevolen
Dat is altijd goedquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook sacha de schuld kunnen geven
Dat zie ik wel op de laptop, maar mobiel zie ik alleen de foto, zonder de linkjes rechts.quote:
Gebruik je de officiele Imgur app wel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik wel op de laptop, maar mobiel zie ik alleen de foto, zonder de linkjes rechts.
Ik ben al blij dat ik foto's via whatsapp verstuur. Ik heb nog niet zo lang internet op mijn S2quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Android![]()
Ik voel me een beetje dom nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |