Alle Boeren aan het gas?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Gaan ze die spreekkoren nog laten horen?
voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zoet zijn moeder werd uitgescholden.
dat is wel een erg zielig idd. Vorige week nog allemaal klappen voor JC en zijn ziekte en nu ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelbaar zeer zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
hier de voorspelling van ajacied422
Dat zal ook wel gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef VXXLL het volgende:
Je verwacht dat Feyenoord dit wint, na de eenvoudige overwinning op Ajax
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef VXXLL het volgende:
Je verwacht dat Feyenoord dit wint, na de eenvoudige overwinning op Ajax
Welke eigen goal?quote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?
Spoiler, TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?
Die van Van Der Hoorn was nog beterquote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onterechte TR, TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is geen spoiler dus TR is onterecht
quote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok maar dat was wel een beetje pech, ik kan me een lachwekkender eigen doelpunt voorstellen.quote:
Ja, dat was mijn grap.quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat was wel een beetje pech, ik kan me een lachwekkender eigen doelpunt voorstellen.
Ik vond die eigen goal van Aissati tegen Benfica wel een goeie.quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat was wel een beetje pech, ik kan me een lachwekkender eigen doelpunt voorstellen.
Ik heb net m'n bordje leeg!quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig, met bord op schoot neem ik aan?
Bedankt voor de tip, ik zal dit gerecht nu nooit gaan makenquote:Op zondag 1 november 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een recept met aardappel, wortel, appel, ui en gehakt
Ik geef het een 3,5/10
quote:Op zondag 1 november 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gejank over buitenspel, oh genot.
Dat lijkt me erg verstandigquote:Op zondag 1 november 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal dit gerecht nu nooit gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |