Bij Ajax is er ook bestuurlijke onrust, en daar verloopt het in het veld primaquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
Het is wel vrij sneu Heerenveen in deze toestand te zien.
En hoe kan het toch dat als er bestuurlijke onrust is bij een club, het steevast veel slechter gaat op het veld? Wat hebben die spelers nou met de directie te maken?
Haha ja en waarom geen Feyenoorders in het Ajax-topic? Ik vraag het me af!quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom zijn er geen Ajacieden in ons topic?![]()
Boeren eten geen Chinees.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap domineert in Den Haag.
Ik heb er net gepost hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom zijn er geen Ajacieden in ons topic?![]()
Nou, het voetbal wordt elke week sinds de fluwelen revolutie beter inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bij Ajax is er ook bestuurlijke onrust, en daar verloopt het in het veld prima
Bij FC Twente was dat ook het geval vorig seizoen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
Het is wel vrij sneu Heerenveen in deze toestand te zien.
En hoe kan het toch dat als er bestuurlijke onrust is bij een club, het steevast veel slechter gaat op het veld? Wat hebben die spelers nou met de directie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |