quote:Klopt de eerste de beste die hier gaat zitten gooien met warez of spoilers kan een scheldkanonnade van me verwachten
Op zaterdag 9 november 2002 08:49 schreef enfermidade het volgende:[..]
ik heb het ook niet over jou post, een pagina terug staan er allemaal cheats en zo, die wil ik helemaal niet zien. voor de rest vind ik het wel tof om al wat er van te lezen, maar als iemand alle cheats hier gaat op zitten sommen tja..
Sparen voor een spel roeleert btw
quote:lol
Op zaterdag 9 november 2002 08:51 schreef Bastard het volgende:
Sparen voor een spel roeleert btw
SCHITTEREND, ik vind het vooral heel erg goed van rockstar dat ze gelicenseerde muziek uit de jaren 80 hebben gebruikt voor de radiostations, de herkenning is erg cool...!!
't verhaal is tot nu toe goed, grafisch issie toch ietsjes beter als GTA3, en al die toevoegingen (motoren, extra wapens etc) zijn erg leuk...
GOTY ?
verslavend spelletje hoor, ook al worden sommige missies wel erg moeilijk (ik ben nu bij het stelen van de snelste boot)
quote:erm, je bent gewoon te laat man.. Ze zijn alweer door hun voorraad heen. Die van mij hebben ze al afgelopen woensdag verzonden.. Deze keer waren ze er dus als eerste bij..
Op vrijdag 8 november 2002 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
availability: Out now. Waiting for delivery of stock.echt slecht van Play.. dombos zeg, ze weten toch allang de releasedatum en ze weten toch ook hoeveel mensen het wel niet bestellen? dan koop je toch VANTEVOREN in of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |