Zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben het broekje al omlaag.
Bayern doet wel rustaaagh dus gaat niet zo knotsgek worden denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lastig te voorspellen. Ik ga voor 2-2.
Zonder Robbery is het nog steeds een geweldig teamquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zekeralleen jammer dat dit niet van groot belang is voor Bayern aangezien Arsenal de vorige wedstrijd heeft verloren en Robben niet meedoet maar dat mag de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat vind ik echt een debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie ontslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Daar heeft Hans nog mee op 1 kamer geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/sport/lo(...).ViaCONEJIhM.twitter
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:27 schreef Caland het volgende:
Nu kan Heerenveen voor Henk de Jong gaan.
Özil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
HTC is fan van spelers die door het ijs zakken als het moeilijk wordt
Ik vind die Wietse wel een goede toevoeging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Zucht dit is de prijs de je betaald voor het kijken naar SBS, veel slechter gaat een voorbeschouwing niet. Met als flitsend hoogtepunt een flitsend sterretje als een speler een actie maakt....
Wat heeft dit te maken met Arsenal - Bayern?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
Graag winst voor Valencia, Barcelona en Zenit
Mjah mijn humor is het niet. De sidekick hype is al een keer geweest en hoeft niet nog een keer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind die Wietse wel een goede toevoeging.
Bayern moest er ook bijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met Arsenal - Bayern?
Allemaal CL.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah mijn humor is het niet. De sidekick hype is al een keer geweest en hoeft niet nog een keer.
Ja, en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet eens de beste speler van Chile.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?
Rustaaaagggggquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
WEEEEEEEER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG?
FC BAYERNquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
WEEEEEEEER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG?
Luuk Ikink en de roterende lui bij dwdd, maar goed off topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sidekickhype? Kun je wat voorbeelden noemen?
Ik gok op een blessure van Robben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Luuk Ikink en de roterende lui bij dwdd, maar goed off topic.
Ik gok op eerste gele kaart voor Vidal
Ik wist helemaal niet dat die moffen ook met de pond betaalden joh.quote:
EUROPAquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON DEUTSCHLAND, UND VIELLEICHT....
EUROPASquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON DEUTSCHLAND, UND VIELLEICHT....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |