abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156951613
Wat doe je dan eigenlijk nog hier? Waarom reis je dan niet vanavond nog visumvrij naar het land van je grote held, waar geen problemen zijn en je van onze 3 miljard subsidie kan leven?
pi_156951684
Mijn Turkse zaad verspreiden over Germaanse blondjes :9~

In de jaren 70 zongen Turken: Wij gaaaaan Europaaa innn Wij gaan Europa iinnn

_O-
pi_156951733
Sowieso mensen met een Weeaboo UI die gaan klagen over anderen _O-
pi_156952061
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso mensen met een Weeaboo UI die gaan klagen over anderen _O-
In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.

"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet"

Dat is de boodschap uit die film. Van Shakespeare.

Maar ik heb dan wel zoiets van: dan moet je het wel ook zelf willen. Als je in Nederland gaat wonen maar geen Nederlander wil zijn en Nederlanders maar niks vindt, wat doe je hier dan? Flikker dan lekker een eind op.
pi_156952108
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:43 schreef Igen het volgende:

[..]

In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.

"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet"

Dat is de boodschap uit die film. Van Shakespeare.

Maar ik heb dan wel zoiets van: dan moet je het wel ook zelf willen. Als je in Nederland gaat wonen maar geen Nederlander wil zijn en Nederlanders maar niks vindt, wat doe je hier dan? Flikker dan lekker een eind op.
Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.

Ik beslis zelf wel wie ik toejuich, waar ik woon en wie ik steun.
pi_156952145
Dit toont trouwens maar goed aan waarom Erdogan oproept Turken te integreren maar niet te assimileren. De Europeaan krijg zo nu en dan wat fascistische trekjes en je kan maar beter niet vergeten wie je bent _O_
pi_156952179
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.

Ik beslis zelf wel wie ik toejuich, waar ik woon en wie ik steun.
Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.
pi_156952201
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.
Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker op :s)
pi_156952310
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker op :s)
Ik ben al weg. :P

Met als verschil dat ik niet in een land ben gaan wonen wat ik eigenlijk maar niks vind zolang het geen mini-Nederland is. En dat ik niet tegenover de mensen in dit land ga zitten roepen wat voor held Willem-Alexander of Rutte is en dat ik Nederlands zaad in de lokale sletjes wil injecteren en dat soort idiotie.
pi_156952365
Maar je bemoeit je verder wel met wat er in Nederland gebeurt en burgers van dit land denken? _O-

Je woont er niet maar je bemoeit je er wel mee, hou je klep dan gewoon verder. _O-
pi_156952372
P.S. Ik vind het diep triest dat je ook gelijk met "nazi" en "fascistisch" begint te schelden, totaal zonder reden.
pi_156952424
Mensen die roepen dat bepaalde mensen uit een land moeten verdwijnen om hun mening noem ik fascisten ja.
pi_156952540
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die roepen dat bepaalde mensen uit een land moeten verdwijnen om hun mening noem ik fascisten ja.
Het is een advies! Als in Nederland een substantiële groep mensen liever geen Turken en moslims heeft én jij als Turk eigenlijk Turkije gewoon een veel toffer land vindt dan Nederland, waarom zou je dan in Nederland blijven wonen? Daarmee is dan iedereen slechter af, inclusief jijzelf. Ik snap dat gewoon oprecht niet. Verhuizen zou dan een win-win-oplossing zijn. Ik vind het raar om dat nazisme te noemen.

Ja, tenzij je stiekem Nederland toch geen kutland vindt en wat loopt te trollen met Erdogan's uitspraken maar eigenlijk Turkije helemaal niet zo geweldig vindt. (En dat is wat ik eigenlijk vermoed.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 19:59:19 ]
pi_156952647
Nou, heb ik gelijk of heb ik gelijk met mijn vermoeden? :P

En dan ben ik uiteraard helemaal tegen discriminatie enzo. Ik heb mijn UI niet voor niks hè.
pi_156952694
Je dringt aan bij mensen om op te rotten als je mening niet overeenkomt met die van andere mensen en dat vind jij normaal?! Wat is dat voor onzinnig redenatie _O-

Het is niet raar dat men hier moeilijk om kan gaan met asielzoekers met zulke verknipte denkwijzes.
pi_156952809
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je dringt aan bij mensen om op te rotten als je mening niet overeenkomt met die van andere mensen en dat vind jij normaal?! Wat is dat voor onzinnig redenatie _O-
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.

Ik adviseer alleen maar om niet als een puber voor de optie te kiezen die én anderen én jezelf het leven opzettelijk zo moeilijk mogelijk maakt.
quote:
Het is niet raar dat men hier moeilijk om kan gaan met asielzoekers met zulke verknipte denkwijzes.
Ik heb niks tegen asielzoekers.
pi_156952875
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:07 schreef Igen het volgende:
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.

Ik adviseer alleen maar om niet als een puber voor de optie te kiezen die én anderen én jezelf het leven opzettelijk zo moeilijk mogelijk maakt.
Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken. Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.

Maar goed, het is niet voor niets dat Erdogan waarschuwt voor assimilatie. Vandaag is het adviseren, morgen is het gedwongen deportatie.
pi_156952878
Geen Turkse wijven keihard nemen en daarna hun gezicht er onderspuiten :')
Daarna weer keihard hun anal vernederen :')
pi_156952967
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken.
Nee, dat denk ik helemaal niet.

Zoals ik al zei: ik denk dat jij gewoon zit te trollen maar eigenlijk Nederland een leuker land vindt om in te leven dan Turkije. Ik had gehoopt dat uit jouw mond te horen door je uit de tent te lokken door je te vragen waarom je niet 'opflikkert', maar dat is blijkbaar niet gelukt. :+
quote:
Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.
Nee.
quote:
Maar goed, het is niet voor niets dat Erdogan waarschuwt voor assimilatie. Vandaag is het adviseren, morgen is het gedwongen deportatie.
Trololololo hoop ik dan maar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 20:14:00 ]
pi_156953029
Igen je valt flink door de mand met je fascistisch gebrabbel. Nederland voor de Nederlanders en als je een afwijkende mening hebt moet je weg _O_
pi_156953055
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Igen je valt flink door de mand met je fascistisch gebrabbel. Nederland voor de Nederlanders en als je een afwijkende mening hebt moet je weg _O_
Jij bent toch ook een Nederlander? :?
pi_156953066
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij bent toch ook een Nederlander? :?
Nee ik ben een Turk. Een papiertje maakt je geen Nederlander.
pi_156953138
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee ik ben een Turk. Een papiertje maakt je geen Nederlander.
Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:20:21 #49
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_156953164
Turkije bij de EU toelaten is zeer onwenselijk. Dan zit er helemaal geen land meer tussen de bezettingszone van IS en Europa.

Ik hoop dat iemand een Europese petitie gaat opzetten tegen dit plan.
pi_156953202
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.
Als ik zeg dat ik een Turk ben en dat maakt met een racist dan ben ik dat maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')