abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156948843
Net nu ik dacht dat het na de blunder mbt de vluchtelingenproblematiek niet erger kon, doet Angela er een schepje bovenop. Waren eerst alle vluchtelingen welkom in Duitsland, met als gevolg een gigantisch explosieve toename aan migranten (ook voor de rest van West-Europa) terwijl het er al teveel waren, nu wil ze dat Turkije bij de EU komt.

Het zal ongetwijfeld ook de maken hebben met de vluchtelingendiscussie (in ruil voor opvang in Turkije wil Erdogan natuurlijk ook wat), maar opnemen in de EU?! Ze zijn al jarenlang 'kandidaat-lidstaat' en dat moet het ook blijven. Wat heeft een land met 80 miljoen moslims, waarvan een groot deel niet-seculier, nu weer te zoeken in de EU?

Ongetwijfeld gaan daar nog meer miljarden West-Europees belastinggeld naartoe om daar de boel 'op te bouwen', maar verdwijnt het in de zakken van de corrupte regering daar. Bovendien heeft Erdogan het niet zo op democratie en mensenrechten. Vrijheid van meningsuiting bestaat daar alleen in naam, journalisten worden opgepakt, en de verkiezingen zijn helemaal een farce.

Tel daar nog bij op de problemen met de Koerden in het oosten, het feit dat de EU na toetreding grenst aan een zwaar instabiele regio, en dat Turkije qua cultuur gewoonweg botst met West-Europa, en je moet allesbehalve een verdere integratie van Turkije in de EU willen...

Zucht, je kon weten dat het fout zou gaan met een vrouw uit de voormalige DDR...
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:51:06 #2
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156949006
EU bestaat over 50 jaar niet meer
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156949046
Turkije gaat gewoon die 3 miljard euro krijgen en daarna alsnog die vluchtelingen doorlaten.

_O-
pi_156949145
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije gaat gewoon die 3 miljard euro krijgen en daarna alsnog die vluchtelingen doorlaten.

_O-
Ik zou zeggen dat we dan de illegale migranten gewoon per oorlogsschip retour sturen. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.
pi_156949203
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat we dan de illegale migranten gewoon per oorlogsschip retour sturen. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.
Veel succes daarmee dan _O- Pas je wel op met je oorlogsschepen in Turks gebied? :9
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:02:48 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156949238
quote:

_O-
Precies . lekker makkelijk vanuit Turkije want een visum is straks ook niet meer nodig.

Wir schaffen das
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156949249
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:43 schreef MAHL het volgende:
Wat heeft een land met 80 miljoen moslims, waarvan een groot deel niet-seculier, nu weer te zoeken in de EU?
MAHL pleit weer eens voor religieus-etnische uitsluiting hoor :')
pi_156949268
quote:

_O-
"Inspanningsverplichting" heet zoiets _O-

Maar als Turkije dan nog meer geld krijgt komt het wel goed hoor!
pi_156949282
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:03 schreef MAHL het volgende:

[..]

"Inspanningsverplichting" heet zoiets _O-

Maar als Turkije dan nog meer geld krijgt komt het wel goed hoor!
Hey, psst, Merkel. Schuif eens nog wat miljarden door? :7 Nu komt het wel goed, echt waar hoor :7

_O-
pi_156949320
Die Merkel zouden ze onderhand ook wel mogen afschieten :'). En wij hebben nog steeds die lulwammes van een Rutte :r.
pi_156949326
quote:
13s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

MAHL pleit weer eens voor religieus-etnische uitsluiting hoor :')
Niet zozeer vanwege de religie of etniciteit, meer omdat men het in die contreien (voornamelijk vanwege religie) het niet zo nauw heeft met vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, democratie, en rechten voor vrouwen en homo's.

Maar goed, er zijn altijd mensen die er blij van worden als er zometeen 80 miljoen Turken zonder verblijfsvergunning vrij in Europa mogen wonen en werken...
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:07:05 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156949351
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:05 schreef MAHL het volgende:

[..]

Niet zozeer vanwege de religie of etniciteit, meer omdat men het in die contreien (voornamelijk vanwege religie) het niet zo nauw heeft met vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, democratie, en rechten voor vrouwen en homo's.

Maar goed, er zijn altijd mensen die er blij van worden als er zometeen 80 miljoen Turken zonder verblijfsvergunning vrij in Europa mogen wonen en werken...
Nog meer shoarmatenten :r
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156949373
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hey, psst, Merkel. Schuif eens nog wat miljarden door? :7 Nu komt het wel goed, echt waar hoor :7

_O-
Doet me een beetje aan ontwikkelingshulp denken... Nee, de vorige keren dat we miljoenen hebben overgemaakt lukte het niet. Maar deze keer gaat het echt anders worden hoor!
pi_156949393
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Veel succes daarmee dan _O- Pas je wel op met je oorlogsschepen in Turks gebied? :9
Hoezo? Turkije heeft toch geen atoombommen ofzo, dus die kunnen niks maken. En misschien wil de kemalistische kant van het Turkse leger ook wel meehelpen om Erdogan af te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 18:10:27 ]
pi_156950233
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Hoezo? Turkije heeft toch geen atoombommen ofzo, dus die kunnen niks maken. En misschien wil de kemalistische kant van het Turkse leger ook wel meehelpen om Erdogan af te zetten.
Het Turkse leger staat klaar voor Europese oorlogsschepen. Kan me overigens niet voorstellen dat de Russische oorlogsschepen die ook in de regio rondvaren erg blij ermee zullen zijn dus veel succes ^O^

_O-
pi_156950286
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het Turkse leger staat klaar voor Europese oorlogsschepen. Kan me overigens niet voorstellen dat de Russische oorlogsschepen die ook in de regio rondvaren erg blij ermee zullen zijn dus veel succes ^O^

_O-
Goed, ik zal ophouden te trollen.

Misschien kun jij dan als trotse Turk ook ophouden met hopen dat Erdogan Europa gaat trollen. Ik begrijp dat trouwens sowieso niet, want dat zal ongetwijfeld betekenen dat er alleen maar meer haat tegenover Turken en andere moslims -en dus tegen jou- komt.
pi_156950352
Erdogan _O_

Wat een baas _O_ Haalt miljarden binnen en dwingt af dat Turken visumvrij in het Schengengebied kunnen rondreizen _O_

_O_
pi_156950448
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan _O_

Wat een baas _O_ Haalt miljarden binnen en dwingt af dat Turken visumvrij in het Schengengebied kunnen rondreizen _O_

_O_
Ja, er valt veel op de beste man aan te merken (wat jij hopelijk ook met mij eens bent), maar geopolitiek weet ome Erdogan optimaal gebruik te maken van de huidige crisis.

Nee, met moralistisch geleuter en schuldgevoelens win je het geopolitieke spel niet van meesters als Putin en Erdogan, Merkel :N
pi_156950679
Had nog laatst een merkel filmpje in elkaar geflanst in een kwartiertje. Dat mens spreekt zichzelf enorm tegen.
https://vid.me/rHrD
Tis een kutfilmpje maarja :')
pi_156950821
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja, er valt veel op de beste man aan te merken (wat jij hopelijk ook met mij eens bent), maar geopolitiek weet ome Erdogan optimaal gebruik te maken van de huidige crisis.

Nee, met moralistisch geleuter en schuldgevoelens win je het geopolitieke spel niet van meesters als Putin en Erdogan, Merkel :N
Wat exact hebben de andere Europese regeringleiders gedaan om Erdogan schaak te zetten? Of wat had je realistisch gezien überhaupt kunnen doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 19:06:37 ]
pi_156950866
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan _O_

_O_
Dat visumvrije reizen kan natuurlijk sowieso gelijk weer gecanceld worden als Turkije zich niet aan de afspraken houdt.
pi_156950984
Het btw-tarief kan straks van 21% ook wel naar 26% gaan om de vluchtenlingenproblematiwek te dekken. Let op mijn woorden.
paypal.me/taaladvies
pi_156951157
Ik vraag me af wat Erdogan binnenkort nog meer afdwingt. Dit verhaal krijgt nog wel een staartje met een kwakkelende Merkel aan het roer.
pi_156951254
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af wat Erdogan binnenkort nog meer afdwingt. Dit verhaal krijgt nog wel een staartje met een kwakkelende Merkel aan het roer.
Misschien kan hij afdwingen dat Marine Le Pen in 2017 de Franse verkiezingen wint en dan ervoor zorgt dat er in Europa een fel anti-moslim-beleid komt. :s)

Als Erdogan jouw adviezen opvolgt moet dat hem vast wel lukken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 19:18:56 ]
pi_156951285
Geweldig hoe Erdogan miljoenen asielzoekers heeft laten opvangen en veel problemen heeft weten voorkomen _O_ Geen slap gelul maar echt actie ondernemen.

Wat een leider _O_
pi_156951613
Wat doe je dan eigenlijk nog hier? Waarom reis je dan niet vanavond nog visumvrij naar het land van je grote held, waar geen problemen zijn en je van onze 3 miljard subsidie kan leven?
pi_156951684
Mijn Turkse zaad verspreiden over Germaanse blondjes :9~

In de jaren 70 zongen Turken: Wij gaaaaan Europaaa innn Wij gaan Europa iinnn

_O-
pi_156951733
Sowieso mensen met een Weeaboo UI die gaan klagen over anderen _O-
pi_156952061
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso mensen met een Weeaboo UI die gaan klagen over anderen _O-
In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.

"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet"

Dat is de boodschap uit die film. Van Shakespeare.

Maar ik heb dan wel zoiets van: dan moet je het wel ook zelf willen. Als je in Nederland gaat wonen maar geen Nederlander wil zijn en Nederlanders maar niks vindt, wat doe je hier dan? Flikker dan lekker een eind op.
pi_156952108
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:43 schreef Igen het volgende:

[..]

In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.

"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet"

Dat is de boodschap uit die film. Van Shakespeare.

Maar ik heb dan wel zoiets van: dan moet je het wel ook zelf willen. Als je in Nederland gaat wonen maar geen Nederlander wil zijn en Nederlanders maar niks vindt, wat doe je hier dan? Flikker dan lekker een eind op.
Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.

Ik beslis zelf wel wie ik toejuich, waar ik woon en wie ik steun.
pi_156952145
Dit toont trouwens maar goed aan waarom Erdogan oproept Turken te integreren maar niet te assimileren. De Europeaan krijg zo nu en dan wat fascistische trekjes en je kan maar beter niet vergeten wie je bent _O_
pi_156952179
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.

Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.
pi_156952201
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.
Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker op :s)
pi_156952310
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker op :s)
Ik ben al weg. :P

Met als verschil dat ik niet in een land ben gaan wonen wat ik eigenlijk maar niks vind zolang het geen mini-Nederland is. En dat ik niet tegenover de mensen in dit land ga zitten roepen wat voor held Willem-Alexander of Rutte is en dat ik Nederlands zaad in de lokale sletjes wil injecteren en dat soort idiotie.
pi_156952365
Maar je bemoeit je verder wel met wat er in Nederland gebeurt en burgers van dit land denken? _O-

Je woont er niet maar je bemoeit je er wel mee, hou je klep dan gewoon verder. _O-
pi_156952372
P.S. Ik vind het diep triest dat je ook gelijk met "nazi" en "fascistisch" begint te schelden, totaal zonder reden.
pi_156952424
Mensen die roepen dat bepaalde mensen uit een land moeten verdwijnen om hun mening noem ik fascisten ja.
pi_156952540
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die roepen dat bepaalde mensen uit een land moeten verdwijnen om hun mening noem ik fascisten ja.
Het is een advies! Als in Nederland een substantiële groep mensen liever geen Turken en moslims heeft én jij als Turk eigenlijk Turkije gewoon een veel toffer land vindt dan Nederland, waarom zou je dan in Nederland blijven wonen? Daarmee is dan iedereen slechter af, inclusief jijzelf. Ik snap dat gewoon oprecht niet. Verhuizen zou dan een win-win-oplossing zijn. Ik vind het raar om dat nazisme te noemen.

Ja, tenzij je stiekem Nederland toch geen kutland vindt en wat loopt te trollen met Erdogan's uitspraken maar eigenlijk Turkije helemaal niet zo geweldig vindt. (En dat is wat ik eigenlijk vermoed.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 19:59:19 ]
pi_156952647
Nou, heb ik gelijk of heb ik gelijk met mijn vermoeden? :P

En dan ben ik uiteraard helemaal tegen discriminatie enzo. Ik heb mijn UI niet voor niks hè.
pi_156952694
Je dringt aan bij mensen om op te rotten als je mening niet overeenkomt met die van andere mensen en dat vind jij normaal?! Wat is dat voor onzinnig redenatie _O-

Het is niet raar dat men hier moeilijk om kan gaan met asielzoekers met zulke verknipte denkwijzes.
pi_156952809
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je dringt aan bij mensen om op te rotten als je mening niet overeenkomt met die van andere mensen en dat vind jij normaal?! Wat is dat voor onzinnig redenatie _O-
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.

Ik adviseer alleen maar om niet als een puber voor de optie te kiezen die én anderen én jezelf het leven opzettelijk zo moeilijk mogelijk maakt.
quote:
Het is niet raar dat men hier moeilijk om kan gaan met asielzoekers met zulke verknipte denkwijzes.
Ik heb niks tegen asielzoekers.
pi_156952875
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:07 schreef Igen het volgende:
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.

Ik adviseer alleen maar om niet als een puber voor de optie te kiezen die én anderen én jezelf het leven opzettelijk zo moeilijk mogelijk maakt.
Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken. Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.

Maar goed, het is niet voor niets dat Erdogan waarschuwt voor assimilatie. Vandaag is het adviseren, morgen is het gedwongen deportatie.
pi_156952878
Geen Turkse wijven keihard nemen en daarna hun gezicht er onderspuiten :')
Daarna weer keihard hun anal vernederen :')
pi_156952967
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken.
Nee, dat denk ik helemaal niet.

Zoals ik al zei: ik denk dat jij gewoon zit te trollen maar eigenlijk Nederland een leuker land vindt om in te leven dan Turkije. Ik had gehoopt dat uit jouw mond te horen door je uit de tent te lokken door je te vragen waarom je niet 'opflikkert', maar dat is blijkbaar niet gelukt. :+
quote:
Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.
Nee.
quote:
Maar goed, het is niet voor niets dat Erdogan waarschuwt voor assimilatie. Vandaag is het adviseren, morgen is het gedwongen deportatie.
Trololololo hoop ik dan maar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 20:14:00 ]
pi_156953029
Igen je valt flink door de mand met je fascistisch gebrabbel. Nederland voor de Nederlanders en als je een afwijkende mening hebt moet je weg _O_
pi_156953055
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Igen je valt flink door de mand met je fascistisch gebrabbel. Nederland voor de Nederlanders en als je een afwijkende mening hebt moet je weg _O_
Jij bent toch ook een Nederlander? :?
pi_156953066
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij bent toch ook een Nederlander? :?
Nee ik ben een Turk. Een papiertje maakt je geen Nederlander.
pi_156953138
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:20:21 #49
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_156953164
Turkije bij de EU toelaten is zeer onwenselijk. Dan zit er helemaal geen land meer tussen de bezettingszone van IS en Europa.

Ik hoop dat iemand een Europese petitie gaat opzetten tegen dit plan.
pi_156953202
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.
Als ik zeg dat ik een Turk ben en dat maakt met een racist dan ben ik dat maar :)
pi_156953794
quote:

_O-
En daarna nog veel meer miljarden, want zoals we inmiddels weten geeft de EU maar al te graag aan losers. En zoals we ook allemaal weten, bukt onze corrupte premier graag weglachend voorover om de Turkse aap uit de mouw anaal te ontvangen.

Gelukkig zijn er volgend jaar verkiezingen. Dus eigenlijk is dit een godsgeschenk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_156953904
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik een Turk ben en dat maakt met een racist dan ben ik dat maar :)
Nee, dat is het niet. Dit is wat je een racist maakt:
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:

[..]

Een papiertje maakt je geen Nederlander.
En ik vraag me dan ook af waarom Nederland ooit dat "papiertje" heeft verstrekt. Dat moet een vergissing zijn geweest die Nederland niet nog eens moet maken.
pi_156953999
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dit is wat je een racist maakt:

[..]

[..]

En ik vraag me dan ook af waarom Nederland ooit dat "papiertje" heeft verstrekt. Dat moet een vergissing zijn geweest die Nederland niet nog eens moet maken.
Ja het is inmiddels wel duidelijk dat jij mensen met een "afwijkende" mening het liefst ziet verdwijnen. Het fascistisch kopje steekt weer op _O-

En het dan raar vinden als Turken zich niet willen identificeren als Nederlander :D
pi_156954164
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja het is inmiddels wel duidelijk dat jij mensen met een "afwijkende" mening het liefst ziet verdwijnen. Het fascistisch kopje steekt weer op _O-

En het dan raar vinden als Turken zich niet willen identificeren als Nederlander :D
Het is net andersom. Ik heb niks tegen Turken die zich als Nederlander willen identificeren. Ik heb ook niks tegen Turken in Turkije. Allemaal prima, en ik ben dus ook absoluut geen fascist.

Ik heb alleen iets tegen mensen zoals jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 20:48:58 ]
pi_156954204
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is net andersom. Ik heb niks tegen Turken die zich als Nederlander willen identificeren. Ik heb ook niks tegen Turken in Turkije. Allemaal prima, en ik ben dus ook absoluut geen fascist.

Ik heb alleen iets tegen mensen zoals jou.
Jij hebt niks tegen Turken zolang ze maar hetzelfde denken als jij. Het is goed met je _O- Je probeert je fascistische denkwijze gewoon goed te praten.

Die is goed, die mag blijven maar die andere die is fout, die moet weg.
pi_156954262
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij hebt niks tegen Turken zolang ze maar hetzelfde denken als jij. Het is goed met je _O- Je probeert je fascistische denkwijze gewoon goed te praten.

Die is goed, die mag blijven maar die andere die is fout, die moet weg.
Ja. Precies. Ik maak onderscheid naar de persoon. Ik scheer niemand over één kam op grond van etniciteit, maar in plaats daarvan leg ik de nuance tussen een goede Turk en een walgelijk iemand die niet-Turkse vrouwen als minderwaardig ziet en seksueel wil misbruiken. :r Dat maakt me geen fascist. Integendeel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 20:51:58 ]
pi_156954317
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja. Precies. Ik maak onderscheid naar de persoon. Ik scheer niemand over één kam op grond van etniciteit, maar in plaats daarvan leg ik de nuance tussen een goede Turk en een walgelijk iemand die niet-Turkse vrouwen als minderwaardig ziet en seksueel wil misbruiken. :r Dat maakt me geen fascist. Integendeel.
_O- _O-

Waar zeg ik dat niet-Turkse vrouwen minderwaardig zijn en seksueel wil misbruiken? _O-

Hoe verknipt ben je als een flinke beurt aan Germaanse blondjes als seksueel misbruikt kenmerkt? Godver _O-

Man man man, kansloos fascistje probeert z'n gelul goed te praten _O_
pi_156954341
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:

[..]

En dat is in een notendop dus gewoon het hele euvel van de multicul en waarom dat gedoemd is om te mislukken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156954376
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat exact hebben de andere Europese regeringleiders gedaan om Erdogan schaak te zetten? Of wat had je realistisch gezien überhaupt kunnen doen?
Grenzen Griekenland/Turkije en Bulgarije/Turkije beter bewaken. Dreigen met stopzetten miljardensteun die ieder jaar van de EU naar Turkije gaat. Natuurlijk is dat niet je uiteindelijke doel, maar zo kom je veel beter aan de onderhandelingstafel terecht. Nu krijgt Turkije én nog meer miljardensteun, én worden ze weer 'echt' kandidaat-lidstaat van de EU. Het is alsof Merkel het niet eens geprobeerd heeft :{
pi_156954435
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

En dat is in een notendop dus gewoon het hele euvel van de multicul en waarom dat gedoemd is om te mislukken.
Nee, we moeten niet iedereen over één kam scheren en doen alsof alle allochtonen net zulke perverse klapjosti's zijn als ClapClapYourHands.
pi_156955064
Hier goed artikel over 'onze' politici en hoe ze steeds maar weer de boel verkloten... Het is ongelooflijk.

http://dekritischenood.nl/het-eerlijke-verhaal/
pi_156968187

De dag die je wist dat zou komen... Sneller dan verwacht! Ome Erdo voert nog eventjes de druk op.
pi_156968589
Als ik Erdogan was had ik gewoon 3 miljard euro per maand van de EU geëist voor de opvang van asielzoekers.. Is toch weer 36 miljard euro per jaar extra. Daarnaast vrij verkeer van goederen en diensten + visumvrij reizen, dan kunnen die EU onderhandelingen verder de prullenbak in.
pi_156968720
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]

De dag die je wist dat zou komen... Sneller dan verwacht! Ome Erdo voert nog eventjes de druk op.
Mooi om te zien toch hoe de keiharde realiteit bij Merkel naar binnen wordt geschoven?
Van "wir schaffen das" naar bedelen bij Erdogan binnen twee maanden tijd. _O-
pi_156970817
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:28 schreef karton2 het volgende:

[..]

Mooi om te zien toch hoe de keiharde realiteit bij Merkel naar binnen wordt geschoven?
Van "wir schaffen das" naar bedelen bij Erdogan binnen twee maanden tijd. _O-
In ieder geval hadden de Viségrad-landen uiteindelijk gelijk dat een Europese verdeelsleutel geen oplossing is. Want het eigenlijke probleem is blijkbaar Erdogan.
pi_156972053
quote:

_O-
Dat lijkt mij ook. Die grens is sowieso zo lek als een mandje. En maar weinig mensen die zich afvragen waarom de meeste via Turkije Griekenland binnenkomen.
pi_156972148
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O- _O-

Waar zeg ik dat niet-Turkse vrouwen minderwaardig zijn en seksueel wil misbruiken? _O-

Hoe verknipt ben je als een flinke beurt aan Germaanse blondjes als seksueel misbruikt kenmerkt? Godver _O-

Man man man, kansloos fascistje probeert z'n gelul goed te praten _O_
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_156972192
Die geldbetaling zou natuurlijk in termijnen moeten gebeuren. Stel dat er nu 100.000 asielzoekers per maand Europa binnenkomen. 3 miljard gedeeld door 12 maanden en 100.000 asielzoekers is 2500 euro. Dat zou je in mindering moeten brengen voor elke asielzoeker die toch Europa binnenkomt. Als Erdogan dan niet meewerkt krijgt hij ook niks.

Het hele bedrag vooraf betalen is natuurlijk gekkenwerk.
pi_156972193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Die grens is sowieso zo lek als een mandje. En maar weinig mensen die zich afvragen waarom de meeste via Turkije Griekenland binnenkomen.
Bovendien krijgen ze juist méér geld als ze meer vluchtelingen binnenlaten... Want ja dat geld is dan blijkbaar nodig he?
pi_156972210
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef Igen het volgende:
Die geldbetaling zou natuurlijk in termijnen moeten gebeuren. Stel dat er nu 100.000 asielzoekers per maand Europa binnenkomen. 3 miljard gedeeld door 12 maanden en 100.000 asielzoekers is 2500 euro. Dat zou je in mindering moeten brengen voor elke asielzoeker die toch Europa binnenkomt. Als Erdogan dan niet meewerkt krijgt hij ook niks.

Het hele bedrag vooraf betalen is natuurlijk gekkenwerk.
Waarom denk ik niet dat Merkel dit ook beseft, laat staan voor elkaar krijgt.
  zondag 13 maart 2016 @ 20:24:55 #71
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160645123
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

In de jaren 70 zongen Turken: Wij gaaaaan Europaaa innn Wij gaan Europa iinnn

_O-

DEUS

LO

VULT
graag op anoniem
pi_160645225
Ach tja, alle Turken van vandaag zijn een schande voor wat Turkije ooit, lang geleden, was.
pi_160684336
quote:

_O-
Turken kun je sowieso niet vertrouwen. Geen wonder dat de wereld niks met dat flutvolkje heeft.
Corporate translator
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:57:05 #74
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_160693764
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:51 schreef BaardHagrid het volgende:
EU bestaat over 5 jaar niet meer
Fixed. Geen dank.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_160693888
Liever Turkije dan Griekenland :')
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:04:48 #76
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_160694158
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En daarna nog veel meer miljarden, want zoals we inmiddels weten geeft de EU maar al te graag aan losers. En zoals we ook allemaal weten, bukt onze corrupte premier graag weglachend voorover om de Turkse aap uit de mouw anaal te ontvangen.
Wat zei ik?

De EU, zo voorspelbaar.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:07:45 #77
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_160694291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:59 schreef Enricooo13 het volgende:
Liever Turkije dan Griekenland :')
Want?
pi_160694678
Merkel is, net als de meeste van haar landgenoten, totaal doorgeslagen wat betreft linkse politieke correctheid. Compleet gestoord. Duitsland kent ook geen grote rechtse kranten. Laatst waren 2 politiemensen bv. ontslagen omdat ze een kleine rechtse krant lazen.

Maar goed, het walgelijkste is nog wel dat ze andere Europese landen haar psychotische wereldbeeld wil opdragen. Alleen daarom al minder Europese Unie.
pi_160695041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:22 schreef HSG het volgende:

[..]

Turken kun je sowieso niet vertrouwen. Geen wonder dat de wereld niks met dat flutvolkje heeft.
Een man die dit zegt is geen......Turk -O-
pi_160695198
Ik zal mijn kebabturk wel een linkje sturen van dit topic... Zal je je tegen een echte Turk moeten verdedigen..
pi_160695252
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:21 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Hééél goed te vertrouwen. :D :X
pi_160696836
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:51 schreef BaardHagrid het volgende:
EU bestaat over 5 jaar niet meer
edit
pi_160697515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Hééél goed te vertrouwen. :D :X
_O_
pi_160697519
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geweldig hoe Erdogan miljoenen asielzoekers heeft laten opvangen en veel problemen heeft weten voorkomen _O_ Geen slap gelul maar echt actie ondernemen.

Wat een leider _O_
Whut??
pi_160712526
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:21 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Eeuh nee gelukkig niet..;)
Corporate translator
pi_160712685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Eeuh nee gelukkig niet..;)
:{w Je verklaart weer de oorlog tussen ons?
pi_160712717
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:26 schreef Melanthi het volgende:

[..]

:{w Je verklaart weer de oorlog tussen ons?
Alweer? :P
Corporate translator
pi_160713090
De EU opereert niet als één, en daar maken anderen (of het nou Erdoğan, Putin of een ander is) misbruik van. Iedereen zo z'n eigen belangen eh.

De EU is traag, kan niet doorpakken, zijn te veel hoofden die beslissingen nemen en te veel monden die een mening vormen. Dus ja, als je slagvaardig wil zijn, moet je af van dat logge, maar dat logge is inherent aan de EU.

Ergo: neem de glijmiddel mee.
pi_160757371
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want?
Kijk alleen al naar de economie. Die van Turkije is een van de snelstgroeiende van de wereld
pi_160758566
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:13 schreef Enricooo13 het volgende:

[..]

Kijk alleen al naar de economie. Die van Turkije is een van de snelstgroeiende van de wereld
Hmm, welke economie? In vergelijking met Afrika en Iran is de economie van Turkije groot. In vergelijking met de meest ontwikkelde landen bijzonder klein. Zelfs Nederland heeft een grotere economie met veel minder inwoners. Als we het hebben over welvaart dan zit Turkije op Oost-Europees niveau. De meest ontwikkelde delen van het land aangezien Oost-Turkije niet meer dan armoedig is. Laten we zeggen de welvaart van Polen.
pi_160759059
quote:

[..]

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 12:39:50 ]
pi_160759985
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ondanks dat Igen zich misschien niet zo handig uitdrukt op sommige plaatsen, heeft hij wel een punt en ben ik het op sommige delen zeker met hem eens. Op het moment dat jij in Nederland (Of Duitsland, Schotland, Noorwegen, America, China whatever) komt wonen voor onbepaalde tijd, krijg je onherroepelijk te maken met verschillen, niet alleen op praktische gebieden, maar ook op het gebied van cultuur. Uiteraard hoef je hier niet aan mee te doen (Nee, we verwachten niet dat alle Polen hier ineens Sinterklaas gaan vieren en zich met Carnaval verkleden) maar ik vind dat je wel mag verwachten dat deze immigranten zich zodanig aanpassen zodat degenen die dit wel willen, zich ook als zodanig kunnen uiten. Stoort het je echter op een zodanige manier dat je hiertegen in verzet wil komen of dat je je niet meer kan identificeren als medelander in dit land terwijl je wel de nationaliteit hebt (Ja, een papiertje maakt je Nederlander, of je nu wilt of niet) dan kun je twee dingen doen:
1. Proberen je 17 miljoen medelanders ervan te overtuigen dat het echt anders moet. Omdat wij in een democratie leven (althans, we proberen nog steeds vol te houden dat dit een democratie is, maar dat is een ander topic) heb je hier alle recht toe. Je zult er echter rekening mee moeten houden dat niet iedereen het met je eens zal zijn.
2. Je conclusie trekken dat je hier misschien toch niet helemaal op je plek bent en eens op zoek gaan naar een land met een cultuur die beter bij je past.

Heeft niks met facisme, nazisme of iets soortgelijks te maken, gewoon met logisch nadenken. Je gaat ergens naartoe, voel je je er niet thuis, dan ga je weer weg, dat is het voordeel van een wereld die steeds kleiner wordt :)
pi_160760291
Ik volg dit helemaal niet hoor. Maar zoals ik nu heb begrepen krijgt Turkije een zakgeld van europa om alle vluchtelingen die via turkije zijn gekomen terug te nemen.

Maar dan?

Wat gaat Turkije dan doen? Ik neem aan dat ze vluchtelingen op een gegeven moment het land uitslaan en het geld lekker houden.
Dat is toch niet de bedoeling?
pi_160764059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:34 schreef zovty het volgende:
Ik volg dit helemaal niet hoor. Maar zoals ik nu heb begrepen krijgt Turkije een zakgeld van europa om alle vluchtelingen die via turkije zijn gekomen terug te nemen.

Maar dan?

Wat gaat Turkije dan doen? Ik neem aan dat ze vluchtelingen op een gegeven moment het land uitslaan en het geld lekker houden.
Turkije heeft afgelopen jaren 8 grote vluchtelingenkampen gebouwd met Europees geld die zowat leeg staan. Daar komt nogmaals 6 miljard euro bij.
pi_160764967
, en :')
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:20:39 #96
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_160767792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:34 schreef zovty het volgende:

Maar dan?

Nee, ze krijgen een zak geld om 'vluchtelingen' 1 op 1 om te ruilen, zogenaamd een geregistreerde voor een niet geregistreerde. Lachen man, dat wordt natuurlijk ook exact bijgehouden en daar wordt gelet op de maffiose behandeling tot nu toe helemaal niet mee gesjoemeld.

6 miljard voor netto niet 1 'vluchteling' minder, hoe krijg je het als EU voor elkaar? Kennelijk kan het geld (want dat is toch maar van een ander) niet op daar.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:27:45 #97
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_160767984
quote:

[..]

De Chinese groeit al jaren ongeveer 7% per jaar, zullen we die er ook maar even bij nemen?

Net alsof Turkije ons voordeel laat hebben van hun 'snelgroeiende economie'. Alsof ze niet handenwrijvend zitten te wachten op tientallen miljarden landbouwsubsidies ieder jaar.

Maar ja, links bukt wel weer voorover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')