We gebruiken condooms tot nu toe, maar ik denk dat ik een spiraaltje (Mirena) ga laten plaatsen. Want een tweede hoef ik nog even niet nee. Mijn man zei gisteren ''ach, we hebben er toch al 1, een tweede maakt dan ook niet zoveel meer uit.''quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oef snel ja! En dan wel aan de pil, anders heb je er twee!
Ik ben niet ongesteld, maar we kregen eergisteren een doos met 30 luxe bonbons en die is nu op...
Das helemaal snel! Maar dat kan dan toch alsnog een echte menstruatie geweest zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was na zeven weken alweer 'ongesteld', LuDann. Ik zet dat tussen aanhalingstekens omdat ik er toen van overtuigd was dat het een echte menstruatie was, maar de tweede keer liet vervolgens meer dan vijf maanden op zich wachten.
Kan het zijn dat ze gewend raakt dat er langer tijd Tussen zit ivm de opvang? Neem althans aan dat ze haar niet elke 1,5 uur een flesje geven? En 3 uur is op zich ook heel normaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:58 schreef Krisvc het volgende:
Hier na 10 weken weer ongesteld en keurig 28 dagen daarna weer. Nu spiraaltje, dus hopelijk de komende 5 jaar geen bloed meer.![]()
L. gooit heel haar drinkpatroon om lijkt het wel. Waar ze eerst om de 1,5-2-2,5 uur ongeveer kwam, laat ze er nu makkelijk 3 uur tussen. Ik weet wel dat ze het heus wel laat merken als ze honger heeft, maar toch ben ik onzeker en denk ik dat ze te weinig drinkt.
En concentratie tijdens het drinken is ver te zoeken. Alles is interessanter dan drinken. Gaat dan ongeveer, *Neemt slok* Oe, kijk, de lamp! Daar moet ik naar lachen! *Neemt nog een slok* MAMMA! Even staren hoor *Neemt weer een slok* KIJK IK HEB HANDJES *Neemt slok, laat melk uit mond lopen*
Ja tuurlijk, maar het is toch eng.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:36 schreef LuDann het volgende:
Condooms zijn echt ondingen.![]()
Ik denk dat je nu wel aan de pil kunt gaan Malteser.
Saskia: dan kom je toch gewoon terug? En het zal vast wel goed gaan, het is maar voor een paar uurtjes en niet bij vreemden.
Ik hoop op een goede uitslag Estrys!
Hier was 't advies van de VK, die ook het recept uitgeschreven heeft, eerste dag vd menstruatie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:28 schreef Malteser het volgende:
Menstruatie: nog niet gehad, ks is 5 weken geleden en ik geef geen borstvoeding.
Wanneer mag/moet ik weer beginnen met de pil? Iemand hier die dat weet? Anders bel ik straks de huisarts wel even.
Gebruiken nu condooms maar dat is het niet voor ons. Spiraal durf ik niet.
Ik miste vooral de intimiteit en toen Twix zondagavond heerlijk op zijn eigen kamer lag te slapen, kwam van het een het anderquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb jij met vijf weken na ks alweer zin Malteser?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ja... maar als mn kind huilt is ze zo ziiieeeluggghquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:29 schreef Krisvc het volgende:
Seks had ik een week na de bevalling weer zin in. De hele zwangerschap geen seconde zin in gehad. Dat kwam in drievoud terug.Wel netjes gewacht tot ik niet meer bloedde.
Saskia, de 4 uur dat je weg bent passen je schoonouders op. Als ze 4 uur huilt, dan zorgen je schoonouders die 4 uur voor haar. Voor hen is het een paar uur en ze mogen daarna naar huis en kunnen een nacht goed slapen, dan mag jij het weer overnemen.Je mag het die tijd gewoon even loslaten en lekker samen zijn met je man. En als het echt niet gaat zullen ze je vast wel bellen.
(Althans, zo staan onze oppassen erin. Die vinden 4 uur huilend kleinkind net zo leuk als 4 uur lachend kleinkind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |