Oh wauw, een stuk uit de Volkskrant. Een opiniestuk, zonder verdere onderbouwing en vol bangmakerij en de redenatie fouten die je heel vaak zit rond dit onderwerp. Waarom trap je daar nou weer in?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat je mijn linkjes dus niet bekijkt. Mijn laatste postings waren oa uit de Volkskrant en CNN. Verder zijn de experts die in de doc aan het woord komen allemaal of mensen uit het werkveld zelf zoals dokters of wetenschappers of journalisten die zich tig jaar hebben verdiept in deze onderwerpen.
Als er hier iemand aan het zwetsen is ben jij het wel met het wegzetten van anderen met slappe oneliners en je geroep om wetenschappelijke rapporten.
Verdiep je nou eens in de links van je discussiepartner. Anders kan je discussiepartner je toch ook nooit serieus nemen?
p.s. dat word sowieso moeilijk als iemand fascistische praktijken aanhangt om ouders uit de ouderlijke macht te ontzetten omdat hij van mening is dat die ouders verkeerd bezig zijn maar de wijsheid mist om in te zien dat hij het zelf is die zijn kinderen inspuit met gif.
Paar weken terug al jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:05 schreef theguyver het volgende:
http://www.welingelichtek(...)70-euro-per-pil.html
Een echte Big pharma actie!!
Ik weet niet of deze al eens gepost was![]()
Oh ja, die is op het moment Prince Joffrey voorbij geschoten in de internet-haatcompetitie. Hij probeert het nog recht te breien maar dat lukt hem vooralsnog niet echt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:05 schreef theguyver het volgende:
http://www.welingelichtek(...)70-euro-per-pil.html
Een echte Big pharma actie!!
Ik weet niet of deze al eens gepost was![]()
Lang leve het internet wat dat betreftquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, die is op het moment Prince Joffrey voorbij geschoten in de internet-haatcompetitie. Hij probeert het nog recht te breien maar dat lukt hem vooralsnog niet echt.
Heel soms wel ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lang leve het internet wat dat betreft
quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Paar weken terug al jaIk hoop dat dit de aanleiding gaat zijn om eens aan dat rare exclusiviteit systeem wat ze in de VS aanhouden te doen.
Als er iets bangmakerij is is het wel dat je je kind moet laten vaccineren omdat het anders dood gaat. Dit stuk plaats terecht vraagtekens bij het vaccineren. Maar dat is heiligschennis, mensen mogen niet zelf nadenken maar moeten fijn blijven vertrouwen op het RIVM en de overheid want die hebben het beste met je voor....quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh wauw, een stuk uit de Volkskrant. Een opiniestuk, zonder verdere onderbouwing en vol bangmakerij en de redenatie fouten die je heel vaak zit rond dit onderwerp. Waarom trap je daar nou weer in?
Het is dan ook nog niet verplicht.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als er iets bangmakerij is is het wel dat je je kind moet laten vaccineren omdat het anders dood gaat. Dit stuk plaats terecht vraagtekens bij het vaccineren. Maar dat is heiligschennis, mensen mogen niet zelf nadenken maar moeten fijn blijven vertrouwen op het RIVM en de overheid want die hebben het beste met je voor....
Nee maar als het aan bepaalde mensen hier ligt zou het dat wel worden. En in de staat California gaan ze het vanaf 2016 wel verplicht maken. Hele enge ontwikkeling.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet verplicht.
Nee dat is geen bangmakerij Japie. Zo wordt het ook helemaal niet gepresenteerd...quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als er iets bangmakerij is is het wel dat je je kind moet laten vaccineren omdat het anders dood gaat. Dit stuk plaats terecht vraagtekens bij het vaccineren. Maar dat is heiligschennis, mensen mogen niet zelf nadenken maar moeten fijn blijven vertrouwen op het RIVM en de overheid want die hebben het beste met je voor....
Dat ligt niet in Nederlandquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee maar als het aan bepaalde mensen hier ligt zou het dat wel worden. En in de staat California gaan ze het vanaf 2016 wel verplicht maken. Hele enge ontwikkeling.
https://en.wikipedia.org/wiki/Herd_immunityquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe brengen de niet gevaccineerde kinderen gevaccineerde kinderen in gevaar dan? Die gevaccineerde kinderen zijn toch veilig??? Dat is toch de hele bedoeling van vaccinatie??
Dat plus medische redenen waar je soms niet door kan vaccineren plus het werkt niet 100% van de tijd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Zith het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Herd_immunity
[ afbeelding ]
is het niet meer dat als je niet gevaccineerd bent de kans op mutaties groter wordt alsmede dat er kinderen rondlopen die niet gevaccineerd kunnen wordenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Immunized is wat anders als gevaccineerd. En we hebben nu de laatste situatie dus hoeven mensen zich niet druk te maken als een ongevaccineerd kind in aanraking komt met een gevacinneerd kind. Er zullen steeds meer ouders hun kinderen niet gaan vaccineren dus we gaan zien of dat problemen op gaat leveren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nogal een risico voor sommige kinderen 'we gaan het zien'quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Immunized is wat anders als gevaccineerd. En we hebben nu de laatste situatie dus hoeven mensen zich niet druk te maken als een ongevaccineerd kind in aanraking komt met een gevacinneerd kind. Er zullen steeds meer ouders hun kinderen niet gaan vaccineren dus we gaan zien of dat problemen op gaat leveren.
Vertel eens, hoe is dat anders?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Immunized is wat anders als gevaccineerd.
....
Polio macht Kinder Froh?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Immunized is wat anders als gevaccineerd. En we hebben nu de laatste situatie dus hoeven mensen zich niet druk te maken als een ongevaccineerd kind in aanraking komt met een gevacinneerd kind. Er zullen steeds meer ouders hun kinderen niet gaan vaccineren dus we gaan zien of dat problemen op gaat leveren.
Ik denk dat het risico om al die troep in het lichaam van baby's te spuiten veel en veel groter is. Zoals ik al eerder zei als je die troep wat in een vaccin zit in een drankje aan een baby zou geven zou dat een misdaad zijn. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is nogal een risico voor sommige kinderen 'we gaan het zien'
En ik denk dat jij zoals gewoonlijk poep praat, geen idee hebt waar je het over hebt en verder een gevaar bent voor de volksgezondheidquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico om al die troep in het lichaam van baby's te spuiten veel en veel groter is.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik denk dat jij zoals gewoonlijk poep praat, geen idee hebt waar je het over hebt en verder een gevaar bent voor de volksgezondheid
Kan je in het vaccinatie topic uitleggen wat volgens jou het verschil is tussen vaccinated and immunized?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico om al die troep in het lichaam van baby's te spuiten veel en veel groter is. Zoals ik al eerder zei als je die troep wat in een vaccin zit in een drankje aan een baby zou geven zou dat een misdaad zijn. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
De dosis maakt het een vergif, aan 10 liter water op een dag ga je ook dood, drogreden dus.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico om al die troep in het lichaam van baby's te spuiten veel en veel groter is. Zoals ik al eerder zei als je die troep wat in een vaccin zit in een drankje aan een baby zou geven zou dat een misdaad zijn. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |