Ik ben nu bezig met de totaallijst van de top 2000, zo'n 3900 nummersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een maandje denk ik.
Ik ben intussen bij nummer 600 van de top 2000 van 1999. Moet zeggen, de laatste 200-300 nummers (vanaf 900) is het wel allemaal 'effe' wat minder spannend en onvoorspelbaar.
Hopelijk ben ik klaar als het december is maar dan moet ik nog 48 uur er doorheen jagen in een maandje, wordt krap..
DUS DAT.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:15 schreef SpauldingPF het volgende:
met een beperkte keuze in nummers. ...
Nee hoor, je mag gewoon 5x Ronnie Flex toevoegen als vrije keuze.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
DUS DAT.
38 miljoen liedjes op joetoep, en je "mag" kiezen uit een handjevol...
5 keer....zóooooooo...De man heeft 31 hits gehad. Waren die andere plaatjes niet op het juiste labeltje misschien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag gewoon 5x Ronnie Flex toevoegen als vrije keuze.
Tuurlijk mag je geen 38 miljoen nummers indienen. Das toch niet te tellen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:03 schreef riazop het volgende:
[..]
5 keer....zóooooooo...De man heeft 31 hits gehad. Waren die andere plaatjes niet op het juiste labeltje misschien?
Bedankt om mijn punt nog eens te onderstrepen.
Waar is die te vinden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de totaallijst van de top 2000, zo'n 3900 nummers
Nu bij nummer 666
Ik heb hem om de site Hitsallertijden.nl gevonden, daarna helemaal op spotify gezet en dan lekker aan het luisterenquote:
ik ken een groot deel van wat in de vroege jaren weg is gevallen juist niet, dus dat vind ik wel interessantquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb er nou echt geen behoefte aan om die lijst te gaan luisteren buiten die week om.
Kan sowieso al die nummers wel dromen en de 'magie' is er verder ook wel af.
Wachten op een nummer wat je zo kunt opzetten enzo. En 't gezamenlijk luisteren.
Juist vind ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ken een groot deel van wat in de vroege jaren weg is gevallen juist niet, dus dat vind ik wel interessant
The Flirtationsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afric Simone en Guys n' Dolls enzo. Gezellig.
Waarom mag je niet gewoon kiezen uit die 38 miljoen nummers? Een server wordt daar niet zenuwachtig van hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je geen 38 miljoen nummers indienen. Das toch niet te tellen?.....
Je kunt zelf nummers toevoegen aan je eigen lijst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom mag je niet gewoon kiezen uit die 38 miljoen nummers? Een server wordt daar niet zenuwachtig van hoor.
5 jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zelf nummers toevoegen aan je eigen lijst.
ja het blijft wel een lijst van radio 2, niet van 17(,zoveel) miljoen Nederlanders.quote:
Hoezo is dat niet op te tellen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stel nou dat iedereen gaat stemmen op die YouTube hits van jou. Allemaal featuring artiesten en iedereen noteert dat weer anders. Da's niet op te tellen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het blijft wel een lijst van radio 2, ...
De 1 zet de featuring artiest bij de originele uitvoerende, de ander tussen haakjes bij de titel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet op te tellen?
Dacht je dat er een meneer met een potlood de resultaten noteert?
Hoezo "funest" ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1 zet de featuring artiest bij de originele uitvoerende, de ander tussen haakjes bij de titel.
Alleen een verschil tussen Beatles of The Beatles is al funest.
Welnee. Er is sowieso geen database met alle nummers, dus dat moet handmatig ingevoerd worden door de stemmer. Als jij nu feat. invoert en de ander ft. wordt dat echt niet rechtgezet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo "funest" ?
Een beetje software zet de nummers keurig op een rij hoor.
Toch echt hele eenvoudige software die verschillende entries aankan onder verschillende titels. Maar jij probeert ons wijs te maken dat de computer van de top 2000 daarvan in paniek raakt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welnee. Er is sowieso geen database met alle nummers, dus dat moet handmatig ingevoerd worden door de stemmer. Als jij nu feat. invoert en de ander ft. wordt dat echt niet rechtgezet.
Toch vraag ik me wel eens ad, als iedereen echt zou stemmen wat ie wil, of dat nou veel verschil zou maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet in paniek, hij telt t alleen niet op.
Daarnaast hebben we te maken met het Radio 2 profiel. Dat iedereen daarbuiten zich in de jaren ook met die lijst is gaan bemoeien is prima, maar daarvoor hoeft niet alles te wijken. Het is de lijst der lijsten qua radiobeleving, niet 'de lijst die iedereen vertegenwoordigt'. Da's ook nooit beweerd.
Pet Shop Boys en Living Doll uiteraard hoog in de top 100quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:04 schreef WeezerButler het volgende:
Ben benieuwd of er een Ekdom effect gaat komen op de Top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |