Kuipers is niet enorm geliefd sinds de gele kaart voor Duplan. Vond ik ook overdreven, de gele kaart. Máár, ik ben weer teruggezapt.quote:
Hoeveel scoorde PSV toen na rust?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er na de rust niks meer gescoord gaat worden.
Gebeurd altijd met dit soort ruststanden
Ik tel 13 doelpunten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
De grootste uitzege (of thuisnederlaag, hoe je het wil bekijken) ooit in de Eredivisie is 1-10 (Sittardia tegen Sportclub Enschede in 1960).
Het grootste aantal doelpunten van één club in een wedstrijd is 12 (Ajax - Vitesse 12-1 in 1972).
015quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Als Feyenoord nu nog 10 doelpunten maakt kan het nog wel 0-15 worden.
0-10 na het laatste fluitsignaal vind ik anders ook wel grappigquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef Brammess het volgende:
4-5 voor de rust en het wordt een leuke pot
één club staat erquote:
Zou leuk zijn voor de supporters uit Delft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Als Feyenoord nu nog 10 doelpunten maakt kan het nog wel 0-15 worden.
Die Pereiro heeft ook best potentiequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was de aanval best geil. Reis, Afellay, Toivonen, Lens, Dzsudzsak.
Ja, ik zag al dat ik fout had gelezenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:16 schreef JoseArcadio het volgende:
zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:[/b]
[..]
één club staat er
Denk je dat we staan te liegen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |