Blijft Feyenoord... Tot de 90 minuten vol zijn, blijf ik zenuwachtigquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:49 schreef Oldground het volgende:
Denk dat ik het van die walk-over toch weer terug moet nemen. Gaat inmiddels wel een beetje die richting op. Twee heerlijke goals.
Ditquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een verademing is De Staaf toch ook
Niet te geloven dat we daar jaren een gemankeerde korfballer hadden lopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zitten en naar de wedstrijd kijken, gok ik zoquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Vasion het volgende:
Wat doet die faal bondscoach op de tribune?
Die gaat eindelijk toch maar eens serieus naar Feyenoord kijken nu het te laat is?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Vasion het volgende:
Wat doet die faal bondscoach op de tribune?
Gaan we bijdehand doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zitten en naar de wedstrijd kijken, gok ik zo
Juich nou niet te vroeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Oldground het volgende:
Die hartmonitor kan voorlopig weer terug in de kast.
De Staaf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:Gewoon de Gust dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet slecht inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
Is toch lekker man, zo'n Nieuwkoop. Geen gekut met een Wilkshire of Boulahrouz
Ik vind alle nieuwkopen wel goed dit seizoen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
Is toch lekker man, zo'n Nieuwkoop. Geen gekut met een Wilkshire of Boulahrouz
Zin om een unieke prestatie neer te zetten... Een keertje profiteren...quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede corners ook nog. Wat hebben ze vandaag?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind alle nieuwkopen wel goed dit seizoen.
Heerenveen heeft de pot vaseline al klaarstaan. Helemaal uitgewoond.quote:
Feyenoord staat met 0-3 voor, binnen 28 minuten, in Heerenveen... Leek me vrij duidelijk eerlijk gezegdquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er een slecht gevoel over vandaag
#NOOITMEERIMMERSquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindelijk die opvolger van Ono!!!
Shit, we hebben geen Manu meerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
We zijn er nog niet he jongens. Remember Luhansk
6. dus 10-0 en we staan bovenaan.quote:
1884?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat was onze laatste grootste uitslag?
10-0 in Eindhovenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat was onze laatste grootste uitslag?
OW, hehe.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
6. dus 10-0 en we staan bovenaan.
Kramer nog steeds gewoon een matige pot hequote:
Die is witheet en zit te roeptoeteren naar z'n 818.quote:
Jammer voor dit momentquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ban, schijnbaar... Tot eind december zelfs
Een corner op dertig centimeter hoogte laten ze bij Heerenveen gewoon doorrollen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:11 schreef RvLaak het volgende:
0-5 is al redelijk historisch... Maar ook nog gescoord uit een corner![]()
![]()
Doping?
Niet relevant, Feyenoord scoort die doorgaans ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een corner op dertig centimeter hoogte laten ze bij Heerenveen gewoon doorrollen.
We hebben BadrHarring nog wat heeft zijn ploegie gister gedaan?quote:
Ze hebben massaal de Spaanse Griep...quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord en effectiviteit, het kan dus wel.
Zou ik wel kunnen waarderen, ondanks Beenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Voorspelling voor de rust.
Presentator: is Feyenoord nou zo goed of Heerenveen zo slecht?
Been, heel snel: Heerenveen is zo slecht.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Presentator: Ligt dat aan de trainer?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Wat een zielig ventje is het tochquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Heeft Been wel gelijk inquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Is ook gewoon zo. Maar dat we daar dan zo van profiteren is gewoon top, want dat gaat ook regelmatig niet zo.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Hopelijk kunnen ze dat de 2e helft ook... Zou wel weer eens leuk zijn als Feyenoord op 1 staatquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Maar dat we daar dan zo van profiteren is gewoon top, want dat gaat ook regelmatig niet zo.
Heerlijk is dit zeg.
Helaas, hij geeft Feyenoord alle credits. Hahaquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
Hij heeft meegelezen hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Gert het volgende:
feyenoord heeft slecht doelsaldoquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze dat de 2e helft ook... Zou wel weer eens leuk zijn als Feyenoord op 1 staat
Whahahahaquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij heeft meegelezen hoor.![]()
Damage control.
Zeker alleen maar omdat ze zoveel voor staanquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Lang geleden dat ik zo genoten heb van Feyenoord.
Dan zit jij niet te kijken zeker.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker alleen maar omdat ze zoveel voor staan
Anders kijk je gewoon naar de wedstrijdquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker alleen maar omdat ze zoveel voor staan
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zit jij niet te kijken zeker.
Heerenveen speelt ook erg slecht andersquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon naar de wedstrijd
Maar vandaag is er niks typisch Feyenoord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:35 schreef Jorwol het volgende:
Het zou wel typisch Feyenoord zijn als ze dit nog verneuken door een snelle rode kaart
Hey zakjequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Heerenveen speelt ook erg slecht anders
Dat sowieso... Scoren uit een cornerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Maar vandaag is er niks typisch Feyenoord.
Schandalig#bestuurtegendemuurquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef exile79 het volgende:
al 6 minuten zonder goal. Slechte wedstrijd.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ik al bang voor... Hopelijk kunnen ze het herpakken
Is niet zo vreemd met zo'n score waarbij halve team aan aanvallen denkt en andere helft aan verdedigen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bang voor? Hoezo?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeten ze ook wel even kut verdedigen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef exile79 het volgende:
Met het voetbal uit de eerste helft win je ook wel twee keer van de smouzen.
Hoeft ook niet met dezelfde cijfers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moeten ze ook wel even kut verdedigen.
Iemand klinkt gefrustreerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
Zie het niet gebeuren dat Feyenoord Ajax vandaag in gaat halen. Ajax blijft vooralsnog de beste en Feyenoord en goede nummer 2
Maar als het even kanquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met dezelfde cijfers.
Vooralsnogquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
Zie het niet gebeuren dat Feyenoord Ajax vandaag in gaat halen. Ajax blijft vooralsnog de beste en Feyenoord en goede nummer 2
Waarom? Nee ben juist blijquote:
Oke Hansquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
Dat sowieso niet... Gelijkspelen tegen Excelsior...quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat PSV kampioen wordt, helaas.
Zwakste man aan onze kant, gaan we niet missen.quote:
1-5 ziet er zo lelijk uit.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, 0-5 staat toch een stuk lekkerder dan 1-5.
Hopen op een 1-7 uitslag ofzo.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, beschermen die kerel.
Verwacht je ooit wat anders in een Feyenoord wedstrijd?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch een zaadgevoel achteraf.
Je hoopt tegen beter weten in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verwacht je ooit wat anders in een Feyenoord wedstrijd?
Gewoon geniaal van Gio.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:10 schreef exile79 het volgende:
Echt. Die wissels zijn alleen maar om de bank tevreden te houden. Soft gezeik.
Eentje ingelopen nuquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Klote van die tegendoelpunten. We hadden goede zaken kunnen doen voor ons doelsaldo.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Klote van die tegendoelpunten. We hadden goede zaken kunnen doen voor ons doelsaldo.
Dat vraag ik me af. Maar zou wel een goed punt zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon geniaal van Gio.
"Ja, eerste helft hebben de basisspelers 5-0 gespeeld. Jullie, wissels, hebben 2-0 verloren."
Die 1-5 was voor de eerste wissel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon geniaal van Gio.
"Ja, eerste helft hebben de basisspelers 5-0 gespeeld. Jullie, wissels, hebben 2-0 verloren."
Details.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die 1-5 was voor de eerste wissel.
quote:
Had er in gemoeten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Kazim
Kramer had die gemaakt denk ik.
Ja, en constant balverlies. Echt wat een zak stront die gast. Gewoon Botteghin LCB dan maar, wat een ongelofelijke kneus is die JA. Ja, leuke crosspass en dergelijke maar onder druk is het echt een malloot.quote:
Was Botteghin nou echt zo veel beter dan?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, en constant balverlies. Echt wat een zak stront die gast. Gewoon Botteghin LCB dan maar, wat een ongelofelijke kneus is die JA. Ja, leuke crosspass en dergelijke maar onder druk is het echt een malloot.
Weinig gespeeld, paar minuutjes maar. Punt is dat die JA echt niet kan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Botteghin nou echt zo veel beter dan?
2e Immers? Tegen alle kwaliteit in, toch op blijven stellen...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weinig gespeeld, paar minuutjes maar. Punt is dat die JA echt niet kan.
Ik zie die Jan-Arie niet nog een seizoen bij ons achterin staan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2e Immers? Tegen alle kwaliteit in, toch op blijven stellen...
Zeiden ook veel mensen over Immers...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie die Jan-Arie niet nog een seizoen bij ons achterin staan.
Omdat je op basis van de 2e helft ook hebt kunnen zien hoe het de komende wedstrijden compleet mis kan gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Bizarre wedstrijd, ik zit hier met een teleurgesteld gevoel na een 5-2 zege in Heerenveen.
Ik denk dat er geen club is die interesse zal hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop dat kazim van de winter verkocht wordt. Wat een treurnis.
Misschien een clubje uit de kelder van een buitenlandse competitie...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen club is die interesse zal hebben
Turkse subtopper misschien? 😜quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen club is die interesse zal hebben
Hij viel niet slecht in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
Gio kan toch niet serieus met Kazim in de basis gaan spelen?
Volgende week is het zo ver, reken maar van yes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
Gio kan toch niet serieus met Kazim in de basis gaan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |