Gezelligquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vond het twee weken geleden op de Facebook van onze gemeente.
En zo dichtbij! Dat roept om een meeting!!
Op aankleedkussen met eigen dekentje tussen jullie kussens, of naast je of op je gestut met voedingskussen. Ik sliep met uk in de holte van mijn arm, op m'n zij. Ik kon zo geen kant op en samen sliepen we goed zo. Sterkte, we've all been there!quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Advies gevraagd! G. wil alleen maar drinken of bij mij zijn. De cosleeper biedt Niet Genoeg geborgenheid. Nog een nacht wakker uit angst dat ik bovenop m ga liggen trek ik niet. Hoe kan ik m veilig in mijn bed laten slapen?
Wij sliepen met Sjaak op vrouw, met heel veel kussens achter haar zodat ze rechtop zat. Om haar middel had ze het voedingskussen, wat goed ingestopt zat aan beide kanten. Dat gaf een hoop stevigheid.quote:Op zondag 18 oktober 2015 04:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Elk uur.. Heb m naast me gelegd en liggend voeden en slapen afgewisseld. Las dat ze clusteren op deze leeftijd als ze een drukke dag hebben gehad. Dat klopt wel, de familie is overgekomen vanuit Leeuwarden en de Achterhoek. Vandaag krijgen we ook visite maar ik denk dat ik G. Maar bij me houd. Ga nog even mee in het clusterritme en als de kraamhulp er Is mag zij en mijn man lekker bezig zijn met G. Pik ik nog wat slaap.
Haha daarom spreek ik ook nauwelijks hier afquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:07 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gezellig. Maar dan moet wel eerst de hulp komen, dan is mn huis ten minste toonbaar
Ben wel geīnteresseerd, werkt die site of wat het is ook buiten jullie regio? Wij zoeken ook iemand en inmiddels wordt het vrij dringendquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, een dorp verderop, B-E, zelfde gemeente iig!
Ik ga even op die site kijken.
Edit: gedaan, waarom wist ik dit niet eerder. Even met vriend overlegd, en we gaan ons morgen waarschijnlijk aanmelden. Een schoon huis
(ik heb ervan genoten toen de kraamhulp hier was, dat wil ik wel elke week
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig dagje houden, Estrys! Wat vinden je kinderen van hun broertje? Zal wel lastig zijn voor hun ook, al die mensen ineens in huis. Heb je een lieve kraamverzorgster?No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
N. wilde de eerste weken alleen maar bij/op/tegen ons (aan). De co-sleeper was inderdaad te ver en zelfs een aankleedkussen tussen ons in werkte niet. Ik sliep op mijn zij, de arm waar je dan op ligt omhoog (hand boven haar hoofd, zodat ze niet naar boven kon schuiven) en knieën opgetrokken onder haar zodat ze niet naar beneden kon. Ik droeg een (pyjama)vestje zodat ik niet de neiging kreeg de dekens op te trekken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Advies gevraagd! G. wil alleen maar drinken of bij mij zijn. De cosleeper biedt Niet Genoeg geborgenheid. Nog een nacht wakker uit angst dat ik bovenop m ga liggen trek ik niet. Hoe kan ik m veilig in mijn bed laten slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een experiment van de gemeente Tilburg (gesubsidieerd), dus helaas alleen voor inwoners van de gemeente. Ik woon niet in de stad, maar val wel onder de gemeentequote:Op zondag 18 oktober 2015 07:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ben wel geīnteresseerd, werkt die site of wat het is ook buiten jullie regio? Wij zoeken ook iemand en inmiddels wordt het vrij dringend
quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:01 schreef Mariposas het volgende:
L wilde alleen op ons, naast ons was niet goed. Wij wisselen elkaar meestal af op de bank. Ik maakte dan vaak een dammetje met het voedingskussen en zorgde dat ik een heel klein beetje schuin lag richting rugleuning bank, zodat L niet aan de andere kant op de grond kon donderen. Want hij werd ook vaak krijsend en overstrekkend wakker.
Ik merkte trouwens nooit verschil wanneer er wel of geen visite was geweest.
sterkte in elk geval! Het is loodzwaar!Ja je spoiler is zo herkenbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig dagje houden, Estrys! Wat vinden je kinderen van hun broertje? Zal wel lastig zijn voor hun ook, al die mensen ineens in huis. Heb je een lieve kraamverzorgster?
Ze vinden hem fantastisch. Maar oudste kan helemaal niet tegen drukte. Dus van de week waren er vier mensen op kraamvisite en toen zei hij tegen de kraamhulp dat het 'echt te druk was voor mama'En er zal een reden zijn dat hij gisteren de hele dag ziek was, geen koorts maar wel paar keer overgeven en veel slapen. Dochter van twee is een beetje uit haar doen. Over het algemeen valt het volgens mij wel mee maar papa is niet gewend aan vier dagen alleen voor de kinderen zorgen en zit overal bovenop voor mijn gevoel. Waardoor ze nog dwarser gaat doen. Want 'zelluf' en 'Nietus'. Maar komt goed
Vandaag is ook gewoon een lastige dag.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:01 schreef Mariposas het volgende:
L wilde alleen op ons, naast ons was niet goed. Wij wisselen elkaar meestal af op de bank. Ik maakte dan vaak een dammetje met het voedingskussen en zorgde dat ik een heel klein beetje schuin lag richting rugleuning bank, zodat L niet aan de andere kant op de grond kon donderen. Want hij werd ook vaak krijsend en overstrekkend wakker.
Ik merkte trouwens nooit verschil wanneer er wel of geen visite was geweest.
sterkte in elk geval! Het is loodzwaar!Ja, wat je in een spoiler zegt herken ik ook. Of mensen die maar blijven roepen dat je ervan moet genieten omdat het maar zo kort duurt... Als ik snachts om 6 uur nog maar een uur geslapen heb, voor een 10 keer voed en bijna niet overeind kan komen omdat mn vagina zo'nzeer doet kan ik er niet echt van ggenieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig dagje houden, Estrys! Wat vinden je kinderen van hun broertje? Zal wel lastig zijn voor hun ook, al die mensen ineens in huis. Heb je een lieve kraamverzorgster?
Ik ben wel geweestquote:Op zondag 18 oktober 2015 07:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha daarom spreek ik ook nauwelijks hier af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |