Mijn telefoon doet moeilijk met linken maar ze heet Judith Barsi.quote:

quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:44 schreef Bombvis het volgende:
Leugens,Waarheid! József is een held stuk stront, geen moordenaar, hier is niets in de doofpot gestopt

Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
http://real-life-villains.wikia.com/wiki/J%C3%B3zsef_Barsi

Niemand spreekt over het tragische feit dat de vader ook niet meer leeft.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaan

quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:19 schreef Bombvis het volgende:
Ja, maar dat is dus een complot, hij heeft het helemaal niet gedaan
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:26 schreef pijltjegooien het volgende:
Niemand spreekt over het tragische feit dat de vader ook niet meer leeft.
Rip, god hebbe zijn ziel.

Is dit de dochter van die dude van storage wars?quote:

Davequote:Op maandag 19 oktober 2015 09:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Is dit de dochter van die dude van storage wars?

Terecht. Hoe laat had jij dat kelderfeestje morgen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:44 schreef Bombvis het volgende:
Leugens, mensen met de naam József zullen dat nooit doen. József is altijd een held, geen moordenaar, hier is iets in de doofpot gestopt

quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:49 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Judith_Barsi
Als ik jaren door m'n vrouw en dochter geestelijke en lichamelijk mishandeld werd, zou ik op den duur ook doordraaien denk ik.quote:In 1988, after years of physical and mental abuse, her father, József, shot and killed Judith and her mother, Maria, before fatally shooting himself in a double murder–suicide.

Serieus, dat zegt degene met een tekenfilm/manga plaatje?quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dit kijken kan nog net, maar daar dan een topic over maken.

(al heb ik hem zelf vroeger alleen in Nederlands gezien denk ik) dit verhaal erachter kende ik niet en had ik liever ook zo gelaten.
 (al heb ik hem zelf vroeger alleen in Nederlands gezien denk ik) dit verhaal erachter kende ik niet en had ik liever ook zo gelaten.

Sorry....quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtige tekenfilm

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |