Blijft Feyenoord... Tot de 90 minuten vol zijn, blijf ik zenuwachtigquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:49 schreef Oldground het volgende:
Denk dat ik het van die walk-over toch weer terug moet nemen. Gaat inmiddels wel een beetje die richting op. Twee heerlijke goals.
Ditquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een verademing is De Staaf toch ook
Niet te geloven dat we daar jaren een gemankeerde korfballer hadden lopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zitten en naar de wedstrijd kijken, gok ik zoquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Vasion het volgende:
Wat doet die faal bondscoach op de tribune?
Die gaat eindelijk toch maar eens serieus naar Feyenoord kijken nu het te laat is?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Vasion het volgende:
Wat doet die faal bondscoach op de tribune?
Gaan we bijdehand doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zitten en naar de wedstrijd kijken, gok ik zo
Juich nou niet te vroeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Oldground het volgende:
Die hartmonitor kan voorlopig weer terug in de kast.
De Staaf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Gustafson een Zidane-pirouette doet:Gewoon de Gust dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet slecht inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
Is toch lekker man, zo'n Nieuwkoop. Geen gekut met een Wilkshire of Boulahrouz
Ik vind alle nieuwkopen wel goed dit seizoen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
Is toch lekker man, zo'n Nieuwkoop. Geen gekut met een Wilkshire of Boulahrouz
Zin om een unieke prestatie neer te zetten... Een keertje profiteren...quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede corners ook nog. Wat hebben ze vandaag?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind alle nieuwkopen wel goed dit seizoen.
Heerenveen heeft de pot vaseline al klaarstaan. Helemaal uitgewoond.quote:
Feyenoord staat met 0-3 voor, binnen 28 minuten, in Heerenveen... Leek me vrij duidelijk eerlijk gezegdquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er een slecht gevoel over vandaag
#NOOITMEERIMMERSquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindelijk die opvolger van Ono!!!
Shit, we hebben geen Manu meerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
We zijn er nog niet he jongens. Remember Luhansk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |