abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2002 @ 22:12:35 #251
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_6875195
Ook leuk...

Ik wil hierbij even de gelegenheid geven om jullie alle mogelijke vloeken te laten bedenken, die er maar te bedenken zijn...

...

Ja? Gedaan? Mooi. Ik ben even een uurtje weg, altijd zeg ik tegen hem dat hij wel mag spelen, maar niet mag saven over mijn savegame, en al helemaal niet als hij codes heeft ingevoerd, maar wat gebeurt er GODVERDOMME nou weer? Juist! Ik load mijn laatste game, wil na een missie op het dak van de ijsfabriek gaan saven en wat krijg ik voor bericht? "Heu, je hebt codes gebruikt en de kans is groot dat het spel niet voor 100% uitspeelbaar is. Wil je echt opslaan?" Ik denk nog even: Heb ik dat gedaan? Ik start uit wanhoop nog maar eens opnieuw op, zonder die tering-moeilijke missie te saven, en probeer nog eens op te slaan... Zelfde verhaal. Met andere woorden: Ik kan weer hele -fucking- maal op -fucking- nieuw be -fucking- ginnen!

IK BEDANK HIERBIJ DUS EVEN MIJN BROERTJE HEEL ERG HATELIJK!!!

Als er iemand is die zich op dit moment net zo voelt als ik, dan wil ik diegene heel veel sterkte wensen door deze moeilijke tijd...

maandag 18 november 2002 @ 22:14:46 #252
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6875234
heb alle missie's gehaald, moet alleen nog een missie bij mijn Estate halen samen met Lance, Dat je die cops achter je aan moet krijgen en dan nog wat. Heb net de garage gekocht en ga zo ff een paar races rijden. En daarna ff wat auto's verzamelen.

greetz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_6875300
quote:
Op maandag 18 november 2002 22:12 schreef Zuip het volgende:
Ook leuk...
etcetera....
Ow dude, dat is the sick......
Mijn broertje vroeg vandaag of hij ook een eigen game mocht beginnen, en ik heb m verteld dat hij absoluut niet over mij mocht saven...maar dat van die cheats, didnt know...hem toch nog maar even gaan bedreigen dan.

sterkte.

pi_6875307
Ik moet nu de motor terug halen van mitch...maar dan kom ik bij de paarse stip en dan gebeurt er niks
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_6875316
Echt gaaf spel.. Heb hem gister gekocht!!
Neuj
  maandag 18 november 2002 @ 22:18:57 #256
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_6875333
quote:
Op maandag 18 november 2002 22:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik moet nu de motor terug halen van mitch...maar dan kom ik bij de paarse stip en dan gebeurt er niks
euhm... op z'n motor gaan zitten misschien?
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_6875373
quote:
Op maandag 18 november 2002 22:18 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

euhm... op z'n motor gaan zitten misschien?

Er staat geen motor
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')