In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso mensen met een Weeaboo UI die gaan klagen over anderen
Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:43 schreef Igen het volgende:
[..]
In mijn UI is geen Japanner. Komt uit een film die een statement maakt tegen discriminatie.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet"
Dat is de boodschap uit die film. Van Shakespeare.
Maar ik heb dan wel zoiets van: dan moet je het wel ook zelf willen. Als je in Nederland gaat wonen maar geen Nederlander wil zijn en Nederlanders maar niks vindt, wat doe je hier dan? Flikker dan lekker een eind op.
Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Flikker zelf lekker op achterlijke nazi dat je bent. Als je wilt gaan bepalen wie waar woont ga je maar lekker in Noord-Korea wonen.
Ik beslis zelf wel wie ik toejuich, waar ik woon en wie ik steun.
Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker opquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Juridisch mag je dat zelf weten, maar ik vind het ten eerste een vorm van masochisme om bewust in een land te willen blijven wonen dat je niet leuk vindt en ten tweede is het mijn goed recht om persoonlijk te vinden dat je beter kan opflikkeren, in de hoop dat je dat welgemeende advies ter harte neemt.
Ik ben al weg.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niets stopt mij om dit land van binnenuit te veranderen. Bevalt je dat niet, rot je maar lekker op
Het is een advies! Als in Nederland een substantiële groep mensen liever geen Turken en moslims heeft én jij als Turk eigenlijk Turkije gewoon een veel toffer land vindt dan Nederland, waarom zou je dan in Nederland blijven wonen? Daarmee is dan iedereen slechter af, inclusief jijzelf. Ik snap dat gewoon oprecht niet. Verhuizen zou dan een win-win-oplossing zijn. Ik vind het raar om dat nazisme te noemen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die roepen dat bepaalde mensen uit een land moeten verdwijnen om hun mening noem ik fascisten ja.
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je dringt aan bij mensen om op te rotten als je mening niet overeenkomt met die van andere mensen en dat vind jij normaal?! Wat is dat voor onzinnig redenatie
Ik heb niks tegen asielzoekers.quote:Het is niet raar dat men hier moeilijk om kan gaan met asielzoekers met zulke verknipte denkwijzes.
Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken. Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:07 schreef Igen het volgende:
Dat zou onzinnig zijn, maar daar dring ik ook helemaal niet op aan.
Ik adviseer alleen maar om niet als een puber voor de optie te kiezen die én anderen én jezelf het leven opzettelijk zo moeilijk mogelijk maakt.
Nee, dat denk ik helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee jij dénkt dat mensen hun level opzettelijk moeilijk maken.
Nee.quote:Jij bent gewoon voorstander van een gesegregeerde samenleving. Iedereen gaat wonen waar de mening van elkaar overeenkomen en als je een afwijkende mening hebt moet je maar vertrekken.
Trololololo hoop ik dan maarquote:Maar goed, het is niet voor niets dat Erdogan waarschuwt voor assimilatie. Vandaag is het adviseren, morgen is het gedwongen deportatie.
Jij bent toch ook een Nederlander?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Igen je valt flink door de mand met je fascistisch gebrabbel. Nederland voor de Nederlanders en als je een afwijkende mening hebt moet je weg
Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik ben een Turk. Een papiertje maakt je geen Nederlander.
Als ik zeg dat ik een Turk ben en dat maakt met een racist dan ben ik dat maarquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, dus je bent zelf de racist (of nou ja, het gaat om etniciteit en geen ras, maar goed) hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |