abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157474348
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Ja doei.
pi_157474402
Fipo :@

Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Wat is niet te lang/niet te kort?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157474430
Maar eens kijken of dit het volgen waard is. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:42:02 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_157474468
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:

Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Yay :)

Ligt er een beetje aan, zijn de gesprekken leuk? Heb ik tijd? Heeft aardig wat factoren.
Maar meestal probeer ik het binnen een maand in te plannen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157474492
quote:

Vaak stel ik binnen een week een date voor. Echter duurt het vaak wel 2/3 weken tot dat we allebei tijd hebben.
pi_157474520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:42 schreef K44S het volgende:

[..]

Yay :)

Ligt er een beetje aan, zijn de gesprekken leuk? Heb ik tijd? Heeft aardig wat factoren.
Maar meestal probeer ik het binnen een maand in te plannen.
Een maand? :o
Vind ik echt te lang :X
Leer mensen liever sneller irl kennen dan online.

Probeer altijd wel 1 a 2 weken.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:44:24 #7
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157474535
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Een maand is echt achterlijk.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:45:15 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_157474557
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:44 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Een maand is echt achterlijk.
Sorry, ik bedoel natuurlijk 2 weken :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157474590
Huh? Er was toch al een date-topic?
Somebody that I used to know
pi_157474676
Volgende week 3e date met het Nuon-meisje.. Ze woont aan de andere kant van het land.

1e date was bij haar thuis, 2e ergens in het midden van het land. Dit keer komt zij mijn kant op.
pi_157474716
Ervaring is dat het als het binnen een week of 2 niet gebeurd niet gaat gebeuren.

Ook weleens dat ik al een tijdje niks van ze hoor en dat ze uiteindelijk toch wel leuk genoeg blijken te zijn maar die tijd tel ik dan niet mee. De date is eigenlijk ook nooit aankomend weekend.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157474727
ga weg

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 11-11-2015 18:56:30 ]
pi_157474811
quote:

Paar dagen. Ik heb niet zo'n lange concentratiespanne dus als ik iemand niet gezien heb ben ik mn interesse snel kwijt.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:56:39 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157474864
quote:

Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157474868
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:49 schreef Weissman het volgende:
Volgende week 3e date met het Nuon-meisje.. Ze woont aan de andere kant van het land.

1e date was bij haar thuis, 2e ergens in het midden van het land. Dit keer komt zij mijn kant op.
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.
pi_157474957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 11 november 2015 @ 19:01:13 #17
431144 Teydelyk
pi_157474980
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:07:04 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157475104
quote:

Veel plezier in ieder geval.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157475179
daar hebben we FB voor

[ Bericht 59% gewijzigd door Re op 11-11-2015 19:13:41 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 19:21:18 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157475481
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan hangt het er heel erg vanaf hoe de gesprekken lopen. Als ik elke keer her initiatief moet nemen en er weinig antwoord uit komt na een tijdje weet ik genoeg. Ik denk overigens dat vrouwen snel genoeg door hebben dat ik wellicht een beetje gek/vreemd ben, maar zeker geen gestoorde gek ben...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157475491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:01 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.
Dit, echt zo dit.

Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.

Gelijk afgeknapt.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:22:33 #22
431144 Teydelyk
pi_157475529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:

[..]

Dit, echt zo dit.

Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.

Gelijk afgeknapt.
Ook best wat vrouwen die op datingsites zitten puur voor de aandacht, de validatie.
pi_157475590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:

[..]

Dit, echt zo dit.

Gelijk afgeknapt.
Groot gelijk, als zulke kleine dingen al problemen opleveren is dat gewoon een indicatie van een hoop drama wat je binnenhaalt.
pi_157475675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef syndroom het volgende:

Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.
Weissman gaat toch een poging wagen om het uit te leggen 8)7

Het is niet iets wat IK heb ''geregeld''.

Ik deed wat ik altijd doe. Een leuk gesprek voeren over de mail en app. Dat ging goed. Ik vermaakte me. Na een week of 2 stelde ik voor om ergens in het midden van het land af te spreken. Dit vond ze een goed idee en counterde het terug dat ik ook welkom was in haar stad.
Aangezien de afstand tussen haar woning en de mijne ongeveer 220km is en ik liever de eerste keer op neutraal terrein afspreek vroeg ik of ze dit wel zeker wist.
Ze herhaalde haar uitnodiging.
Hierop vroeg ik of ze een bank had waar op ik kon crashen aangezien ik niet verwachtte dat ik dezelfde dag weer terug de trein zou pakken.
Ze vertelde me dat ik idd op de bank kon blijven slapen en mocht dat niet lekker liggen vanwege mijn postuur (1.90, 100kg) dat zij wel op de bank wou slapen en dan kon ik het bed overnemen.
Dat was voor mij voldoende om de gok te wagen en naar het Noorden te treinen.

Enorme gastvrijheid van haar kant. Dus ja, daar heb ik geluk mee gehad. Ik zie het niet als een persoonlijke prestatie.

Vorig jaar ben ik ook bij iemand thuis uitgenodigd, iemand die een stuk dichterbij woonde. Uiteindelijk was het een date van niks. Daarna ook nooit meer wat van gehoord.

Om het samen te vatten; thuis afspreken bij een dame is niet iets wat je kan fixen/regelen naar mijn idee. Er is geen magische spreuk of een combinatie van woorden/zinnen waardoor er een knop bij haar omgaat en ze je opeens thuis uitnodigt.

Het zegt voor de rest ook niet wat ze van je denkt of voor je voelt.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:28:58 #25
431144 Teydelyk
pi_157475694
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

[sup]
Hierop vroeg ik of ze een bank had waar op ik kon crashen aangezien ik niet verwachtte dat ik dezelfde dag weer terug de trein zou pakken.
Ze vertelde me dat ik idd op de bank kon blijven slapen en mocht dat niet lekker liggen vanwege mijn postuur (1.90, 100kg) dat zij wel op de bank wou slapen en dan kon ik het bed overnemen.
wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')