Zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben het broekje al omlaag.
Bayern doet wel rustaaagh dus gaat niet zo knotsgek worden denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lastig te voorspellen. Ik ga voor 2-2.
Zonder Robbery is het nog steeds een geweldig teamquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zekeralleen jammer dat dit niet van groot belang is voor Bayern aangezien Arsenal de vorige wedstrijd heeft verloren en Robben niet meedoet maar dat mag de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat vind ik echt een debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie ontslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Daar heeft Hans nog mee op 1 kamer geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/sport/lo(...).ViaCONEJIhM.twitter
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:27 schreef Caland het volgende:
Nu kan Heerenveen voor Henk de Jong gaan.
Özil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
HTC is fan van spelers die door het ijs zakken als het moeilijk wordt
Ik vind die Wietse wel een goede toevoeging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Zucht dit is de prijs de je betaald voor het kijken naar SBS, veel slechter gaat een voorbeschouwing niet. Met als flitsend hoogtepunt een flitsend sterretje als een speler een actie maakt....
Wat heeft dit te maken met Arsenal - Bayern?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
Graag winst voor Valencia, Barcelona en Zenit
Mjah mijn humor is het niet. De sidekick hype is al een keer geweest en hoeft niet nog een keer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind die Wietse wel een goede toevoeging.
Bayern moest er ook bijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met Arsenal - Bayern?
Allemaal CL.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah mijn humor is het niet. De sidekick hype is al een keer geweest en hoeft niet nog een keer.
Ja, en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet eens de beste speler van Chile.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?
Rustaaaagggggquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
WEEEEEEEER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG?
FC BAYERNquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
WEEEEEEEER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG?
Luuk Ikink en de roterende lui bij dwdd, maar goed off topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?
Ik gok op een blessure van Robben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Luuk Ikink en de roterende lui bij dwdd, maar goed off topic.
Ik gok op eerste gele kaart voor Vidal
Ik wist helemaal niet dat die moffen ook met de pond betaalden joh.quote:
EUROPAquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON DEUTSCHLAND, UND VIELLEICHT....
EUROPASquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON DEUTSCHLAND, UND VIELLEICHT....
Ich habe gesehen viel Frauen sind hier. So auch viele Mutti. Also ein dicke Kuss van der Trainer der Meister!quote:
Protest omdat de tickets te duur zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef HighVolume het volgende:
Wat was dat met die bayern supporters ?
mad op de prijzenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef HighVolume het volgende:
Mwah, prima backiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef Drolflap het volgende:
Bernat is echt de achillespees van Bayern
Vonden de kaartjes te duur , daarom uit protest 5 min later binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef HighVolume het volgende:
Ze moeten 64 pond voor een uitkaartje betalen dus bleven ze uit protest de eerste 5 minuten weg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef HighVolume het volgende:
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten 64 pond voor een uitkaartje betalen dus bleven ze uit protest de eerste 5 minuten weg.
ah ok duidelijk... terecht ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Protest omdat de tickets te duur zijn
Je bent zelf grote klasse.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ze snappen het wel bij Bayern. Daar betaal je hooguit 150 euro voor een seizoenskaart. Grote klasse.
Jij bent meer van de zitten hou je bek cultuur uiteraard.quote:
Hij is een van een drieling en daardoor een slechte schedel, deze is niet goed ontwikkeld in de baarmoederquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?
Voor de tv ook nog eensquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent meer van de zitten hou je bek cultuur uiteraard.
Origineel antwoord wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:55 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Hij is een van een drieling en daardoor een slechte schedel, deze is niet goed ontwikkeld in de baarmoeder
Waar heb jij het nou weer overquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar jij vindt het vast een goede speler op FIFA.
Matig gekeept inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Die redding was veel makkelijker dan dat hij eruit zag.
Alaba kan dat op zich wel, al speelt hij nu centraal achterin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp aan Guardiola is dat rare gebeuren met backs die ineens centraal op het middenveld gezet worden. Zowel met Lahm als Alaba. Respectievelijk de beste linksback en rechtsback ter wereld. Laat ze daar dan ook gewoon staan.
Beste linksback is Willems.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp aan Guardiola is dat rare gebeuren met backs die ineens centraal op het middenveld gezet worden. Zowel met Lahm als Alaba. Respectievelijk de beste linksback en rechtsback ter wereld. Laat ze daar dan ook gewoon staan.
Morele ondersteuning.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom twee man achter de bal bij een corner?
Dit zeg je ook altijd over Hazard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, dit is een grote tegenstander, dan doet Özil nooit mee.
Niets mis mee, maar toch een beetje net-niet allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft een droevig elftal dat Arsenal.
Klopt, nog zo'n speler die alleen opvalt als er tegen Bournemouth of Aston Villa gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit zeg je ook altijd over Hazard.
Je hebt wel gelijk trouwens
Die puma shirts maken dat beeld ook wel af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar toch een beetje net-niet allemaal
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij weer meedoet als hij fit is.quote:
Ozil speelt meestal wel aardig, maar heeft nog minder rendement dan Rene van Rijswijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, nog zo'n speler die alleen opvalt als er tegen Bournemouth of Aston Villa gespeeld wordt.
quote:
Dat schijn je te krijgen als je gemaakt bent met een slappe lul.quote:
En hij is de enige overlevende van die driequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:58 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit echt waar is
quote:
Hoe heet nr ook alweer?quote:
HOE IS HET MOGELIJK DAT DIE PAST?quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOE IS HET MOGELIJK DAT DIE PAST?
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig.
Dat vroeg je moeder gisteren ook
Daar komt Robben... daar komt Robben! HOOOOOOOOOO ROBBEN!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOE IS HET MOGELIJK DAT DIE PAST?
bedankt hansquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig.
Dat vroeg je moeder gisteren ook
Maar potjes scharen toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
op ieder potje past een dekseltje.
Tussen 40 en 45 wordt er wel eens raak geschoten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah we zitten tussen minuut 40 en 45 in.
...
Deed je vader ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tussen 40 en 45 wordt er wel eens raak geschoten.
Dat is pas bij 69.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wat is een potquote:
Vooral Duitsers zijn daar goed inquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Matige speler.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Lewandowski heeft al anderhalve wedstrijd niet gescoord
Kramer > Lewandowskiquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:WinstonBogarde5 twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 21:30:23I am really enjoying this game ! @ChampionsLeague #arsbay reageer retweet
Kazim ook niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Brammess het volgende:
twitter:WinstonBogarde5 twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 21:30:23I am really enjoying this game ! @ChampionsLeague #arsbay reageer retweet
Bedankt Winston.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Brammess het volgende:
Bogarde heeft een goede boterham verdiend met wedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:31 schreef Brammess het volgende:
alles oké?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
midden ergensquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En waar zet je Muller dan?
#firstworldproblems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |