Huilen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit weer niet tegen voor Ajax zullen we maar zeggen
Echt verdiend is het ook niet
AZ-uit verhaaltjequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik constateer slechts. Ik huil niet, want PSV blijft maar 2 punten achter en dat gaan we goedmaken in de thuiswedstrijd tegen Ajax.quote:
Ga toch wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het al afgelopen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, zijn we ook weer van het Heraclessprookje af.
Hahahaha. Oke.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kramer... Ik neem aan dat je die 2 wel met elkaar kunt onderscheiden.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik constateer slechts. Ik huil niet, want PSV blijft maar 2 punten achter en dat gaan we goedmaken in de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Heeft weinig met geluk te maken dit gekkiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik constateer slechts. Ik huil niet, want PSV blijft maar 2 punten achter en dat gaan we goedmaken in de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Dat hebben we afgelopen weken wel gezien iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Genieten.
Altijd al gezegd dat Gudelj een goede speler is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |