Voorspelbaar zeer zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
hier de voorspelling van ajacied422
Dat zal ook wel gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef VXXLL het volgende:
Je verwacht dat Feyenoord dit wint, na de eenvoudige overwinning op Ajax
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef VXXLL het volgende:
Je verwacht dat Feyenoord dit wint, na de eenvoudige overwinning op Ajax
Welke eigen goal?quote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?
Spoiler, TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel grappig man. Een eigen goal kan toch niet nog lachwekkender?
Die van Van Der Hoorn was nog beterquote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onterechte TR, TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is geen spoiler dus TR is onterecht
quote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TRquote:Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok maar dat was wel een beetje pech, ik kan me een lachwekkender eigen doelpunt voorstellen.quote:
Ja, dat was mijn grap.quote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat was wel een beetje pech, ik kan me een lachwekkender eigen doelpunt voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |