Is dat ongeveer Rijen-Amersfoort?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:43 schreef sanger het volgende:
Beschikbaar op route Heemskerk - Breda en Heemskerk - Amsterdam (en vv).
Ligt er een beetje aan wanneer. Want ik heb komende weken ook Amsterdam - Duiven op de planning staan.quote:
Zsm, ik verhuis zaterdag en wil het pakket eigenlijk niet meenemen. Het is nogal zwaarquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer. Want ik heb komende weken ook Amsterdam - Duiven op de planning staan.
Ik ben pas de week voor kerst zelf weer in Breda, maar de weken erna niet meer in Duiven zie ik trouwens in mijn agenda. Dus vanuit Rijen naar Amersfoort wordt dan lastig helaas.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zsm, ik verhuis zaterdag en wil het pakket eigenlijk niet meenemen. Het is nogal zwaar
Al iemand gevonden?quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht:
Vervoer van Rijen naar Amersfoort. Eventueel kan het verzonden worden, maar het pakketje is een beetje zwaar.
Nee, bied je je aan? Ik verhuis zaterdag, maar als het echt moet, kan het pakket meequote:
Ja, maar ik kan ook pas in het weekend.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, bied je je aan? Ik verhuis zaterdag, maar als het echt moet, kan het pakket mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |