Mijn telefoon doet moeilijk met linken maar ze heet Judith Barsi.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:44 schreef Bombvis het volgende:
Leugens,Waarheid! József is een held stuk stront, geen moordenaar, hier is niets in de doofpot gestopt
Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
http://real-life-villains.wikia.com/wiki/J%C3%B3zsef_Barsi
Niemand spreekt over het tragische feit dat de vader ook niet meer leeft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaan
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Bombvis het volgende:
Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaan
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:26 schreef pijltjegooien het volgende:
Niemand spreekt over het tragische feit dat de vader ook niet meer leeft.
Rip, god hebbe zijn ziel.
Is dit de dochter van die dude van storage wars?quote:
Davequote:Op maandag 19 oktober 2015 09:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Is dit de dochter van die dude van storage wars?
Terecht. Hoe laat had jij dat kelderfeestje morgen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:44 schreef Bombvis het volgende:
Leugens, mensen met de naam József zullen dat nooit doen. József is altijd een held, geen moordenaar, hier is iets in de doofpot gestopt
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:49 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Judith_Barsi
Als ik jaren door m'n vrouw en dochter geestelijke en lichamelijk mishandeld werd, zou ik op den duur ook doordraaien denk ik.quote:In 1988, after years of physical and mental abuse, her father, József, shot and killed Judith and her mother, Maria, before fatally shooting himself in a double murder–suicide.
Serieus, dat zegt degene met een tekenfilm/manga plaatje?quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dit kijken kan nog net, maar daar dan een topic over maken.
Sorry....quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtige tekenfilm![]()
(al heb ik hem zelf vroeger alleen in Nederlands gezien denk ik) dit verhaal erachter kende ik niet en had ik liever ook zo gelaten.
Vanaf half 4 is iedereen welkomquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Terecht. Hoe laat had jij dat kelderfeestje morgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |