als dat geen neuken wordquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje toch?
[..]
Ja, hij gaat ook mee naar Rome.
Zekerquote:
Awww.quote:
In een lekker comfy hotelbed.quote:
4 persoons?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.
[..]
In een lekker comfy hotelbed.
Je hebt toch niet zo'n pauperhostel voor een paar euro per nacht?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.
[..]
In een lekker comfy hotelbed.
we willen allemaal wel eens watquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou wel in een bubbelbad willen nu. Maar ja.
Moet wel voor twee fatties zoals wij.quote:
Dan zou ik toch niet hotel zeggen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo'n pauperhostel voor een paar euro per nacht?
Houd ik je aan.quote:
At least buy me dinner first. :$quote:
Ik heb al het hele tripje betaaltquote:
Hotels kunnen ook vrij pauper zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet wel voor twee fatties zoals wij.
[..]
Dan zou ik toch niet hotel zeggen?
Lewdness intensifies.quote:
betaaldquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb al het hele tripje betaalt
nee, ik kom niet uit volendamquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ze als een zus voor je? Je komt uit Volendam toch?
Je snapt 'm niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb al het hele tripje betaalt
Klopt. Maar komt wel goed Skedje. We hebben een goede keuze gemaakt.quote:
ama houdt net zoveel van seks als jijquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ze als een zus voor je? Je komt uit Volendam toch?
Slaaptekortquote:
dat het een reden is om contact te makenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg trouwens een e-mail van iemand die maanden geleden het contact met mij verbrak, maar in de e-mail staat nadrukkelijk: "dit is geen poging om weer vast contact te krijgen". Verder staat er niet echt een solide reden in om die mail te sturen. Wat denken jullie?
dan moet je haar eens wat x gevenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ama houdt net zoveel van seks als jij
we neuken dus nooit. maar als ik een ban heb mag ik wel op haar account
Liefde in zijn puurste vorm. Ik pay respectquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ama houdt net zoveel van seks als jij
we neuken dus nooit. maar als ik een ban heb mag ik wel op haar account
Een poging bedoel je. Ja, zoiets dacht ik ook. Maar waarom dat dan in diezelfde mail ontkennen? Wat hoop je dan te bereiken?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat het een reden is om contact te maken
Dat diegene aandachtstekort heeft natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg trouwens een e-mail van iemand die maanden geleden het contact met mij verbrak, maar in de e-mail staat nadrukkelijk: "dit is geen poging om weer vast contact te krijgen". Verder staat er niet echt een solide reden in om die mail te sturen. Wat denken jullie?
Wat staat er verder dan in die mailquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
hij/zij wil wat van jequote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
omg die zijn zo sadquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
liefde is op het fokaccount van je vriendin mogen bij een banquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde in zijn puurste vorm. Ik pay respect
Dat het gisteren de dag was dat we elkaar voor het eerst ontmoetten, zoveel jaar geleden en dat hij daarom aan me moest denken. En dat hij de strijdbijl wil begraven en me verder het allerbeste toe wenst met alles. Zoiets.quote:
Lekker boeiend zou ik denkenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het gisteren de dag was dat we elkaar voor het eerst ontmoetten, zoveel jaar geleden en dat hij daarom aan me moest denken. En dat hij de strijdbijl wil begraven en me verder het allerbeste toe wenst met alles. Zoiets.
Daar kan ik echt niet tegen. Zeg dan wat je wil.quote:
Ik heb ook niet gereageerd. Misschien ook maar beter om dat niet te doen.quote:
nou kijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een poging bedoel je. Ja, zoiets dacht ik ook. Maar waarom dat dan in diezelfde mail ontkennen? Wat hoop je dan te bereiken?
Wellicht. Maar die behoefte heb ik verder helemaal niet. Ik mis hem totaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk
dan heb jij het gevoel dat je wel contact kan maken
en dan slaat hij toe
Dan zeker niet doen. Zorgt alleen maar voor hoofdpijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht. Maar die behoefte heb ik verder helemaal niet. Ik mis hem totaal niet.
Hoofdpijn heb ik al vaak genoeg.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:33 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dan zeker niet doen. Zorgt alleen maar voor hoofdpijn.
Pff stuur dan niks denk ik danquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het gisteren de dag was dat we elkaar voor het eerst ontmoetten, zoveel jaar geleden en dat hij daarom aan me moest denken. En dat hij de strijdbijl wil begraven en me verder het allerbeste toe wenst met alles. Zoiets.
Had van mij ook niet gehoeven. Voel me hier niet bepaald beter door of zo. Maar hij is al de prullenbak in.quote:
goed zo feraquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Had van mij ook niet gehoeven. Voel me hier niet bepaald beter door of zo. Maar hij is al de prullenbak in.
Ama ken je de app Scoupy?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Of lekkere cocktails drinken op het strand.
Wat is dat?quote:
*download*quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
app om cashback te krijgen voor veel dingen
fattiequote:Op maandag 19 oktober 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou ook kaashapjes voor uit de oven maar die had die winkel nietMorgen maar ff bij de Jumbo kijken.
De radler 0.0 sixpack mogen ze houden
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]heb vandaag wel 2 bananen en 400gram groente gegeten
met creme fraiche zekerquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Nee met tomatenpuree en aardappeltjesquote:
Nou het duurt sowieso nog wel even voor die foto's kunnen komenquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.
Dus?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
als je ripped wil worden nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan mag ik best een beetje gratis snoepen
Je bent ook een beetje een vrouwelijke Kaneel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.
Ben je nog altijd zo skinney?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk al opgegeven
Ja ik zag hetquote:
Mwehquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen kunnen mannenbuikjes wel waarderen als ze niet de spuigaten uit lopen
Dan moet je ijzer gaan tillen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zal wel vet zijn maar afvallen lijkt me niet heel verstandig dus tja
Het is zeker niet echt extreem hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen kunnen mannenbuikjes wel waarderen als ze niet de spuigaten uit lopen
Lekker bloed laten pompen joh. Voelt goed.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen zin in
dus gezien die instelling wordt het nooit wat
In het verleden ook tweede 15 cm sub gratis gekregen met deze app. Zo chill. Kon ik dan drie keer doen en dan later was de actie opnieuw en kon ik weer drie keer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Babybells bij scoupy
Scoupy zelf
Die eerdere acties waren ook baas
wat moet je er met tweequote:Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In het verleden ook tweede 15 cm sub gratis gekregen met deze app. Zo chill. Kon ik dan drie keer doen en dan later was de actie opnieuw en kon ik weer drie keer.
Oh, tja, ik hoef dat niet per se.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zou niet verkeerd zijn. Gewoon verzorgd aka geen bierbuik, gewoon plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |