Hoe doet ie dat? . Ga ik ook gebruiken .quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn stad ligt vol met turbo-rotondes, veel efficienter dan een kruispunt met verkeerslichten.
En zelfs op m'n drukste kruispunten kan dit de flow prima aan (3-baans weg erop aansluiten? geen probleem).
Op de legenda wordt de rotonde wel rood vanwege de verkeersdrukte, maar een file staat er nooit.
[ afbeelding ]
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=561554476
jammer dat hij echt losgekoppeld moet wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snelweg afgesloten in verband met wegwerkzaamheden.
Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat hij echt losgekoppeld moet worden
Anders rijden ze gewoon door de blokkades heen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat hij echt losgekoppeld moet worden
Oh, eens kijken dan of dat iets voor mij is. Maar heb al andere Traffic managers....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.
Als je alle pijlen naar de afrit stuurt, zouden nieuw gespawnde auto's niet meer rechtdoor moeten rijden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders rijden ze gewoon door de blokkades heen.
[..]
Oh, eens kijken dan of dat iets voor mij is. Maar heb al andere Traffic managers....
Zal me er vanavond eens in verdiepen. En ook even kijken of die geen conflict geeft met mijn huidige (weet even niet welke ik nu gebruik ).quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je alle pijlen naar de afrit stuurt, zouden nieuw gespawnde auto's niet meer rechtdoor moeten rijden.
Mooi weer. Doe jij met ongelimiteerd geld gewoon mooie dorpjes bouwen oid?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.
Twee screentjes van mijn nieuwste dorpje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, omdat steden in mijn ogen nooit beginnen met wat random Low Density huisjes langs een speciaal daarvoor gebouwde afrit in het niks. Dan bouw ik liever zelf een eerste kerkje, en wat huisjes op een plek die daadwerkelijk iets meer sense maakt, langs een regionale highway van Network Extensions. Bovendien is geld in dit spel toch amper een probleem (eerder een klein beetje een hinderende factor enkel in het begin) dat je het imo net zo goed kan uitzetten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi weer. Doe jij met ongelimiteerd geld gewoon mooie dorpjes bouwen oid?
Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben .quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, omdat steden in mijn ogen nooit beginnen met wat random Low Density huisjes langs een speciaal daarvoor gebouwde afrit in het niks. Dan bouw ik liever zelf een eerste kerkje, en wat huisjes op een plek die daadwerkelijk iets meer sense maakt, langs een regionale highway van Network Extensions. Bovendien is geld in dit spel toch amper een probleem (eerder een klein beetje een hinderende factor enkel in het begin) dat je het imo net zo goed kan uitzetten.
Dat herken ik ook wel. Van tevoren mooie ideeën wat ik met de stad wil doen, maar omdat nog niet alles is vrijgespeeld in het begin, komt er toch weer niets van terecht.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben .
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben .
Ja, om precies die reden speel ik met Unlock all, unlimited money en (nu voor het eerst) 81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel. Van tevoren mooie ideeën wat ik met de stad wil doen, maar omdat nog niet alles is vrijgespeeld in het begin, komt er toch weer niets van terecht.
Daar heb je wel gelijk in, echter ik vind het juist wel leuk om met geld te spelen. Omdat ik dan ook nog na moeten blijven denken wat ik verder wil met de stad, maar er wel voor moet blijven zorgen dat de stad winstgevend blijft.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Ja, om precies die reden speel ik met Unlock all, unlimited money en (nu voor het eerst) 81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.
Je inkomsten blijf je wel zien, dus als dat een motief is, kan je dat altijd blijven proberen natuurlijk. Alleen komt er niet daadwerkelijk geld bij/af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, echter ik vind het juist wel leuk om met geld te spelen. Omdat ik dan ook nog na moeten blijven denken wat ik verder wil met de stad, maar er wel voor moet blijven zorgen dat de stad winstgevend blijft.
Misschien dan eens een keer een poging wagen, maar voorlopig nog even met mijn huidige stad bezig. Zal vanavond nog wat foto's posten van de wijkjes.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je inkomsten blijf je wel zien, dus als dat een motief is, kan je dat altijd blijven proberen natuurlijk. Alleen komt er niet daadwerkelijk geld bij/af.
Maar geld heeft ook wel voordelen hoor. Ik speel ook niet altijd met unlimited money.
81 tiles? Dat is een mod die ik ook moet hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.
Jup. Gewoon álle tiles van een map potentieel beschikbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
81 tiles? Dat is een mod die ik ook moet hebben
je wegennet is dan ook de "backbone" van elke stadquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:41 schreef Blistering het volgende:
Heb echt zin in vanmiddag Maar ik zie dus dat sommige streamers eerst een heel wegennetwerk aanleggen als een soort skelet van de stad, om pas daarna de zoning etc. te doen.
Ik ga altijd gelijk aan de slag met alles, maar dan krijg je wel een vrij onoverzichtelijk geheel.
Misschien vanmiddag ook eens eerst met een wegennetwerk beginnen.
Dat is evident. Maar als je vooraf al een plan hebt qua wegen dan scheelt het je achteraf wel veel problemen oplossen, denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je wegennet is dan ook de "backbone" van elke stad
is die niet goed (genoeg) dan verzuipt je stad ook
Dat had ik me bij mijn huidige stad ook voorgenomen, maar dan moet je wel een goed plan hebben denk ik. Met alles aan de slag kan ook, vaak wordt het dan wel een wat organischer en misschien realistischer geheel. Zo ontstaan de meeste steden in het echt immers ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:41 schreef Blistering het volgende:
Heb echt zin in vanmiddag Maar ik zie dus dat sommige streamers eerst een heel wegennetwerk aanleggen als een soort skelet van de stad, om pas daarna de zoning etc. te doen.
Ik ga altijd gelijk aan de slag met alles, maar dan krijg je wel een vrij onoverzichtelijk geheel.
Misschien vanmiddag ook eens eerst met een wegennetwerk beginnen.
Ja heel irritant. Mijn verkeerslichten mod werkt ook niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
C:SL 1.30 (gratis update met weer e.d.) is live. Zoals door de devs al voorspeld zijn alle mods die iets met wegen doen (NExt, TM:PE, T++, etc.) kapot, dus het is wachten tot ook die weer geüpdate zijn. Geplande release voor update van TM:PE is morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |