Ik vond ze op de foto maar zo-zo, maar in t echt vond ik hem wel sexyquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind het een gedrocht, heb ze gezien in het echt
Ik precies andersom, ik vind de verhoudingen niet kloppen en de auto oogt plastic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vond ze op de foto maar zo-zo, maar in t echt vond ik hem wel sexy
3 keer over de kop tov een accu van de groothandel ja? schaamteloos graaien noem ik datquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 100 amp accu rekenen ze op 325 euro, 50 euro plaatsen en dan nog eens 60 euro inleren. Blijkbaar moet de auto geprogrammeerd worden voor een nieuwe accu...
Wow just wow.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 100 amp accu rekenen ze op 325 euro, 50 euro plaatsen en dan nog eens 60 euro inleren. Blijkbaar moet de auto geprogrammeerd worden voor een nieuwe accu...
Dat heb ik ook gedaan aangezien het onder de garantie vielquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was gierend van de lach de deur weer uit gelopen..
Je bedoelt best wat ik begrijp, paljasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan aangezien het onder de garantie viel
Da minde niequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Even mijn eigen BMW aan het cabrioficeren:
[ afbeelding ]
dat is wel lullig van ze, ze hadden met een hulpaccu gewoon de stroom erop kunnen houden, dan hoef je niet in te leren en 50 euro plaatsen is ook wel aan de prijsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 100 amp accu rekenen ze op 325 euro, 50 euro plaatsen en dan nog eens 60 euro inleren. Blijkbaar moet de auto geprogrammeerd worden voor een nieuwe accu...
Een nieuwe accu hoef je ook niet per sé in te leren horen. En overbouwen zonder hulp accu is ook geen probleem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel lullig van ze, ze hadden met een hulpaccu gewoon de stroom erop kunnen houden, dan hoef je niet in te leren en 50 euro plaatsen is ook wel aan de prijs
Het was niet mijn bedoeling om jullie te laten schrikken hoor. Hetgeen waar ik mee bezig ben geweest is het repareren van mijn dubbele schuifdak. Daar werkte het een en ander niet meer van.quote:
Bij verschillende BMW's (vooral met L6 motoren) moet je de auto ook wat achterover zetten omdat er anders een luchtbel in het blok kan blijven zitten bij het bijvullen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
koelvloeistof ontluchten. deel 412.
draai de dop van het k.v.s.-reservoir en het ontluchtingsnippel los. vul koelvloeistof bij tot het er bij de ontluchtingsnippel zonder lucht uitkomt. draai de ontluchtingsnippel vast.
zet de verwarming op warm en op de eerste stand, met de sleutel op het contact.
vul het koelvloeistofniveau aan.
laat de motor warmdraaien. na enkele minuten gaat het hele koelsysteem open en komt aanwezige lucht vanzelf naar boven. op dat moment zakt het koelvloeistofniveau en kan het worden aangevuld. de motor kan daarna uit, het koelsysteem is ontlucht.
zoiets?
Helemaal achterlijk, maar heb het wel vaker gehoord ja. Ik vraag me af of dat ook moet als je er gewoon een nieuwe accu van hetzelfde amperage in zet. Voor je andere apparatuur maakt het toch ook niet uit of er batterijen van de Lidl of Duracell in zitten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:54 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 100 amp accu rekenen ze op 325 euro, 50 euro plaatsen en dan nog eens 60 euro inleren. Blijkbaar moet de auto geprogrammeerd worden voor een nieuwe accu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |