Yayquote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Wat is niet te lang/niet te kort?
Vaak stel ik binnen een week een date voor. Echter duurt het vaak wel 2/3 weken tot dat we allebei tijd hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Een maand?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Yay
Ligt er een beetje aan, zijn de gesprekken leuk? Heb ik tijd? Heeft aardig wat factoren.
Maar meestal probeer ik het binnen een maand in te plannen.
Een maand is echt achterlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Een maand?
Vind ik echt te lang
Leer mensen liever sneller irl kennen dan online.
Probeer altijd wel 1 a 2 weken.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Een maand?
Vind ik echt te lang
Leer mensen liever sneller irl kennen dan online.
Probeer altijd wel 1 a 2 weken.
Sorry, ik bedoel natuurlijk 2 wekenquote:
Paar dagen. Ik heb niet zo'n lange concentratiespanne dus als ik iemand niet gezien heb ben ik mn interesse snel kwijt.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:49 schreef Weissman het volgende:
Volgende week 3e date met het Nuon-meisje.. Ze woont aan de andere kant van het land.
1e date was bij haar thuis, 2e ergens in het midden van het land. Dit keer komt zij mijn kant op.
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.
Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Veel plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Dan hangt het er heel erg vanaf hoe de gesprekken lopen. Als ik elke keer her initiatief moet nemen en er weinig antwoord uit komt na een tijdje weet ik genoeg. Ik denk overigens dat vrouwen snel genoeg door hebben dat ik wellicht een beetje gek/vreemd ben, maar zeker geen gestoorde gek ben...quote:Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Dit, echt zo dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.
Ook best wat vrouwen die op datingsites zitten puur voor de aandacht, de validatie.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.
Gelijk afgeknapt.
Groot gelijk, als zulke kleine dingen al problemen opleveren is dat gewoon een indicatie van een hoop drama wat je binnenhaalt.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.
Gelijk afgeknapt.
Weissman gaat toch een poging wagen om het uit te leggenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef syndroom het volgende:
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.
wtfquote:Op woensdag 11 november 2015 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
[sup]
Hierop vroeg ik of ze een bank had waar op ik kon crashen aangezien ik niet verwachtte dat ik dezelfde dag weer terug de trein zou pakken.
Ze vertelde me dat ik idd op de bank kon blijven slapen en mocht dat niet lekker liggen vanwege mijn postuur (1.90, 100kg) dat zij wel op de bank wou slapen en dan kon ik het bed overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |