Had van mij ook niet gehoeven. Voel me hier niet bepaald beter door of zo. Maar hij is al de prullenbak in.quote:
goed zo feraquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Had van mij ook niet gehoeven. Voel me hier niet bepaald beter door of zo. Maar hij is al de prullenbak in.
Ama ken je de app Scoupy?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Of lekkere cocktails drinken op het strand.
Wat is dat?quote:
*download*quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
app om cashback te krijgen voor veel dingen
fattiequote:Op maandag 19 oktober 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou ook kaashapjes voor uit de oven maar die had die winkel nietMorgen maar ff bij de Jumbo kijken.
De radler 0.0 sixpack mogen ze houden
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]heb vandaag wel 2 bananen en 400gram groente gegeten
met creme fraiche zekerquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Nee met tomatenpuree en aardappeltjesquote:
Nou het duurt sowieso nog wel even voor die foto's kunnen komenquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.
Dus?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:22 schreef Paxcon het volgende:
als je ripped wil worden nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan mag ik best een beetje gratis snoepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |