En dat met 0-2 achterquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Terecht toch. Wat een mongool is dat zegMet z'n Ajaxhoofd
Zal wel weer vluchten als het te heet onder de voeten wordt. Laf figuur.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan die Lodeweges niet gewoon oprotten ? Matige trainer
Omdat hij weg ging bij Cambuur? Flauw zeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel weer vluchten als het te heet onder de voeten wordt. Laf figuur.
NEC.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij weg ging bij Cambuur? Flauw zeg.
Lekker dat hek dichthouden voor 2 opa,s om vervolgens te verliezenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Lodeweges tussen hem en Heerenveen kunnen beter scheiden inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan die Lodeweges niet gewoon oprotten ? Matige trainer
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm, we zijn er nog niet hé Henk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Are you watching Ajax
Dit is nou eens echt domineren
Ik zal jou eens dominerenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Are you watching Ajax
Dit is nou eens echt domineren
Beste (1/2)*40-45 minuten van het seizoenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, we zijn er nog niet hé Henk.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat Cambuur en zijn supporters maar weer fijn degraderen
Na pakweg drie maanden bij NEC.quote:Dwight Lodeweges is opgestapt als trainer van NEC. De oefenmeester heeft zijn staf en spelers dinsdag op de hoogte gebracht van zijn besluit om per direct te stoppen als coach van het eerste elftal.
Lodeweges heeft volgens de clubsite "niet het gevoel dat ik de trainer ben die NEC op dit moment nodig heeft. Het lukt mij niet om een wending te geven aan de huidige situatie en ik heb er geen vertrouwen in dat ik dat op korte termijn kan veranderen."
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Lodeweges tussen hem en Heerenveen kunnen beter scheiden inderdaad
Blijft Feyenoord... Best realistisch dat ze dit nog weg gaan gevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beste (1/2)*40-45 minuten van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |