Je bent ook een beetje een vrouwelijke Kaneel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik foto verwacht in DM als je ripped bent straks denken de mods weer dat ik Kaneel op mijn account laat posten.
Ben je nog altijd zo skinney?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk al opgegeven
Ja ik zag hetquote:
Mwehquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen kunnen mannenbuikjes wel waarderen als ze niet de spuigaten uit lopen
Dan moet je ijzer gaan tillen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zal wel vet zijn maar afvallen lijkt me niet heel verstandig dus tja
Het is zeker niet echt extreem hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen kunnen mannenbuikjes wel waarderen als ze niet de spuigaten uit lopen
Lekker bloed laten pompen joh. Voelt goed.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen zin in
dus gezien die instelling wordt het nooit wat
In het verleden ook tweede 15 cm sub gratis gekregen met deze app. Zo chill. Kon ik dan drie keer doen en dan later was de actie opnieuw en kon ik weer drie keer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Babybells bij scoupy
Scoupy zelf
Die eerdere acties waren ook baas
wat moet je er met tweequote:Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In het verleden ook tweede 15 cm sub gratis gekregen met deze app. Zo chill. Kon ik dan drie keer doen en dan later was de actie opnieuw en kon ik weer drie keer.
Oh, tja, ik hoef dat niet per se.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zou niet verkeerd zijn. Gewoon verzorgd aka geen bierbuik, gewoon plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |