abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:09:47 #201
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156964818
Lol, op de AD-website een heel artikel over de Farida-heisa _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156965148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Lol, op de AD-website een heel artikel over de Farida-heisa _O-
beetje jammer dat je niet gelijk even een linkje geeft :+

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)akt-Erg-vreemd.dhtml
'Je bent zo goed als je laatste baksel' volgens Janny

[ Bericht 12% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 20-10-2015 13:06:55 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:43:54 #203
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156965299
goede Linkje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156966955
Die Michiel was ook wel een tikkeltje arrogant. Daarvan wilde je op het eind ook gewoon dat hij wegging.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:24:45 #205
202348 Susi
Temple of Love
pi_156967235
Jammer dat Martine niet meer die voice-overs kan doen. Janny heeft grote schoenen om te vullen, het commentaar zal zo wel anders zijn, maar zo is het ook goed opgelost :)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:36:49 #206
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156968940
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

beetje jammer dat je niet gelijk even een linkje geeft :+

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)akt-Erg-vreemd.dhtml
'Je bent zo goed als je laatste baksel' volgens Janny
Zat op m'n mobiel en was lui :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156971188
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:24 schreef Susi het volgende:
Jammer dat Martine niet meer die voice-overs kan doen. Janny heeft grote schoenen om te vullen, het commentaar zal zo wel anders zijn, maar zo is het ook goed opgelost :)
Martine moet gewoon eerst maar eens volledig beter worden :) ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156971356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:34 schreef TLC het volgende:

[..]

Martine moet gewoon eerst maar eens volledig beter worden :) ^O^
Dat ja. Als ze maar beter wordt. HHB presenteren is bijzaak.
Somebody that I used to know
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:47:45 #209
202348 Susi
Temple of Love
pi_156971417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:34 schreef TLC het volgende:

[..]

Martine moet gewoon eerst maar eens volledig beter worden :) ^O^
Dat sowieso
pi_156971496
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:34 schreef TLC het volgende:

[..]

Martine moet gewoon eerst maar eens volledig beter worden :) ^O^
Eens, maar kan geen kwaad mocht het haar ten ore komen dat we haar graag terugzien :Y Vond dat moment bij de televizierringgala vorige week dan ook wel zo passend. :) Als iemand nog meer een oeuvreprijsaward verdiend is het Mevrouw Hak annex HHB wel!
mag het weten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:03:57 #211
862 Arcee
Look closer
pi_156971728
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:33 schreef computergirl het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)akt-Erg-vreemd.dhtml

'Het is bij bakken vaak heel lastig te beoordelen voor de televisiekijker. Wij kunnen alles proeven en ruiken en dat maakt een groot verschil. Baksels kunnen er prachtig uitzien, maar als de smaak er net naast zit, dan is het toch niet goed genoeg.'
Nee, maar de kijkers krijgen wel de oordelen van de jury te horen en op basis daarvan kan de einduitslag toch verrassen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:19:02 #212
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156971942
http://www.show.nl/showfl(...)-verlaat-ziekenhuis/
(incl filmpje)

quote:
Martine Bijl heeft het ziekenhuis verlaten en is dinsdag overgebracht naar een revalidatiecentrum. De presentatrice van onder meer Heel Holland Bakt herstelt van een bloeding in de hersenen die haar half september trof. Volgens een woordvoerder van Stage Entertainment, die de familie bijstaat, is haar gezondheid de afgelopen week vooruitgegaan.

Dit nadat de artsen erin slaagden de druk in haar hersenkamers tot het juiste niveau te verlagen. Hierdoor verbetert haar communicatie ook met kleine stapjes, aldus de woordvoerder. Bijl mocht vorige week (zie video) het neurocentrum van het AMC in Amsterdam verlaten. De afgelopen dagen verbleef ze in een algemeen ziekenhuis waar ze diverse trainingen onderging.

In het revalidatiecentrum werkt ze verder aan haar herstel. "Verdere revalidatie zal daar intensief en langdurig zijn", liet de woordvoerder weten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157012739
quote:
’Stuur Martine Bijl een kaartje!’

Er is een actie gestart om MARTINE BIJL een oppepper te geven: Omroep MAX maakt het mogelijk om de zieke presentatrice van het populaire Heel Holland bakt een kaartje te sturen.

Martine werd eerder deze week vanuit het ziekenhuis, waar ze vorige maand werd opgenomen nadat ze tijdens het doen van haar ochtendgymnastiek werd getroffen door een hersenbloeding en werd gevonden door haar man BEREND BOUDEWIJN, overgebracht naar een revalidatiecentrum.

Twitteraars, die worden gesteund door Omroep MAX-directeur JAN SLAGTER, vonden het na de positieve ontwikkelingen die er over Martine waren te melden, de hoogste tijd om het publiek te vragen de presentatrice, in de aanloop naar de finale van Heel Holland bakt aankomend weekeinde, een blijk van steun te geven.

Slagter: „Mooi initiatief: stuur Martine Bijl een kaart! Hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er meeleven met Martine en haar familie. Ik hoop echt dat er postzakken vol kaarten zullen komen en ik zorg ervoor dat ze bij haar worden afgeleverd.” De post kan worden gestuurd naar: Martine Bijl, p/a Omroep MAX, Postbus 518 1200 AM Hilversum.
bron
pi_157012803
quote:
Kijkcijferhit Heel Holland bakt meer dan ambachtelijke talentenjacht
Martine Bijl sleutel tot baksucces op televisie

Het is natuurlijk allereerst en vooral een persoonlijk drama, de hersenbloeding die Martine Bijl half september trof. Maar in het onfortuinlijke geval dat ze niet zal terugkeren als presentatrice van Heel Holland bakt is het eveneens een enorme aderlating voor de televisiehit van Omroep MAX. Want de heerlijke baksels, de aandoenlijke kandidaten, het prachtige decor van kasteel Broekhuizen en het schaamteloos smikkelende jurylid Janny van der Heijden ten spijt, Bijl is de doorslaggevende factor in het succes.

Smoes

Met een smoes werd ze enkele jaren geleden naar het Amstel Hotel gelokt door Omroep MAX en productiebedrijf Blue Circle. In de serre werd ze getrakteerd op een high tea, inclusief een heuse Martinetaart, en werd haar op slinkse wijze het format van The great British bake-off voorgelegd. Dan nog moest Bijl – die zingt, acteert, vertaalt, schrijft en dus presenteert – nadenken of ze het gezicht wilde worden van een Nederlandse versie van de Britse tv-hit. Gelukkig voor de makers hapte ze toe. Vanaf de allereerste uitzending sloot de kijker Heel Holland bakt in de armen. Die vele kijkers, oplopend tot 2,5 miljoen kijkers afgelopen weekeinde, zijn heus niet allemaal thuisbakkers. Veel mensen laven zich op zondagavond aan de aanstekelijke ironie van Bijl, het toontje dat we nog kennen van de groenten van Hak.

Bakken zit bij haarzelf evenmin ’in de genen’, zei ze in een van haar sporadische interviews. Toch komt ze ermee weg om bij een scheefzakkende taart tegen de teleurgestelde kandidaat op te merken: „Dat is niet helemaal gelukt, hè?” Culinair journaliste Janny van der Heijden, die samen met meesterpatissier en meesterbakker Robèrt van Beckhoven de jury vormt, zei het ook al eerder: Martine kan best iets vileins zeggen, maar omdat ze dat doet met een lief gezicht, is het geen afzeik-tv. De beweegreden van de zelfbenoemde mensenschuwe tobber om toch weer voor een groot publiek te verschijnen is ook simpel. Voor de start in 2013 zei ze in een interview met Margriet dat ze geen zin meer had in ’zelfingenomen ijdeltuiten’. Daarom was ze zo blij met ’haar’ thuisbakkers. „Met aardige mensen leuke dingen doen, dat is voor mij steeds meer de essentie van het leven.”

Voice-overs

Martine Bijl is zondag ’gewoon’ te zien in de slotaflevering van Heel Holland bakt. Ze had alleen de voice-overs nog niet ingesproken. Die zijn nu door jurylid Janny van der Heijden voor haar rekening genomen. Waarschijnlijk gaat het bij de driedelige kersteditie, waarin oud-kandidaten het tegen elkaar opnemen, op dezelfde manier, zegt een woordvoerder van Omroep MAX. De organisatie laat zich nog niet uit over de toekomst van het programma en of Bijl bij een eventueel vierde seizoen betrokken zal zijn.

„We houden goede hoop.” Eerder liet Omroep MAX-baas Jan Slagter al weten zich Heel Holland bakt niet zonder Bijl te kunnen voorstellen.
bron

quote:
Wie van de drie ?

Ze zullen onder meer zweten op een macarondessert en harde mokka’s: zondagavond weten we wie van de drie finalisten zich de beste Thuisbakker van Nederland mag noemen.

Sarena:

„Het meest trots ben ik op mijn karameltaart. Ik had alles heel krap gepland, en maakte gebruik van verschillende laagjes en technieken en alles kwam precies uit. De ’liefdestaart’ werd juist een drama: ik denk dat ik een black-out heb gehad. Mijn cake was nog niet klaar, toen de tijd om was. De botercrème smolt meteen toen ik hem eroverheen goot. Het werd een grote, witte soep. Het zag er dramatisch uit, maar de smaak was goed. Dat heeft me gered.”

„De jury bepaalt, en tot nu toe ben ik het steeds volledig eens geweest met hun beoordelingen. In de finale geef ik nog één keer alles.”

„Het zal zondag heel raar zijn om Martine niet te horen: zij is de ster van het programma. We leven heel erg met haar mee. Op de groeps-app van alle deelnemers gaat het elke dag wel even over haar.”

Farida:

„Het allerleukste moment van Heel Holland bakt was toen we een taart met het thema liefde moesten bakken. Ik had gekozen voor een taart in hartvorm, met zwaantjes van soezendeeg. Ik liep ermee naar de jury en zag Robèrt helemaal verliefd naar die zwaantjes kijken. Janny moest lachen en vroeg hem: ’Dit vind jij romantisch, hè?’ ’Ja, dat vind ik’, gaf hij gewoon toe.”

„Op de tweede opnamedag had ik problemen met de vulling van mijn lemon curd, die maar niet wilde indikken. Toen heb ik gehuild achter de oven. Buiten het zicht van de camera, gelukkig.”

„Waarom ik zou moeten winnen? Mijn baksels zijn niet altijd uit de verf gekomen, maar ik kan beter. Als ik eerste word, zou het puur geluk zijn. Maar ik kan het wel.”

„Martine Bijl is de kers op de taart van het programma. Ze was onze steun en toeverlaat, de moeder van het programma.”

Martine:

„Mijn chocoladetaart was nogal goed gelukt, al zeg ik het zelf. De jury zei: ’je hebt vakmanschap laten zien’. Na de vierde aflevering heb ik besloten alleen nog maar te genieten, het was voor mij al fantastisch dat ik zover was gekomen. Daarna voelde ik de spanning uit mijn lijf wegvloeien en ging ik eigenlijk alleen nog maar beter bakken. Mislukt was mijn suikerbrood, dat was geen brood meer te noemen, maar eerder baksteen.”

„Ik ben een stabiele leverancier gebleken. Ik had misschien iets meer met bijzondere smaken kunnen doen, maar ik was wel betrouwbaar. Ik had het niet beter kunnen doen.”

„Zondag sluiten we het seizoen af met een zwart randje in het besef dat het nog niet goed gaat met Martine. Als ik haar nu op beeld zie, denk ik: ach, was je nog maar gewoon zoals je daar was.”
bron
pi_157015589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens, maar kan geen kwaad mocht het haar ten ore komen dat we haar graag terugzien :Y Vond dat moment bij de televizierringgala vorige week dan ook wel zo passend. :) Als iemand nog meer een oeuvreprijsaward verdiend is het Mevrouw Hak annex HHB wel!
Op basis waarvan? Allen HHB en het feit dat ze een hersenbloeding heeft gehad? Zo indrukwekkend is haar ouvre niet hoor.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157020747
Ik denk dat Brigitte Kaandorp het ook briljant zou kunnen doen.
Met misschien een wat lievere sidekick. Wie zou daarvoor een goede kandidaat zijn?

Maar natuurlijk hopen dat Martine weer terug kan komen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:27:23 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157020827
Jannie zat vanmiddag bij Gijs Staverman op Radio2 en vertelde dat er nog druk tussen omroep Max en de BBC wordt onderhandeld of er nog een volgend seizoen gaat komen en dat als dat het geval is er wordt gehoopt dat Bijl het weer kan presenteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157020833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Allen HHB en het feit dat ze een hersenbloeding heeft gehad? Zo indrukwekkend is haar ouvre niet hoor.
Ik denk dat haar ouvre wat uitgebreider is dan die van de persoon achter de username Karrel_Laaglawaai en dat je flink je best moet doen om dat ooit te evenaren,

Ontopic : zondag macarone dessert, een fraissier (geen idee wat dat is ?) en het het spektakelstuk met als thema 1000-en 1 nacht.

Oh ja, er komen maar liefst 3 Kerstafleveringen van HHB ! ~:) >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157023996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Allen HHB en het feit dat ze een hersenbloeding heeft gehad? Zo indrukwekkend is haar ouvre niet hoor.
Ehm, wellicht op basis van haar veelzijdigheid? Als zangeres, als presentatrice, als auteur? Kan jij wellicht niet indrukwekkend vinden maar ze heeft toch al een aardig trackrecord opgebouwd. HHB is daarbij puur de kers op de taart. ;)
mag het weten
pi_157026176
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat Brigitte Kaandorp het ook briljant zou kunnen doen.
Met misschien een wat lievere sidekick. Wie zou daarvoor een goede kandidaat zijn?

Maar natuurlijk hopen dat Martine weer terug kan komen. ^O^
Of Lenette van Dongen O+
Somebody that I used to know
pi_157028974
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of Lenette van Dongen O+
Gadverdamme :r
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157029006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Gadverdamme :r
Waarom? :o
Somebody that I used to know
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 22 oktober 2015 @ 22:12:45 #223
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157029719
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of Lenette van Dongen O+
Lenette is best leuk als cabaretier maar ik zie haar niet als presentatrice voor HHB. In het leuk zijn is ze te druk en in Maestro vond ik haar af en toe echt veel te serieus.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Miss 200.000.000! donderdag 22 oktober 2015 @ 22:55:20 #224
367000 roos94
pi_157031549
Dione de Graaff een optie?
pi_157031603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:55 schreef roos94 het volgende:
Dione de Graaff een optie?
Te serieus :N
Somebody that I used to know
pi_157031654
Irene Moors?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157031746
Ik zou Paul de Leeuw leuk vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_157032698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef ChatGirl het volgende:
Irene Moors?
Oeh, die weet ook wel een huiskamersfeer neer te zetten :) of Dieuwertje Blok?

En een man? Geen Paul de Leeuw -O-
Somebody that I used to know
pi_157033432
Denk dat niemand Marianne kan vervangen, ze heeft echt een groot aandeel in het nederlandse succes van het programma
  Miss 200.000.000! donderdag 22 oktober 2015 @ 23:57:44 #230
367000 roos94
pi_157033461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:56 schreef Henrys het volgende:
Denk dat niemand Marianne kan vervangen, ze heeft echt een groot aandeel in het nederlandse succes van het programma
Marianne ja? :)
pi_157033462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:56 schreef Henrys het volgende:
Denk dat niemand Marianne kan vervangen, ze heeft echt een groot aandeel in het nederlandse succes van het programma
Thieme?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157033483
Paul de leeuw lijkt me echt geen goede optie, dan draait het hele programma meteen om hem ipv bakken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157033507
Ik denk dat Hanneke Groenteman dat best nog wel leuk zou kunnen..... :@
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:39:34 #234
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_157039707
Vanavond zijn Janny en de finalisten van HHB te gast bij RTL Late Night.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157042538
Ik zou volgend seizoen best mee willen doen :')

Vraag me alleen af wanneer het nou precies opgenomen wordt, want ik dacht altijd in het weekend, maar volgens mij hoorde ik ook iemand zeggen dit seizoen dat 'het vandaag maandag is'.
pi_157042609
Trouwens mocht het zo zijn dat Martine niet meer in staat is om Heel Holland Bakt te presenteren, wat natuurlijk enorm balen zou zijn zowel voor haar zelf als voor het publiek, dan zou ik:

- Loretta Schrijver
- Tineke Schouten
- Nelleke van der Krogt
- Linda de Mol

wel leuke vervangsters vinden. Al zijn die nooit zo leuk als Martine Bijl natuurlijk. Eigenlijk valt of staat dit programma met haar. Hopelijk herstelt ze goed. Dat gun ik haar echt enorm, zo'n leuke lieve vrouw.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2015 15:20:52 ]
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:24:02 #238
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157042687
Linda de Mol?


Seriously? :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:27:32 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157042755
Voorlopig is het dus nog steeds helemaal de vraag of er überhaupt nog een nieuw seizoen komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157045209
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef ChatGirl het volgende:
Irene Moors?
Zij is nuchter, gezellig en heeft humor :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_157045332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef ChatGirl het volgende:
Irene Moors?
Goede kandidaat :Y
Zolang ze Carlo maar thuislaat, want dan wordt het een slapstick en dat past niet bij HHB.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157054731
De finalisten van HHB zitten vanavond bij RTLLN
pi_157055201
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:20 schreef Unites het volgende:
Trouwens mocht het zo zijn dat Martine niet meer in staat is om Heel Holland Bakt te presenteren, wat natuurlijk enorm balen zou zijn zowel voor haar zelf als voor het publiek, dan zou ik:

- Loretta Schrijver
- Tineke Schouten
- Nelleke van der Krogt
- Linda de Mol

wel leuke vervangsters vinden. Al zijn die nooit zo leuk als Martine Bijl natuurlijk. Eigenlijk valt of staat dit programma met haar. Hopelijk herstelt ze goed. Dat gun ik haar echt enorm, zo'n leuke lieve vrouw.
Linda de Mol, LOL
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:53:21 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157056925
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:27 schreef golfer het volgende:
Voorlopig is het dus nog steeds helemaal de vraag of er überhaupt nog een nieuw seizoen komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157058006
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 00:53 schreef golfer het volgende:

[..]

wil je soms aandacht? :D
  Moderator zaterdag 24 oktober 2015 @ 08:15:22 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_157058099
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:00 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik denk dat Hanneke Groenteman dat best nog wel leuk zou kunnen..... :@
Hanneke O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157058744
Martine is uniek en ik hoop dat ze terug komt, maar iedereen is vervangbaar. Het is een MAX-PROGRAMMA dus een nieuwe presentator moet bij Jan Slagter en in het format passen.

Mijn opties;

Sara Kroos
Lenette van Dongen
Herman van der Zandt
Joep van Deudekom
pi_157092290
Alvast een schopje omhoog
  Miss 200.000.000! zondag 25 oktober 2015 @ 19:12:31 #249
367000 roos94
pi_157092636
Sarena gaat winnen denk ik
pi_157092655
quote:
6s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:00 schreef computergirl het volgende:
Alvast een schopje omhoog
Zin in #TeamSarena *O*
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')