Amsterdam hè, daar heb je het alquote:Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, dat stel uit Amsterdam kan er met momenten ook wat van hoor

Nou, die aflevering dat zij zo gruwelijk traag winkelt in één of andere tweedehandswinkel en voor ieder wissewasje telefonisch gaat zitten overleggen met het andere stelquote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
oh die vind ik tot nu toe juist de leukste mensen en samen met die lui uit zaandam de beste klussers.
 tot dat je het bloed onder elkaars nagels vandaan haalt ...
 tot dat je het bloed onder elkaars nagels vandaan haalt ...

Kijk nog even een paar afleveringenquote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
oh die vind ik tot nu toe juist de leukste mensen en samen met die lui uit zaandam de beste klussers.

Ik denk dat t behoorlijk is uitvergroot in de aflevering..quote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, die aflevering dat zij zo gruwelijk traag winkelt in één of andere tweedehandswinkel en voor ieder wissewasje telefonisch gaat zitten overleggen met het andere steltot dat je het bloed onder elkaars nagels vandaan haalt ...

Het nodige drama is er denk ik wel ingebrachtquote:Op maandag 2 november 2015 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat t behoorlijk is uitvergroot in de aflevering..

Is altijd zo. Ik blijf de vorige ronde echt jammer vinden. Daar vielen wmb de terechte winnaars af.quote:Op maandag 2 november 2015 22:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het nodige drama is er denk ik wel ingebracht

Bij welke aflevering ben je?quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef Saisai het volgende:
Ho ho, dat heb ik nog niet gezien allemaal!
Ik erger me heel erg aan het gestuur en gemanipuleer van de programmamakers. Ik weet hoe zulke programma's worden gemaakt. Echt jammer dat ze niet gewoon de focus kunnen leggen op vakmanschap. Die puntentelling van die stylisten slaat ook nergens op, het is maar net wie ze willen dat er door gaat..

Aaah nu word t leuk voor jequote:Op maandag 2 november 2015 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
6 geloof ik, de laatste die ik zag was het bejaarden/ studenten tehuis.

Ik prik er ook zo doorheen. Maar op die manier hoef je helemaal nooit meer TV te kijken natuurlijk. Kies beter je favorieten en aan wie je je ergert en geniet van alle drama zoals het bedoeld isquote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef Saisai het volgende:
Ho ho, dat heb ik nog niet gezien allemaal!
Ik erger me heel erg aan het gestuur en gemanipuleer van de programmamakers. Ik weet hoe zulke programma's worden gemaakt. Echt jammer dat ze niet gewoon de focus kunnen leggen op vakmanschap. Die puntentelling van die stylisten slaat ook nergens op, het is maar net wie ze willen dat er door gaat..

quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Iets te fanatiek over een drempeltje gereden hoorde al een 'knal'. Kom thuis: ja hoor veer gebroken

Oepsquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Iets te fanatiek over een drempeltje gereden hoorde al een 'knal'. Kom thuis: ja hoor veer gebroken

verveel me namelijk de neten. Nog 2,5 week en we mogen weer werken.
 verveel me namelijk de neten. Nog 2,5 week en we mogen weer werken.

Ach na 14 jaar mag het ook wel een keertjequote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ach, auto van 14 jaar haha, rijd er zelf alweer 7 jaar in. Staat de laatste pff 3 jaar ook meer stil dan dat ie rijdt. Zal wel al langer beschadigd zijn en die drempel zal 'm wel over t randje geduwd hebben.
hebben we weer wat te hobbyenverveel me namelijk de neten. Nog 2,5 week en we mogen weer werken.

Ik schakel nu pas in, hoop nog niet gespoilerd te worden voor het eindequote:
 .
. 

Oppervlakte is wel handig om te weten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:31 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, hoop nog niet gespoilerd te worden voor het einde.
Ondertussen: hoeveel Watt/lumen heeft een normale lamp in een gang? Het hoeft geen verlichtte balzaal te worden, maar schemerverlichting is ook weer zo overdreven. Keuze is 45W, 75W of 90W (want 3 fittingen waar elk een LED-lamp in gaat).

Ja kloptquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oppervlakte is wel handig om te weten.
Ik vind een beetje ligt in de gang wel makkelijk. De wattages die je noemt zijn 'gloeilamp equivalenten' denk ik?
 . Oppervlak ... 1x5m, dus 5 m2 oid. Er heeft een gloeilamp gehangen (2800K) van 60W, dat was wel ok, minder moet ook echt niet. Dat was een kaal peertje, nu zit er een kap omheen, dus 75W zou de meest logische optie zijn dan? LED is 2700K, iets warmer, ik hoop dat dat er ook een beetje mooi uitziet
. Oppervlak ... 1x5m, dus 5 m2 oid. Er heeft een gloeilamp gehangen (2800K) van 60W, dat was wel ok, minder moet ook echt niet. Dat was een kaal peertje, nu zit er een kap omheen, dus 75W zou de meest logische optie zijn dan? LED is 2700K, iets warmer, ik hoop dat dat er ook een beetje mooi uitziet  .
.

Ik spoiler niets qua punten of wat. Het enige wat me echt tegen viel was Ben die een tegel plaatste met maar voor 60% lijm er onderquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:31 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, hoop nog niet gespoilerd te worden voor het einde.
Ondertussen: hoeveel Watt/lumen heeft een normale lamp in een gang? Het hoeft geen verlichtte balzaal te worden, maar schemerverlichting is ook weer zo overdreven. Keuze is 45W, 75W of 90W (want 3 fittingen waar elk een LED-lamp in gaat).

quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik spoiler niets qua punten of wat. Het enige wat me echt tegen viel was Ben die een tegel plaatste met maar voor 60% lijm er onder
Oh lampen. Ik ben er zo slecht in. Vandaag een lampje gekocht voor op de kast. Nou ik kan er de halve woonkamer mee verlichten. Morgen even een kleiner bolletje halen. Oeps
 Dat had ik ook zo kunnen doen. Die lamp dan he. Hoewel, die tegel een paar maanden geleden ook wel
 Dat had ik ook zo kunnen doen. Die lamp dan he. Hoewel, die tegel een paar maanden geleden ook wel  .
.

Ik vind het nog best een toffe lamp. En dat voor actionquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:54 schreef Chicolade het volgende:
[..]Dat had ik ook zo kunnen doen. Die lamp dan he. Hoewel, die tegel een paar maanden geleden ook wel
.

75W is dan wel goed denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ja klopt. Oppervlak ... 1x5m, dus 5 m2 oid. Er heeft een gloeilamp gehangen (2800K) van 60W, dat was wel ok, minder moet ook echt niet. Dat was een kaal peertje, nu zit er een kap omheen, dus 75W zou de meest logische optie zijn dan? LED is 2700K, iets warmer, ik hoop dat dat er ook een beetje mooi uitziet
.

quote:
 O+
O+Nog steeds wat in de lappenmand of geen tijd?quote:En die tegel. Tsja de theorie ken ik. De praktijk in 2016 hoop ik

Ik heb 4 dames. Dit is de kleinste van het stelquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]O+
Hoeveel katten heb je nu? Drie of vier?
[..]
Nog steeds wat in de lappenmand of geen tijd?

Die ziet er ook wel tof uit. Misschien voor op t nachtkastje later..quote:Op zondag 8 november 2015 16:19 schreef Saisai het volgende:
Ik heb die houten bureaulamp van de Action, die is ook heel tof.

Toch nog!quote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef Gieliovd het volgende:
Ik moet ook eens aan de slag met tochtstrip
Het valt mee maar toch.
Gefeliciteerd met je paintball

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Van een K&W'er had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 8 november 2015 16:27 schreef Saisai het volgende:
Overigens kom ik net terug van paintball. Ik heb zo'n 8 mensen geraakt en ben zelf geen enkele keer geraakt.
feliciteer mij hier.

Het loopt hier niet storm inderdaad...quote:Op maandag 9 november 2015 23:02 schreef Puala het volgende:
Ja wel zonde. We zijn een gezellige club samen, naar blijkbaar niet zulke chatters
 Nog maar wat extra hout besteld dus.
 Nog maar wat extra hout besteld dus.  

Niet helemaal mijn ding, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het leuk vindenquote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het loopt hier niet storm inderdaad...
Maar goed, ik was dit weekend dus bezig om wat kerstboompjes van hout te maken, had op internet een leuk voorbeeldje gezien. Ik dacht, ik maak er drie, eentje voor mijn moeder en dan pleur ik die andere twee wel op marktplaats en zie wel of ik ze verkoop, anders geef ik ze weg.
Dus ik ben mooi bezig voor de garage (iedereen komt bij ons door de garage binnen) en zien me bezig.
Die twee hebben MP niet gehaaldNog maar wat extra hout besteld dus.
Zoiets wordt het, dit was even een eerste test. Er komen nog wat meer en langere 'takken' onderop
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |