Oude Topics
Reviews:
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 27-11-2002 18:05]
quote:Je bent als het goed is via een trap over ammunation gesprongen en op een binnenplaatsje terecht gekomen. Daar gaan een paar gangmembers op je schieten en kan je ook de motor vinden.
Op maandag 18 november 2002 22:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
Er staat geen motor
CK start z'n PS2 maar weer is
it's gonna be a long night.
Ik heb net zo'n 31 keer de choas missie geprobeerd en ik heb zelfs de rocketlauncher. Ik schiet alles mol maar de meter vult zich zo traag....op het laatst komt vaak die tank nog en die maakt me helemaal af.....iemand tips,.....
Ik trek het niet meer !
quote:sim-pel. Met een shotgun telkens op een al ontplofte auto blijven schieten. Beetje lame manier om 't te halen, maar het werkt wel.
Op maandag 18 november 2002 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Als iemand een idee heeft of mij wat tactische info kan geven over de choas missie die die biker geeft graag, want ik sta op het punt om mijn gta spel door midden te breken.Ik heb net zo'n 31 keer de choas missie geprobeerd en ik heb zelfs de rocketlauncher. Ik schiet alles mol maar de meter vult zich zo traag....op het laatst komt vaak die tank nog en die maakt me helemaal af.....iemand tips,.....
Ik trek het niet meer !
quote:Spoilertje.......
Op maandag 18 november 2002 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Als iemand een idee heeft of mij wat tactische info kan geven over de choas missie die die biker geeft graag, want ik sta op het punt om mijn gta spel door midden te breken.Ik heb net zo'n 31 keer de choas missie geprobeerd en ik heb zelfs de rocketlauncher. Ik schiet alles mol maar de meter vult zich zo traag....op het laatst komt vaak die tank nog en die maakt me helemaal af.....iemand tips,.....
Ik trek het niet meer !
Easy oplossing: Parkeer je auto naast dat cafe, op het grasveldje, neem die missie aan, ga naar buiten en schiet die auto kapot, en schiet vervolgens net zo lang met alles wat je hebt op die auto, ook al is het een wrak. Werkt echt, zo heb ik m gehaald. (thanks to the tip die ergens anders in een van de vorige threads staat)
quote:Tja....maar anders issie redelijk onmogelijk. En het is zonder cheaten, dus.....:)
Op maandag 18 november 2002 22:34 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
sim-pel. Met een shotgun telkens op een al ontplofte auto blijven schieten. Beetje lame manier om 't te halen, maar het werkt wel.
Het hele spel zit goed in balans maar dit vind ik wel de slechtste missie uit het spel. Hier had je zo'n 30 seconden bij moeten hebben. Ik ga het gewoon weer proberen !
Thanks guys !
quote:nee nee, je begrijpt het volgens mij niet. Je moet telkens op dezelfde auto blijven schieten, ookal is-ie al kapot.
Op maandag 18 november 2002 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon auto's mollen.....ja,..het lukt allemaal wel, maar op een bepaald punt sta je echt 10 tot 20 seconden te wachten en geen auto of politie die eraan komt. Zonde van je tijd....
quote:Ja,...ik snap jouw wel
Op maandag 18 november 2002 22:40 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
nee nee, je begrijpt het volgens mij niet. Je moet telkens op dezelfde auto blijven schieten, ookal is-ie al kapot.
quote:Ok dan
Op maandag 18 november 2002 22:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...ik snap jouw wel
Ik schreef alleen even op hoe ik het deed en waarom ik het de slechtste missie vind !
quote:Dat komt omdat GTA 3 een baard is
Op maandag 18 november 2002 22:43 schreef gieling.com het volgende:
deze topics gaan echt hard!!!
GTA3 is nu pas bij 5!!!
quote:
Op maandag 18 november 2002 23:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Missie al gelukt Cho?
quote:
Op maandag 18 november 2002 23:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Anyway ,ik ga FFVII doen.
schade... : lekke voorband, maar niet erg, ben naar de payspray geweelied
moeilijkste missie tot nu toe vind ik toch wel "No Escape?"
waar je die gast uit het politie buro moet bevrijden
quote:Simpel, gewoon eerst de route naar de Pay&Spray uit je hoofd leren, ik geloof als je voor het bureau staat in westelijke richting, linksaf, 2e rechts, 1e links 1e rechts en dan na een meter of 200 (
Op dinsdag 19 november 2002 10:09 schreef enfermidade het volgende:
moeilijkste missie tot nu toe vind ik toch wel "No Escape?"
waar je die gast uit het politie buro moet bevrijden
quote:mjah kheb em al gehaald, maar ik moest eerst effe het politieburo van binnen bekijken, voor de rest met de motor naar payspray en je bent klaar ja.
Op dinsdag 19 november 2002 10:54 schreef Zuip het volgende:[..]
Simpel, gewoon eerst de route naar de Pay&Spray uit je hoofd leren, ik geloof als je voor het bureau staat in westelijke richting, linksaf, 2e rechts, 1e links 1e rechts en dan na een meter of 200 (
) aan de linkerkant... En dan die man naar zijn huisje brengen...
*kent stad al beter als eigen voortuin
Je kan trouwens na alle story missions de Hunter halen bij de armybase. Een helicopter die je al eens in een missie bent tegengekomen als het goed is. Dat ding is super lastig om te besturen, maar wel gaaf dat je kan schieten.
Maar ja, heb op zich niet zo'n heel veel zin om Vigilante te doen enzo. Wordt saai op den duur... Je krijgt wel iets tofs als je 100% haalt.
.
*** spoiler****
.
.
.
.
.
.
Je kan drie bodyguards huren. Krijgt een t-shirt met I Finished The Game But All I Got Was This Lousy T-shirt. Oneindige ammo, 200 health, 200 armor en de auto's die je jat hebben ook dubbele health, die nemen 2 keer zoveel schade op als normaal. Nuttig is het niet echt, want nodig heb je dit allemaal niet meer als je 100% hebt gehaald. Er zijn immers geen missies meer.
.
.
.
.
.
.
.
***eind spoiler***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |