abonnement Unibet Coolblue
pi_157784822
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi plaatje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er al uit, die kabels zijn om licht vh dashboard op de schakelaar te laten schijnen. Hoe primitief! _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159888548
Kurze update:

Intussen besloten de auto zo goed mogelijk op te knappen. Setje nieuwe frontspeakers op het oog die eventueel uit te breiden zijn met amp en bijbehorende rear speakers. Nog even verder zoeken maar de keuze staat eigenlijk al vast.

Kilometerteller lijkt niet te fixen te zijn. Probleem lijkt in de aandrijving vanuit de transmissie te zitten, in ieder geval tellerhuis en kabel werken prima. Nieuwe transmissie is dan de enige optie en misschien gebeurt dat ook nog wel. Deze versnellingsbak gaat al 325k mee inmiddels.

Hele kachelunit is nu vervangen ende gefixt, laat nu een nieuwe voorruit plaatsen en ga even een snelheidsmeter op basis van GPS installeren. :) In het voorjaar de uitlaat vervangen en binnenkort even een begin maken aan het reviseren van de wielkast. Als ie weer eens in de garage staat ook eens de trekhaak voor de wet in orde maken. :') Zit geen oog op voor dat remkabeltje en de elektra deugt niet.

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:54:14 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159890590
TT fixed en in de lijst met projecten gezet.

Wel een beetje bijhouden dan he? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_159891213
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
TT fixed en in de lijst met projecten gezet.

Wel een beetje bijhouden dan he? ;)
Jaja

Studentje he. Tijd is nooit het probleem, geld wel. :')

Mag ik de OP editten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 14 februari 2016 @ 00:19:23 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159899604
Wat wil je eraan veranderen dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:23:18 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159961531
Ik heb trouwens nog een setje stalen bandenhouders inclusief slechte banden liggen voor je waggie.. liggen in de weg. Misschien iets om een wintersetje van te machen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160090205
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens nog een setje stalen bandenhouders inclusief slechte banden liggen voor je waggie.. liggen in de weg. Misschien iets om een wintersetje van te machen?
Slechte banden? _O-

Maar stuur eens foto's?

Ruit is vervangen, ziet er keurig uit. Nieuwe wisserbladen van Bosch er gelijk bijgekregen, dat was wel nodig ook. :')

Verder gisteren een nieuw setje front speakers gekocht, de Audison APX4.



Zoals bekend passen de bevestigingspunten niet helemaal, dus ik ga ofwel vanmiddag ofwel volgend weekend even beunen om dat netjes weg te werken.

Probleem is zeg maar dat rechtsboven dat metalen plaatje waar je dan een boutje inzet niet in het gat past zodat ie scheef erin gaat hangen, dus ik denk dat ik dat plaatje eraf ga zagen/slijpen en dan nieuwe gaten boren zodat het goed vast zit. Mooi is anders maar who gives a shit, er zit toch zo'n grill overheen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 21 februari 2016 @ 13:46:27 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160090311
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Slechte banden? _O-

Maar stuur eens foto's?

Ruit is vervangen, ziet er keurig uit. Nieuwe wisserbladen van Bosch er gelijk bijgekregen, dat was wel nodig ook. :')

Verder gisteren een nieuw setje front speakers gekocht, de Audison APX4.

[ afbeelding ]

Zoals bekend passen de bevestigingspunten niet helemaal, dus ik ga ofwel vanmiddag ofwel volgend weekend even beunen om dat netjes weg te werken.

Probleem is zeg maar dat rechtsboven dat metalen plaatje waar je dan een boutje inzet niet in het gat past zodat ie scheef erin gaat hangen, dus ik denk dat ik dat plaatje eraf ga zagen/slijpen en dan nieuwe gaten boren zodat het goed vast zit. Mooi is anders maar who gives a shit, er zit toch zo'n grill overheen. :)
Audio is vaak een beetje inventief zijn als je OEM gaat vervangen voor aftermarket. Niet alle fabrikanten bedenken vooraf dat eigenaren later wel eens wat anders in hun auto willen bouwen, of hebben daar peop aan :+ Wel opletten dat ze goed vastzitten en goed aansluiten, want dat gaat 1 op 1 van je geluidskwaliteit af.

Banden van dat setje zijn domweg slecht/op.. wilde er toen winterwielen van maken voor op de W202, maar die ging weg voordat dat aktueel werd, en heb ze toen laten liggen om hetzelfde mee te doen op mijn nieuwe, alleen wist ik toen nog niet dat het een 320 zou worden, waar die dingen helemaal niet onder passen qua remmen :')

Kan wel een foto maken, maar zie je weinig op; zwarte stalen MB velgen waar origineel wieldoppen op horen met bandjes van 2 - 3 mm erop.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160090452
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Audio is vaak een beetje inventief zijn als je OEM gaat vervangen voor aftermarket. Niet alle fabrikanten bedenken vooraf dat eigenaren later wel eens wat anders in hun auto willen bouwen, of hebben daar peop aan :+ Wel opletten dat ze goed vastzitten en goed aansluiten, want dat gaat 1 op 1 van je geluidskwaliteit af.

Banden van dat setje zijn domweg slecht/op.. wilde er toen winterwielen van maken voor op de W202, maar die ging weg voordat dat aktueel werd, en heb ze toen laten liggen om hetzelfde mee te doen op mijn nieuwe, alleen wist ik toen nog niet dat het een 320 zou worden, waar die dingen helemaal niet onder passen qua remmen :')

Kan wel een foto maken, maar zie je weinig op; zwarte stalen MB velgen waar origineel wieldoppen op horen met bandjes van 2 - 3 mm erop.
Kost da?

Ja klopt. Ik was naar Car Sound Geldrop gegaan, zo'n tsjappie zaak waar alle petjes hun Honda Civic en Fiat Stilo komen pimpen. Even advies gevraagd wat ik daar nu het beste zonder versterker in kon zetten maar wel eventueel kon uitbreiden met amp en rear speakers. APX4 was een goede keuze qua budget en bovengenoemde mogelijkheden en die past erin met een beetje beunen.

Uiteraard even 2 weken over nagedacht en toen zag ik dat ze voor 100 piek op internet stonden, ofwel 20 piek goedkoper dan die winkel ze aanbood. Omdat ze toch vrij relaxt waren met advies even gebeld en daar toch voor 100 piek meegenomen, win-win.

Moet zeggen dat het budget nu even op is, moet de concert agenda ook nog vullen en van het voorjaar een nieuwe uitlaat eronder beunen.

Heb daarvoor de einddemper ook al liggen. :@

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 21 februari 2016 @ 13:57:06 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160090581
Niks liggen in de weg, kom maar ophalen als je ze wilt. Kan ze voor 25¤ op MP zetten en 3 weken turkse mailtjes in G-translate gooien, maar geen zin in. Andere optie is ze doneren aan de lokale sloperij.

Geen autostyle/baggerkar van maken heah.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160090713
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
Niks liggen in de weg, kom maar ophalen als je ze wilt. Kan ze voor 25¤ op MP zetten en 3 weken turkse mailtjes in G-translate gooien, maar geen zin in. Andere optie is ze doneren aan de lokale sloperij.

Geen autostyle/baggerkar van maken heah.
Haha ik kreeg die demper er gratisch bij, alternatief is verkopen en een originele einddemper kopen.

Maar ik ga sowieso heel de uitlaat vervangen en de vraag is even of dit de einddemper wordt. Opzich vind ik 'm wel leuk en kan dit wel, in combinatie met de velgen krijg je dan wel die sjonnie uitstraling maar er komen in ieder geval geen Xenon koplampen, neon shit, spoiler of andere toestanden op. Verlagingssetjes doe ik ook niet aan mee. _O-

Maar die demper kan nog wel toch? _O-

Waar zijn deze velgjes op te halen dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 21 februari 2016 @ 14:09:14 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160090889
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha ik kreeg die demper er gratisch bij, alternatief is verkopen en een originele einddemper kopen.

Maar ik ga sowieso heel de uitlaat vervangen en de vraag is even of dit de einddemper wordt. Opzich vind ik 'm wel leuk en kan dit wel, in combinatie met de velgen krijg je dan wel die sjonnie uitstraling maar er komen in ieder geval geen Xenon koplampen, neon shit, spoiler of andere toestanden op. Verlagingssetjes doe ik ook niet aan mee. _O-

Maar die demper kan nog wel toch? _O-

Waar zijn deze velgjes op te halen dan?
Ik betwijfel sowieso of hij wel past; en die chromen flutdempers verkopen ze pas 20 jaar ofzo bij elke cheapass autostyle stylingrommel tent die je kunt vinden, en na een jaar ligt het binnenwerk er los in te rammelen. Meestal is dat zó irritant dat je van ellende de stukken uit je stuur gaat zitten knagen, en dat komt dan weer mooi uit, want ze hebben daar vaak ook van die mooie blingbling stuurtjes. :+

Velgjes liggen in een garage ergens onder de rook van Nijmegen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160091043
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik betwijfel sowieso of hij wel past; en die chromen flutdempers verkopen ze pas 20 jaar ofzo bij elke cheapass autostyle stylingrommel tent die je kunt vinden, en na een jaar ligt het binnenwerk er los in te rammelen. Meestal is dat zó irritant dat je van ellende de stukken uit je stuur gaat zitten knagen, en dat komt dan weer mooi uit, want ze hebben daar vaak ook van die mooie blingbling stuurtjes. :+

Velgjes liggen in een garage ergens onder de rook van Nijmegen.
Ik moet vanmiddag vanaf Dinxperlo naar Eindhoven, vertrek rond half 5. Daar kom ik dus zo ongeveer langs maar Nimma is ook zover niet vanaf Eindhoven dus een andere keer kan ook prima.

Volgens mij zit daar geeneens binnenwerk in, je kijkt er dwarsch doorheen :7

Maar zoals gezegd, ik kreeg dat ding er voor nop bij en zit nog een beetje in dubio wat ik ga doen. Binnenkort rijd ik even naar een vriend van m'n vader, die heeft een brug, en dan komt het plan wel op tafel. Ik moet daar sowieso even langs, roest in de wielkast wegwerken en die vent is een professional in auto's restaureren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 21 februari 2016 @ 14:21:26 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160091221
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moet vanmiddag vanaf Dinxperlo naar Eindhoven, vertrek rond half 5. Daar kom ik dus zo ongeveer langs maar Nimma is ook zover niet vanaf Eindhoven dus een andere keer kan ook prima.

Volgens mij zit daar geeneens binnenwerk in, je kijkt er dwarsch doorheen :7

Maar zoals gezegd, ik kreeg dat ding er voor nop bij en zit nog een beetje in dubio wat ik ga doen. Binnenkort rijd ik even naar een vriend van m'n vader, die heeft een brug, en dan komt het plan wel op tafel. Ik moet daar sowieso even langs, roest in de wielkast wegwerken en die vent is een professional in auto's restaureren.
Jewel, die gaatjespijp waar je doorheen kijkt is wat de boel dempt.

Maar OK, laat maar wat weten als je ze wilt. Niet te lang wachten, want als ze me gaan irriteren pleur ik ze op de oud-ijzerberg :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:33:25 #65
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162185435
Jaja het is allemaal even blijven liggen maar een kleine update.

Na eind december die GPS speedometer besteld te hebben hebben ze in april een nieuwe opgestuurd en die is nog steeds onderweg dus dat gaat zn gangetje. :') China. :')

Maargoed, vandaag even de auto op de brug gehad en hij ziet er keurig uit. Maargoed, wel een paar gebreken geconstateerd die gefixt moeten worden.

- Lekkende remleiding. Gelijk even de gelegenheid aangegrepen om dat na te zoeken en hij lijkt op de hoofdzuiger te lekken, ofwel keerringetje lek achter het voetpedaal. Klotewerk om dat eruit te halen en te ontluchten achteraf maar het zal wel moeten :').

- Transmissie. Ja dit is wel ellendig, ik dacht eerst een kapot tussenlager ofzo maar een van de lagers in de versnellingsbak is naar de klote. Dus versnellingsbakrevisie of een nieuwe bak. Nu heb ik een W201 4-bak op het oog .. maar die komt uit een diesel. Ik heb zelf die 4-bak uit de benzine auto (volgens mij de 716.212 want 717.xxx zijn allemaal 5-bakken toch?) maar die dieselbak heeft wel een ander part number, namelijk 716.213

Ligt dicht bij elkaar maar is dat zomaar uitwisselbaar? Ik las vooral dingen over tandwielverhoudingen en vliegwielen maar niks concreets over een diesel/benzine wissel. Als iemand daar een idee over heeft: laat horen!

Er is ook nog goed nieuws, de uitlaat lijkt eigenlijk wel dicht te zijn. Er is een klein gaatje maar verder is het overal wel goed dichtgelast dus dat even dichtkitten/lassen en dan hoeft dat in ieder geval niet te gebeuren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162186356
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Amoeba het volgende:
Jaja het is allemaal even blijven liggen maar een kleine update.

Na eind december die GPS speedometer besteld te hebben hebben ze in april een nieuwe opgestuurd en die is nog steeds onderweg dus dat gaat zn gangetje. :') China. :')

Maargoed, vandaag even de auto op de brug gehad en hij ziet er keurig uit. Maargoed, wel een paar gebreken geconstateerd die gefixt moeten worden.

- Lekkende remleiding. Gelijk even de gelegenheid aangegrepen om dat na te zoeken en hij lijkt op de hoofdzuiger te lekken, ofwel keerringetje lek achter het voetpedaal. Klotewerk om dat eruit te halen en te ontluchten achteraf maar het zal wel moeten :').

- Transmissie. Ja dit is wel ellendig, ik dacht eerst een kapot tussenlager ofzo maar een van de lagers in de versnellingsbak is naar de klote. Dus versnellingsbakrevisie of een nieuwe bak. Nu heb ik een W201 4-bak op het oog .. maar die komt uit een diesel. Ik heb zelf die 4-bak uit de benzine auto (volgens mij de 716.212 want 717.xxx zijn allemaal 5-bakken toch?) maar die dieselbak heeft wel een ander part number, namelijk 716.213

Ligt dicht bij elkaar maar is dat zomaar uitwisselbaar? Ik las vooral dingen over tandwielverhoudingen en vliegwielen maar niks concreets over een diesel/benzine wissel. Als iemand daar een idee over heeft: laat horen!

Er is ook nog goed nieuws, de uitlaat lijkt eigenlijk wel dicht te zijn. Er is een klein gaatje maar verder is het overal wel goed dichtgelast dus dat even dichtkitten/lassen en dan hoeft dat in ieder geval niet te gebeuren.
Heb je hier iets aan? Diverse modellen met overbrengverhoudingen.

http://wiki.mercedes-benz(...)1-190D-2-Getriebe/en

http://wiki.mercedes-benz-classic.com/index.php/W201-190-Getriebe
pi_162209043
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Amoeba het volgende:
Jaja het is allemaal even blijven liggen maar een kleine update.

Na eind december die GPS speedometer besteld te hebben hebben ze in april een nieuwe opgestuurd en die is nog steeds onderweg dus dat gaat zn gangetje. :') China. :')

Maargoed, vandaag even de auto op de brug gehad en hij ziet er keurig uit. Maargoed, wel een paar gebreken geconstateerd die gefixt moeten worden.

- Lekkende remleiding. Gelijk even de gelegenheid aangegrepen om dat na te zoeken en hij lijkt op de hoofdzuiger te lekken, ofwel keerringetje lek achter het voetpedaal. Klotewerk om dat eruit te halen en te ontluchten achteraf maar het zal wel moeten :').

- Transmissie. Ja dit is wel ellendig, ik dacht eerst een kapot tussenlager ofzo maar een van de lagers in de versnellingsbak is naar de klote. Dus versnellingsbakrevisie of een nieuwe bak. Nu heb ik een W201 4-bak op het oog .. maar die komt uit een diesel. Ik heb zelf die 4-bak uit de benzine auto (volgens mij de 716.212 want 717.xxx zijn allemaal 5-bakken toch?) maar die dieselbak heeft wel een ander part number, namelijk 716.213

Ligt dicht bij elkaar maar is dat zomaar uitwisselbaar? Ik las vooral dingen over tandwielverhoudingen en vliegwielen maar niks concreets over een diesel/benzine wissel. Als iemand daar een idee over heeft: laat horen!

Er is ook nog goed nieuws, de uitlaat lijkt eigenlijk wel dicht te zijn. Er is een klein gaatje maar verder is het overal wel goed dichtgelast dus dat even dichtkitten/lassen en dan hoeft dat in ieder geval niet te gebeuren.
Davht dat ern bak van een diesel niet oast omdat de priseas verder uitsteekt
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:35:12 #68
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162290338
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 04:20 schreef klawie het volgende:

[..]

Davht dat ern bak van een diesel niet oast omdat de priseas verder uitsteekt
Ja goede vraag inderdaad. Ik heb zelf even rond zitten bellen naar demontagebedrijven en één daarvan had een identieke bak liggen, voor het schamele bedrag van ¤300,- Eigenlijk niemand die me kon vertellen welke bakken uitwisselbaar zijn en welke niet. In ieder geval de 5-bakken zijn langer dus dan heb je een nieuwe as nodig, alhoewel een man me wist te vertellen dat je ook een stuk van je 4-bak erop kon zetten en dat het dan ook zou passen maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.


Nu heb ik een 716.213 (de vierbak van de 190D) op het oog voor 50 piek dus een gokje kan altijd toch.
quote:
Ik zie daar eigenlijk alleen die dieselbakken bijstaan en niet de benzinebakken of ligt dat aan mij?

Enfin, dit wordt echt een kutklusje. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162305654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zie daar eigenlijk alleen die dieselbakken bijstaan en niet de benzinebakken of ligt dat aan mij?

Benzine is de tweede link.
pi_165027627
Hallo, update. Ik had voor 50 piek een tweedehandse transmissie gekocht op de gok. Het bleek exact dezelfde te zijn dus dat stuk schroot omgewisseld en op het einde trapt de buurman de koppeling in. :') Die cilinder weer gaan lekken dus anderhalve week terug dat afdichtrubbertje maar vervangen, hopen dat dat nu droog blijft.

Minder gesleuteld maar wat meer mee gereden. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:22:03 #71
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_169743954
Auto heeft voor de oldtimerregeling de hele winter binnen gestaan en moest daarna gelijk naar de APK, wel een waslijst afkeurpunten.

Korte samenvatting is eigelijk:

- Fuseekogels, eentje advies, andere te veel speling. Had al wat stuurspeling dus had ik wel op gerekend.
- Veerschotel rechtsachter
- Wiellagers
- Uitlaat, nieuw voorstuk en dan ook maar nieuwe middendemper
- Roest wielkast linksachter

Verder had de vorige eigenaar het subframe aan het chassis gelast vanwege een gaar rubber van de ophanging dus dat mag los en die rubbers dan ook gelijk vervangen.

De keurmeester zei dat we 'm beter weg konden gooien. Helaas voor hem doen we daar niet aan mee. :P



Helaas konden we anderhalve week gebruik maken van de brug van iemand anders dus dan moet 't maar thuis. Past krek :P



Dit is dus die doorgeroeste veerschotel. In het kader van de APK mag daar eigenlijk niet aan gelast worden. Die zit met stootlassen vast op het chassis, dus tweedehands van de sloop trekken is eigenlijk geen optie omdat het wel lastig is om die van een chassisbalk te halen zonder de schotel zodanig te beschadigen dat je eraan moet lassen. Nieuw verkoopt zelfs Mercedes hem niet meer. Ik kan dat kreng nergens vinden! Voorlopig is nu het plan om toch gewoon een nieuwe bodem in de oude te lassen en dan maar ergens anders te laten keuren. Daarbij meegenomen dat de wiellagers afgekeurd zijn terwijl die eigenlijk in prima staat zijn, en hij heeft laswerk aan het chassis afgekeurd. Ga daar in ieder geval niks aan doen want dat zit echt wel goed vast.



Die moet er wel weer tegen kunnen toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 20:35:12 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169752173
Kijk eens op Ebay, daar vind je heel veel.. in Polen maken ze álles.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_169806664
Wat is dat vior onzin magezijn medewerker die jij aan de lijn hebt gehad als hij niet meer te leveren is laat hem uitzoeken waar hij wel ligt in de rest van de wereld en laat hem hem daar bestellen
  maandag 27 maart 2017 @ 07:07:36 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169807365
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 01:45 schreef klawie het volgende:
Wat is dat vior onzin magezijn medewerker die jij aan de lijn hebt gehad als hij niet meer te leveren is laat hem uitzoeken waar hij wel ligt in de rest van de wereld en laat hem hem daar bestellen
Magazijnslaven halen vaak dingen door elkaar; dat HIJ hem niet meer kan leveren wil niet zeggen dat dat overal zo is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 maart 2017 @ 16:32:19 #75
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_169815783
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 01:45 schreef klawie het volgende:
Wat is dat vior onzin magezijn medewerker die jij aan de lijn hebt gehad als hij niet meer te leveren is laat hem uitzoeken waar hij wel ligt in de rest van de wereld en laat hem hem daar bestellen
Ergens in Parijs ofzo. Maar toen was al half half afgesproken om dat ding in elkaar te lassen en terug te zetten. Goed die lasnaad vlak kitten en in de undercoating zetten. Als dan die veer er weer tegenaan zit (en het veerrubber) dan heb je aan goede ogen niet genoeg toch. _O-

Vandaag de achteras aan het samenstellen zodat 't geheel ineens eronder kan. Toch nog defect wiellager blijkbaar..

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk eens op Ebay, daar vind je heel veel.. in Polen maken ze álles.
Ja ik heb zelfs een onderdeel nummer van Mercedes gekregen maar op ebay geeft dat .. niets. Ook hoe zo'n ding precies heet, ik vind overal de rubbers en de veren zelf maar echt dat metalen ding wat tegen het chassis moet :N Dit is dat nummer: 2016100116
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')