Ik mis dat allemaal een beetje. Lees ook nergens terug op de bekende live-tickers dat de ref het niet goed doetquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:49 schreef Nielsch het volgende:
Krijgt deze ref per Zuid Afrikaanse penalty betaald ofzo?
Bokke ook nog 3 kicks gemistquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:59 schreef franklop het volgende:
Zonde dit, Wales was echt sterk genoeg om de halve finale te halen, maar teveel penaltys weggegeven
Inderdaad. Ze hadden zeker kunnen winnen. Dat was een stunt van jewelste geweest. Maar nogmaals geen schande voor Wales. ZA was gewoon nét iets beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:59 schreef franklop het volgende:
Zonde dit, Wales was echt sterk genoeg om de halve finale te halen, maar teveel penaltys weggegeven
Dan hebben ze toch teveel penaltys weggegevenquote:
Hoevaak kijk jij Rugby?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden zeker kunnen winnen. Dat was een stunt van jewelste geweest. Maar nogmaals geen schande voor Wales. ZA was gewoon nét iets beter.
Vaak genoeg. Absoluut geen superliefhebber die alles volgt zoals voetbal.quote:
Blijkbaar, beetje slecht dit....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef franklop het volgende:
Missen ze nou zelfs in de studio dat het een head-injury replacement was?
Nee maar goed je brengt het net alsof Wales een of ander B-landje isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vaak genoeg. Absoluut geen superliefhebber die alles volgt zoals voetbal.
Maar het is niet dat ZA onterecht heeft gewonnen. Wales heeft gewoon heel goed gespeeld en ze hadden terecht kans op meer, maar ZA speelde gewoon net iets beter in de afronding.
Laat ik voorop stellen dat dat niet mijn intentie is. Ik kijk het inderdaad minder dan de meeste hier in het topic. Ik vond Wales goed spelen en bij vlagen meer gevaarlijk dan ZA. Maar ZA speelde meer cunning en in de afronding beter. Ook al miste ze meerdere kicks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee maar goed je brengt het net alsof Wales een of ander B-landje isZoals ik al zei waren ze vooraf misschien zelfs wel favoriet
zat bij de eerste al foutquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:18 schreef knnth het volgende:
Zo, heerlijke wedstrijd en dan nog drie krakers dit weekend. Hopelijk nu wel drie keer de gewenste winnaar
Een herhaling van de poulefase van vier jaar geleden, dan ben ik tevredenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:25 schreef franklop het volgende:
Als Nw Zeeland - Frankijk de helft van de spanning haalt als tijdens de finale van 4 jaar geleden, dan ben ik al tevreden.
Al zal ik het niet erg vinden als het spel wel 50% beter is dan toen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
The all blacks lopen over de Fransen heen.
nou dan mag het niveau wel iets omhoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
The all blacks lopen over de Fransen heen.
0-0quote:
Zuid-Afrika speelt niet goed. Een volledig Wales had het verschil kunnen maken, met een gemankeerd team hebben ze naar vermogen gespeeld maar komen ze net tekort. Als Zuid-Afrika niet verbetert dan gaan ze er de volgende ronde af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Dit geeft ZA niet meer weg.
Op zich wel interessant. Wales is goed, maar ZA hoort in principe hier over heen te walsen zonder al te veel weerstand. Dit gaat nog wat worden als ze Australië of Nieuw-Zeeland treffen.
Sowieso fantastisch affiche. ZA in hun goede doen is heerlijk om naar te kijkenGaat nog mooi worden.
Nou nou..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Jayjay is echt een mongool... gelukkig weinig van gezien
hij doet ook zo'n over de rooie programma zag ik van de week. Daar irritanter dan bij rugbyquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nou nou..
Ik vind Jayjay wel tof maar snap dat mensen hem ook wel irritant vinden
Wie is de sjaak...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
hij doet ook zo'n over de rooie programma zag ik van de week. Daar irritanter dan bij rugby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |