quote:
Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef SaskiaR het volgende:Hmmm, als het altijd zo gaat en ze krijgt het meeste binnen, dan lijkt het me niet zo erg. Gewoon je eigen gevoel volgen.
N vriendin van mij had een kind dat helemaal niet wilde drinken op het kdv. Dus dronk ie niks van 8 tot 5. De leidsters wilden dat zij hem dan daar kwam voeden, maar dat kon niet. Dus liet ze het maar zo, dan dronk ie thuis maar wat meer. Ze voelde zich wel een tijdje een slechte moeder, maar t is helemaal goedgekomen

Wow, van 8 tot 5 niet drinken, dat is heftig. Hoe oud was haar kindje dan? Ik weet niet wat ik in dat geval zou doen.
Die nummer 3 speen geven we sinds een week of 2, maar ik ben er zelf nooit bij geweest (met deze speen, eerder wel) want als ik er ben dan is de fles niet nodig natuurlijk. Ik moet dus vertrouwen op wat mijn man, moeder en schoonmoeder zeggen. En die vinden dit beter dan een uur over de voeding doen.
Ze heeft wel minder op dan normaal, de leidster vond het een beetje eng om het te geven. Terwijl ik er donderdag en vrijdag niks over gehoord heb en ze toen wel gewoon de normale hoeveelheden heeft gedronken.
Dus ja. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet vinden omdat ik het zelf niet gezien heb. Straks maar even een voeding proberen met de fles anders. Vind het ook stom dat ik me zo laat opnaaien aan de andere kant. Want het zal echt wel meevallen, als het echt zo'n probleem was dan had ik dat we eerder gehoord of hadden ze me gebeld vanmiddag (want het was tenslotte een wendag).
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef kwakz0r het volgende:[..]
Ja, eet nog steeds als een natte krant, maar slaapt wat beter (nu hopen op de nacht

). Denk dat de neusspray al veel helpt voor de oortjes.
Hoe is t met jou, met de studiedrukte en baby erbij?
Edit: lees nu je post. Wat rot. Ik heb niet zoveel advies, Melba dronk altijd te snel dus wij hebben tot negen maanden een maat 1 speen gehad en altijd dental omdat dat langzamer ging... Eerste leer dental deed hij er ook 45 min over maar dat was kwestie van wennen, werd al snel 15 min, zoals we hoopten.
Fijn dat het iets beter gaat. Ik hoop dat het slapen vannacht ook een beetje wil lukken.
Op zich gaat het wel, maar heb nu een deadline woensdag die een beetje begint te dringen omdat Wolk de afgelopen dagen toch wilde clusteren. Maar de eerste cijfers zijn terug; twee keer een 8. Dus toen dacht ik wel een beetje van ''wat nou we denken dat je het niet gaat halen dit jaar.''

Om het maar even vriendelijk uit te drukken.

Toch fijn om je ervaring te lezen. Ik weet ook niet zo goed waar het probleem ligt nl. Aan de ene speen drinkt ze te langzaam en met de andere gaat het kennelijk te snel. Dus ja, hmm.