vrouwen zijn gewoon beter in prullaria shoppen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom bij voorkeur een vrouw? Viespeuk
en voor catquote:
Dat is voor mij geen probleem en naar ik heb begrepen voor ontvangster ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu verraad je je anonimiteit!
Ik wil, als er niemand anders is, best ook voor jou shoppen hoor
Dat is waar. En vooral prullaria verzamelenquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen zijn gewoon beter in prullaria shoppen.
Omdat de ontvangSter een vrouw is, en het lijstje bestaat uit geurtjes en dingetjes en een vrouw heeft daar meer gevoel voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom bij voorkeur een vrouw? Viespeuk
Jajajaja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat de ontvangSter een vrouw is, en het lijstje bestaat uit geurtjes en dingetjes en een vrouw heeft daar meer gevoel voor.
Niet wat jij bedoelt, viespeuk
hey!quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar. En vooral prullaria verzamelen
anders je ook geen fan van tombola'squote:
Shop-aholicquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en voor cat
Kan er best nog een bij
hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders je ook geen fan van tombola's
ja en van andermans geld en geen ruzie thuis dat we al teveel troep hebbenquote:
nja, er is wel een gevers overschot nog steeds geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:29 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik niet prototype vrouw wat betreft prullaria bij elkaar zoeken en luchtjes etc...![]()
Maar goed, als de mods denken dat t lastig wordt een andere shopper te vinden ben ik graag van dienst
(mocht t dan mogelijk zijn Cat22 ook snel te koppelen dan graag, dan kan ik alles in een doen)
Je deed hem zomaarquote:
Ik ben overschotquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, er is wel een gevers overschot nog steeds geloof ik
volgens mij ook maar ik dacht ik probeer t iigquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben t over de actie heurquote:
Het gaat nu niet om een Gever, maar een Shopperquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, sorry mevrouwquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om een Gever, maar een Shopper.
Gianni bedoelt dat ik als gever nog niet gekoppeld benquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om een Gever, maar een Shopper.
Komt goedquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gianni bedoelt dat ik als gever nog niet gekoppeld ben
PS: je mag Tombo ook in de PM plakken als ik gekoppeld ben. Stel dat ik al op vakantie ben, dan wordt dat anders niet meer gelezen en doorgegeven door mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |