Als Fok! Daar bij gebaad is. Dan vind ik het zonde... maar prima.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Vragen om een ban is vragen om een ban, he?
Gebaad ja? Echt?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Als Fok! Daar bij gebaad is. Dan vind ik het zonde... maar prima.
Ik ben niet om hier de boel te vergallen. Maar ik laat ook zeker bepaalde punten niet onopgemerkt.
Niemand heeft de macht een topic naar zich toe te trekken, daar ga je vrijwillig in mee. Dat besef je hopelijk? als iemand tegen mij zegt klootzak, kan ik daar de hele dag over nadenken of met hem erover redetwisten, of de beste optie verder gaan met mijn leven.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen af en toe off-topic gaan en een topic compleet naar je toe trekken met iedere keer dezelfde herhaling van zaken die niet in het betreffende topic thuis horen.
Gaat het wel een keer over een datingsite komt er waarschijnlijk weer een of andere bizarre aanname over vrouwen met kinderen, of waarom vrouwen niet reageren terwijl ze wel online komen etc. Daar wordt wat over gezegd, TR aangemaakt, mod verwijdert de post en 2 weken later gebeurt precies hetzelfde.
Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Probeer het PUA-topic eens; daar staat een blueprint om goed te leren versieren.
Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niemand heeft de macht een topic naar zich toe te trekken, daar ga je vrijwillig in mee. Dat besef je hopelijk? als iemand tegen mij zegt klootzak, kan ik daar de hele dag over nadenken of met hem erover redetwisten, of de beste optie verder gaan met mijn leven.
[..]
Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.
Hoevaak heeft jouw feedback geholpen?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?
Is ook bedoeld voor zij waarover we spreken.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.
Hopelijk meer dan jouw nutteloze getroll hier in feedback. Ga wat nuttigs doen met je leven of kom met iets constructiefs.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hoevaak heeft jouw feedback geholpen?
Een beter Fok .......quote:Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopelijk meer dan jouw nutteloze getroll hier in feedback. Ga wat nuttigs doen met je leven of kom met iets constructiefs.
Begint bij jezelf.quote:
Niet, daardoor kan ik onafhankelijk zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?
Onwetend maakt je niet onafhankelijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet, daardoor kan ik onafhankelijk zijn.
Een blik door dit topic en je begrijpt het probleem wel, maar goed ik heb hier totaal niets te behalen, en weet niet eens wat me bezielde om hier te posten dus ga ik mezelf bevrijden.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Onwetend maakt je niet onafhankelijk.
laten we klein beginnenquote:
Topquote:Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef Re het volgende:
zo,
Iedereen weer zijn zegje gezegd, al dan niet met (passief) agressieve ondertoon.
Nergens gezegd dat wij nooit fouten maken of iets proberen wat niet goed uitpakt . We hebben inderdaad verschillende manieren geprobeerd en wat daaruit voortkwam is de observatie dat het probleem niet alleen bij die paar users ligt die niet geheel conform de gewenste eisen van het topic reageren. Het enige wat het veroorzaakte is dat iedereen zich er nog harder tegenaan bemoeit. We gaan nu proberen het topic iets losser te maken, iets meer ruimte om alle aspecten van het daten in zijn algemeenheid toe te laten, maar binnen die wat lossere aanpak wel trachten om daadwerkelijke off-topic discussie te doen verminderen. Dat betekent dat iedereen ook even wat losser moet reageren of aversie moet loslaten en ook dat iedereen, in welk date-stadium ze zich ook bevinden, welkom is en blijft.'
nee, het is zelfs zo dat als iemand een date ervaring of probleem gewoon wil posten hij/zij dat ook vooral in een eigen topic moet doenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
Hoe zit het met dat algemene maagdentopic? Komt dat er nog als vervanger van al die losse persoonlijke topics?
Uhm, we willen juist al die persoonlijke topics ipv een generieke vergaarbak.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
Hoe zit het met dat algemene maagdentopic? Komt dat er nog als vervanger van al die losse persoonlijke topics?
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Top(ik kan best lief en aardig zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop