Houd je snarky comments maar gewoon voor je. De mods van R&P waren heel duidelijk. Geen slowchat, er zijn genoeg andere plekken waar je dat kan doen. Punt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je de afgelopen weken zo hard hebt gewerkt om dit topic op orde te krijgen.
Oproepen als in?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef Nixx- het volgende:
Kunnen we hier geen dating oproepen doen?
Hoe bedoel je? In dit topic aangeven dat je wilt daten en zien wat eruit voortkomt? Dat mensen die hier komen willen daten lijkt me toch wel duidelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef Nixx- het volgende:
Kunnen we hier geen dating oproepen doen?
Daten? :$ :pquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In dit topic aangeven dat je wilt daten en zien wat eruit voortkomt? Dat mensen die hier komen willen daten lijkt me toch wel duidelijk? Wat let je om iemand die je interessant lijkt aan te spreken?
GOD! JA! EINDELIJK!quote:
Verwijderd, of?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:48 schreef K44S het volgende:
Was een leuk uurtje op tinder!inmiddels er weer vanaf.
Gewoon een biertje drinken mag ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
GOD! JA! EINDELIJK!
Maar, nee.
[..]
Verwijderd, of?
Ik heb tinder nooit echt heel leuk gevonden... Twee keer geprobeerd maar beide keren gewoon meh. Snap niet dat het zo populair is, eigenlijk.
Een paar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet tinder ook niet serieus nemen. Hoewel er wel degelijk mensen op zitten die wel serieus zijn
Just kidding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
GOD! JA! EINDELIJK!
Maar, nee.
[..]
Verwijderd, of?
Ik heb tinder nooit echt heel leuk gevonden... Twee keer geprobeerd maar beide keren gewoon meh. Snap niet dat het zo populair is, eigenlijk.
Dat verklaart voor mij een hoop...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet tinder ook niet serieus nemen. Hoewel er wel degelijk mensen op zitten die wel serieus zijn
Jups. I plead guilty.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:01 schreef yats het volgende:
Wow, verveel je je zo snel dan? Mijn laatste eerste date duurde meteen zes uur en we hebben ons beide geen seconde verveeld
Dit herken ik best wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:45 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jups. I plead guilty..
En nee, geen moeite om een gesprek te houden i.t.t. wat Fripsel zegt, maar na max. een uurtje heb ik er al wel weer genoeg van.
Maar ja, het zal wel aan mij liggen, misschien ben ik gewoon niet in de wieg gelegd voor daten..
Haha. En ergens verbaast het mij niet dat jij het herkent.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:21 schreef Detroit het volgende:
[..]
Haha. En ergens verbaast het mij niet dat jij het herkent..
Kan dit niet beter in de OP aangepast worden? Er zijn namelijk ook mensen (zoals ik) die op hetzelfde geslacht vallen. Zo heb ik mijn huidige vriend twee jaar geleden via Tinder leren kennen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook?
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken?
Correct me if I'm wrong, maar in de ervaringen die ik van jou lees, lees ik toch wel vaak terug dat je niet snel onder de indruk bent en makkelijk verveeld. Vandaer!quote:
kom je daten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:37 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Kan dit niet beter in de OP aangepast worden? Er zijn namelijk ook mensen (zoals ik) die op hetzelfde geslacht vallen. Zo heb ik mijn huidige vriend twee jaar geleden via Tinder leren kennen.
Haha hoe bedoel je?quote:
of je ook date en daar over komt mee posten?quote:
Ow klopt hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:42 schreef Detroit het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar in de ervaringen die ik van jou lees, lees ik toch wel vaak terug dat je niet snel onder de indruk bent en makkelijk verveeld. Vandaer!
Ik heb een vaste relatie, maar dus wel via Tinder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je ook date en daar over komt mee posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |