abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:44:35 #276
409579 LuDann
All the way
pi_156962431
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Oef snel ja! En dan wel aan de pil, anders heb je er twee!

Ik ben niet ongesteld, maar we kregen eergisteren een doos met 30 luxe bonbons en die is nu op... :P
We gebruiken condooms tot nu toe, maar ik denk dat ik een spiraaltje (Mirena) ga laten plaatsen. Want een tweede hoef ik nog even niet nee. Mijn man zei gisteren ''ach, we hebben er toch al 1, een tweede maakt dan ook niet zoveel meer uit.''

Die zou er dus geen moeite mee hebben als ik nu al zwanger zou raken. De gek. :')

En bonbons. *O* Ik heb chocolade pepernoten. :9
pi_156962481
Ik was na zeven weken alweer 'ongesteld', LuDann. Ik zet dat tussen aanhalingstekens omdat ik er toen van overtuigd was dat het een echte menstruatie was, maar de tweede keer liet vervolgens meer dan vijf maanden op zich wachten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:52:44 #278
409579 LuDann
All the way
pi_156962546
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was na zeven weken alweer 'ongesteld', LuDann. Ik zet dat tussen aanhalingstekens omdat ik er toen van overtuigd was dat het een echte menstruatie was, maar de tweede keer liet vervolgens meer dan vijf maanden op zich wachten.
Das helemaal snel! Maar dat kan dan toch alsnog een echte menstruatie geweest zijn?

Van mij mag er ook wel een paar maanden tussen nu en de volgende keer zitten. :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:53:50 #279
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156962559
Ik was ook 9 weken na de bevalling ongesteld, maar er valt denk ik pas wat over te zeggen als je daarna weer ongesteld wordt en echt een cyclus krijgt.

Ik ben sinds ik zwanger ben geweest wel bang dat ik onverwacht zwanger raak, omdat het al de tweede ronde raak was. Terwijl ik wel de pil slik, maar stel dat die te licht is ofzo. :+ ongepland zwanger raken heeft zo z'n voordelen, maar loever heb ik het toch echt zelf in de hand, ook ivm foliumzuur

LuDann jouw man wilde er toch altijd maar 1? Is hij helemaal om nu wolk er is? :D

En sterkte, DaD! Misschien krijg je toch nog een beetje energie als je buiten bent.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156962620
Hier na 10 weken weer ongesteld en keurig 28 dagen daarna weer. Nu spiraaltje, dus hopelijk de komende 5 jaar geen bloed meer. :W

L. gooit heel haar drinkpatroon om lijkt het wel. Waar ze eerst om de 1,5-2-2,5 uur ongeveer kwam, laat ze er nu makkelijk 3 uur tussen. Ik weet wel dat ze het heus wel laat merken als ze honger heeft, maar toch ben ik onzeker en denk ik dat ze te weinig drinkt.
En concentratie tijdens het drinken is ver te zoeken. Alles is interessanter dan drinken. Gaat dan ongeveer, *Neemt slok* Oe, kijk, de lamp! Daar moet ik naar lachen! *Neemt nog een slok* MAMMA! Even staren hoor *Neemt weer een slok* KIJK IK HEB HANDJES *Neemt slok, laat melk uit mond lopen*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:19:05 #281
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156962922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:58 schreef Krisvc het volgende:
Hier na 10 weken weer ongesteld en keurig 28 dagen daarna weer. Nu spiraaltje, dus hopelijk de komende 5 jaar geen bloed meer. :W

L. gooit heel haar drinkpatroon om lijkt het wel. Waar ze eerst om de 1,5-2-2,5 uur ongeveer kwam, laat ze er nu makkelijk 3 uur tussen. Ik weet wel dat ze het heus wel laat merken als ze honger heeft, maar toch ben ik onzeker en denk ik dat ze te weinig drinkt.
En concentratie tijdens het drinken is ver te zoeken. Alles is interessanter dan drinken. Gaat dan ongeveer, *Neemt slok* Oe, kijk, de lamp! Daar moet ik naar lachen! *Neemt nog een slok* MAMMA! Even staren hoor *Neemt weer een slok* KIJK IK HEB HANDJES *Neemt slok, laat melk uit mond lopen*
Kan het zijn dat ze gewend raakt dat er langer tijd Tussen zit ivm de opvang? Neem althans aan dat ze haar niet elke 1,5 uur een flesje geven? En 3 uur is op zich ook heel normaal.
Dat afgeleid zijn tijdens het drinken gebeurt hier nu ook af en toe. Ik stop hem dan maar een beetje weg in m'n arm of laat een hydrofiel het zicht blokkeren.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:22:02 #282
409579 LuDann
All the way
pi_156962960
Ja, mijn man wil er nu nog 1. :D Hij wil over een jaar al voor een tweede gaan. Liefst een jongetje dan :') Dus hopen op een meisje, want dan kunnen we daarna nog een keer. :+ Ik zou er wel 6 willen nu, maar daar ben ik wat te oud voor.

Denk dat het hem allemaal meevalt met de baby zo. :)

Ik ben er ook wel een beetje benauwd voor hoor, ik moet er echt niet aan denken nu al zwanger te raken. Die baby is leuk, maar vanaf de 20 weken ongeveer vond ik de zwangerschap echt verschrikkelijk.

5 jaar geen bloed Kriscv, geen tweede voor jullie dus? :P En hier een linkje voor je waar een vriendin van me laatst veel aan had:

http://eurolactatie.net/2015/03/05/dip/

Gaat over de ''4 maanden dip'' maar eigenlijk dus meer over wat jij beschrijft.
pi_156962962
Wij stoppen N. nu vaker in de draagzak, omdat ze anders niet slaapt. Maar in de draagzak slaapt ze zo diep dat we haar echt wakker moeten maken voor een voeding, als mn tieten echt pijn gaan doen ;) Ze drinkt nu dus minder dan eerst.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156963015
3 uur is natuurlijk ook hartstikke normaal. Ik moet er denk ik nog meer op leren vertrouwen dat zij wel aangeeft wat ze nodig heeft of niet.

En nee, zoals het er nu uitziet komt er hier echt geen tweede. Man wil het echt ECHT niet. En ik vind dat er alleen een kindje moet komen als het door beide ouders gewenst is. Dan blijf ik liever samen met man en hou ik een goede relatie met 1 kindje, dan dat ik mijn zin doordrijf en er een tweede komt maar we uit elkaar groeien uiteindelijk. Wie weet dat hij nog bijdraait. Zo niet, dan niet. Een kindje is ook hartstikke leuk en maakt me echt niet minder gelukkig dan wanneer ik er 2 zou hebben.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:33:42 #285
409579 LuDann
All the way
pi_156963116
Ik geef je groot gelijk Krisvc, ben het helemaal met je eens dat beide ouders er achter moeten staan.
pi_156963352
Wij willen als N. een jaar is (waarschijnlijk) proberen voor nummer 2. O+

We gebruiken nu condooms (voor zover het al lukt }:| ), ik heb echt geen zin meer in de hormonen van de pil. Een spiraaltje vind ik meer een oplossing voor langere tijd, dus ook maar niet. Ik ben ook nog niet ongesteld trouwens, N. is bijna 5,5 maand.
pi_156964098
Hier geen kindjes meer. Wij zijn compleet O+

A. is net geprikt op bilirubine. Vanmiddag de uitslag. Hopelijk is het goed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156964134
Vanavond gaan we voor het eerst we zonder N. Tussen 5 en 9, lekker eten :) Schoonouders passen op, ik vind het wel eng hoor. Wat als ze geen flesje accepteert van hun, of de hele tijd huilt??
pi_156964141
Menstruatie: nog niet gehad, ks is 5 weken geleden en ik geef geen borstvoeding.
Wanneer mag/moet ik weer beginnen met de pil? Iemand hier die dat weet? Anders bel ik straks de huisarts wel even.
Gebruiken nu condooms maar dat is het niet voor ons. Spiraal durf ik niet.
pi_156964158
Ik heb na 5 of 6 weken Implanon laten zetten. Daarna zo'n 10 dagen ongesteld geweest en sindsdien al twee maanden niet meer. ^O^
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:36:01 #291
409579 LuDann
All the way
pi_156964277
Condooms zijn echt ondingen. }:|

Ik denk dat je nu wel aan de pil kunt gaan Malteser.

Ik had met 5 weken echt nog geen zin in seks. :o Sowieso stopte het bloed pas zo'n 8 weken na de ks dus eerder mocht ook niet.

Saskia: dan kom je toch gewoon terug? En het zal vast wel goed gaan, het is maar voor een paar uurtjes en niet bij vreemden.

Ik hoop op een goede uitslag Estrys!
pi_156964370
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:36 schreef LuDann het volgende:
Condooms zijn echt ondingen. }:|

Ik denk dat je nu wel aan de pil kunt gaan Malteser.

Saskia: dan kom je toch gewoon terug? En het zal vast wel goed gaan, het is maar voor een paar uurtjes en niet bij vreemden.

Ik hoop op een goede uitslag Estrys!
Ja tuurlijk, maar het is toch eng.
Ik ben ook met 4 weken weer aan de pil gegaan. Moet toch op recept, dus dan moet je toch langs de ha.
pi_156964411
Heb jij met vijf weken na ks alweer zin Malteser? :o

Ik stel t zo lang mogelijk uit, omdat mijn bekkenbodem echt een flinke optater heeft gehad, ik verkramp nu al heel snel, als ik moe ben of pijn heb en ik moet plassen, krijg ik de boel soms niet eens ontspannen. En nu Had ik enige spanning met sex voor de zwangerschap al, dus we stellen bewust uit tot fysiek en tussen de oortjes alles helemaal op orde Is.

Hier een goede nacht, weinig prikkels voor G. Hij is om twaalf uur gevoed, om half vier en om half acht, keurig dus *O* wel een luie drinker dus ben zo inclusief verschoningen een uur tot anderhalf bezig :')

Ooh en hij weegt 2800 nu, precies een week oud, geboorte gewicht Is, 2810 *O*
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:44:01 #294
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156964425
Wij zijn ook compleet met onze twee jongetjes O+

Anderhalf jaar geleden niet gedacht dat er ooit nog een tweede zou komen. Daarom veel van J's toffe kleren verkocht :( . Maar toen begon het toch te kriebelen, en ging het heel snel, en nu is F. er O+

Kon me mezelf ook niet voorstellen met jongens. Voor J. werden er in onze vriendenkring 5 meisjes geboren, en nog geen jongens. Nog steeds zijn de jongens in de minderheid (6 tegen 3, waarvan dus 2 van mij...). Nu is een heel goede vriendin zwanger, en ik zou het zo leuk vinden voor F als het een jochie zou zijn (ze heeft al 2 dochters). Het derde jochie is namelijk bijna even oud als J, en ze zijn goede maatjes.
pi_156964592
Hier vroeg man de avond van T. Geboorte toen we samen in bed lagen en T. Nog in het ziekenhuis lag 'lieverd zou je nog een tweede kindje met me willen?' Ik met mijn stomme kop ja zeggen natuurlijk (😉) en nu heeft hij zoiets van 'kunnen we de condooms niet alweer de deur uit doen, bij T. Duurde het ook lang voordat we zwanger waren?'
Hij heeft de smaak te pakken!
pi_156964611
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:28 schreef Malteser het volgende:
Menstruatie: nog niet gehad, ks is 5 weken geleden en ik geef geen borstvoeding.
Wanneer mag/moet ik weer beginnen met de pil? Iemand hier die dat weet? Anders bel ik straks de huisarts wel even.
Gebruiken nu condooms maar dat is het niet voor ons. Spiraal durf ik niet.
Hier was 't advies van de VK, die ook het recept uitgeschreven heeft, eerste dag vd menstruatie.
pi_156964817
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb jij met vijf weken na ks alweer zin Malteser? :o
Ik miste vooral de intimiteit en toen Twix zondagavond heerlijk op zijn eigen kamer lag te slapen, kwam van het een het ander :@.
Nu vloei ik al ruim 2 weken niet meer en ik heb geen keizersnede gehad na het eerst vaginaal geprobeerd te hebben, dat scheelt misschien ook. Mijn keizersnede was gepland. (Gisteren mijn verhaal gepost in het bevallingstopic).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156964931
Een spiraal komt er niet meer in denk ik. Vorige hebben ze met een ruggeprik op de OK moeten verwijderen. Denk niet dat ik dat nog eens aan durf
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156965088
Seks had ik een week na de bevalling weer zin in. De hele zwangerschap geen seconde zin in gehad. Dat kwam in drievoud terug. :') Wel netjes gewacht tot ik niet meer bloedde.

Saskia, de 4 uur dat je weg bent passen je schoonouders op. Als ze 4 uur huilt, dan zorgen je schoonouders die 4 uur voor haar. Voor hen is het een paar uur en ze mogen daarna naar huis en kunnen een nacht goed slapen, dan mag jij het weer overnemen. ;) Je mag het die tijd gewoon even loslaten en lekker samen zijn met je man. En als het echt niet gaat zullen ze je vast wel bellen. :)
(Althans, zo staan onze oppassen erin. Die vinden 4 uur huilend kleinkind net zo leuk als 4 uur lachend kleinkind :') )
pi_156965194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:29 schreef Krisvc het volgende:
Seks had ik een week na de bevalling weer zin in. De hele zwangerschap geen seconde zin in gehad. Dat kwam in drievoud terug. :') Wel netjes gewacht tot ik niet meer bloedde.

Saskia, de 4 uur dat je weg bent passen je schoonouders op. Als ze 4 uur huilt, dan zorgen je schoonouders die 4 uur voor haar. Voor hen is het een paar uur en ze mogen daarna naar huis en kunnen een nacht goed slapen, dan mag jij het weer overnemen. ;) Je mag het die tijd gewoon even loslaten en lekker samen zijn met je man. En als het echt niet gaat zullen ze je vast wel bellen. :)
(Althans, zo staan onze oppassen erin. Die vinden 4 uur huilend kleinkind net zo leuk als 4 uur lachend kleinkind :') )
Hmmm ja... maar als mn kind huilt is ze zo ziiieeelugggh ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')