SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Bijna had hij een fles pils en een wielershirt gewonnenquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:49 schreef muzas het volgende:
Oh jah bijna vergeten; CapFab die ff zijn wielerkennis op tafel gooide en een mooie goodiebag won
http://www.roeckl.de/en/products/biking/winter/glove/rosello/quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:49 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Linkje van die roeckls? Zoek nog winterhandschoenen. Heb die Estremo gepast maar 63¤ is mij teveel geld voor een paar kloten handschoenen. Winterhandschoenen moeten sowieso een flap hebben die over het jack of armwstukken heen vallen.
Ja, dat was lekker geweest, hadden we ter plekke kunnen nuttigen. Maar dat gratis pils van BMC was ook wel leuk natuurlijk...zo smooth als Muzas dat tweede rondje lospraate bij het serveermeisje, props voor de playerquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijna had hij een fles pils en een wielershirt gewonnen
Zijn deze ook geschikt voor temperaturen onder het vriespunt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:52 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.roeckl.de/en/products/biking/winter/glove/rosello/
Bij rose nog goedkoper dan ik ze gekocht heb.... Mjah verzendkosten.
Volgens mij wel. Die specifieke vraag niet gesteld op de beurs, maar aanbieders als mantel e.d. zeggen van wel in hun beschrijving.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn deze ook geschikt voor temperaturen onder het vriespunt?
Dat was niet bij BMC, maar bij cosmic sportsquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, dat was lekker geweest, hadden we ter plekke kunnen nuttigen. Maar dat gratis pils van BMC was ook wel leuk natuurlijk...zo smooth als Muzas dat tweede rondje lospraate bij het serveermeisje, props voor de player
Die zijn ook nog akelig duur overal rond de 60¤. Dan kan ik net zo goed die paar euri erbij leggen en Castelli Estremo aanschaffen. Past ook mooi bij de collectie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die specifieke vraag niet gesteld op de beurs, maar aanbieders als mantel e.d. zeggen van wel in hun beschrijving.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu een castelli winterhandschoen met fleece aan de binnenkant. Leuk, maar zodra het regent en je trekt je natte handschoen uit gaat dat helemaal samenklonten. Met veel geduld krijg je het wel weer goed,maar eigenlijk moet je wachten tot de handschoen weer droog is.
Ik heb 'm dus een keer uitgetrokken toen ik zeiknat bij het pont stond te wachten na een lange, koude en natte training. Het duurde 15 min. voordat ik hem weer aan had en dat was in de kou geen genot
Heb je daar die dat nadeel niet mee? En hoezo met vors tniet ideaal? Te koud?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu maar die vallen niet mooi om m'n alpha jack dus ben eigenlijk nieuwe handschoenen nodig. Plus deze handschoenen zijn met vorst niet ideaal.
Ik dacht dat die Hoempa band van die BMC stand was...is Cosmic Zwitsers of Oostenrijks dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was niet bij BMC, maar bij cosmic sports
Zijn te koud onder het vriespunt. Vorig jaar vaak genoeg na een halfuur huiswaarts moeten keren. Estremos al thuis gehad die vallen er mooi overheen en zijn dikker, alleen vind ik 60¤ ik echt veel geld dus wacht op een leuke aanbieding ergens.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je daar die dat nadeel niet mee? En hoezo met vors tniet ideaal? Te koud?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn te koud onder het vriespunt. Vorig jaar vaak genoeg na een halfuur huiswaarts moeten keren. Estremos al thuis gehad die vallen er mooi overheen en zijn dikker, alleen vind ik 60¤ ik echt veel geld dus wacht op een leuke aanbieding ergens.
Hoe bevallen die neopreen handschoenen jou? Het lijkt mij best ideaal voor als het koud is en regent, al krijg je denk ik wel snel zweterige handen ofnie?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef ddx het volgende:
Ik heb een hele voorraad handschoenen, voor elke temperatuur/regenbui een keus.
Die poiuytr post heb ik ook en zitten erg lekker (en warm + waterdicht) maar helaas wel te kort zodat ze polsen niet bedekken. (en dus water langs polsen de handschoenen kan instromen)
Estremo zijn perfect voor als het echt koud is.
En dluvio deluxe zijn weer idiaal als het echt regent, ook lekker lang dus gabba gaat netjes over de handschonen heen
En voor dag zoals gisteren dag je hele dag in motregen/spray aan het fietsen bent maar het niet echt koud is zijn de sealskinz handschoenen weer de juiste keuze.
Daar heb ik nog 3 paar van in de auto liggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedkoop, warm, niet soignee, perfect voor de winter.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef ddx het volgende:
Ik heb een hele voorraad handschoenen, voor elke temperatuur/regenbui een keus.
Die poiuytr post heb ik ook en zitten erg lekker (en warm + waterdicht) maar helaas wel te kort zodat ze polsen niet bedekken. (en dus water langs polsen de handschoenen kan instromen)
Estremo zijn perfect voor als het echt koud is.
En dluvio deluxe zijn weer idiaal als het echt regent, ook lekker lang dus gabba gaat netjes over de handschoenen heen
En voor dag zoals gisteren dag je hele dag in motregen/spray aan het fietsen bent maar het niet echt koud is zijn de sealskinz handschoenen weer de juiste keuze.
Is me wel wat duur om voor elk weertype een handschoen te hebben, al heb ik drie paar zomerhandschoenen en twee paar winterhandschoenen. Neopreen ben ik helemaal geen fan van, na het debacle met die overschoenen van me. Die stof is ook lastig schoon te houden is mijn ervaring.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bevallen die neopreen handschoenen jou? Het lijkt mij best ideaal voor als het koud is en regent, al krijg je denk ik wel snel zweterige handen ofnie?
Mag eigenlijk niet he, ze zijn minderjarig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Trouwens Gripper, waar blijft die foto van die enge meiden in de blauwe strakke pakjes? Kan iedereen even griezelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |