Ah, op die manier... Dacht dat je Fifa 2016 bedoeldequote:
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:40 schreef realbase het volgende:
Pfff 85 min.. lopen samen in de 16 weg van de goal richting bal. Ineens doet mijn speler schouderduw en hop pen.. 89 min een pis bal op mn keeper.. somehow wil hij hem niet pakken, tikt hem opzij naar een tegenstander, goal... 2-1 voor... 2-3 verloren. Dit ging echt ver, alsof ze de bal oppakten en gewoon voor zn voeten legde omdat hij anders niet kon winnen?
anyonequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus banquote:
ps4 als primary instellen.quote:
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.
En dan vooral waar de tegenstander vanaf de middenlijn met sprint aan zo doorloopt en geen enkele verdediger ingrijpt
ja echt gewoon standaard dat hoor helaas..zit al zolang in fifa dat soort onzin, daarom het spel meestal ook heel snel weer zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
[..]
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus ban
Inmiddels opgelostquote:
RB geen Lichtsteiner?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
James is binnen hoor.
[ afbeelding ]
Had alleen even over het hoofd gezien dat hij nu niet max chem haalt. Zet voor nu even Casemiro op CDM, later vervang ik hem eventueel voor Kroos of Modric.
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RB geen Lichtsteiner?
Edit: Zie het al, alleen Italianen
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Florenzi passt beter dan Abate inderdaad, terwijl die vaak gekozen wordt voor de pace merk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.
Ik zou Cuadrado ook RM kunnen zetten dan hoef ik niet een CDM van Real Madrid aan de linkerkant neer te zetten. Dan zou Lichtsteiner ook kunnen. Candreva bevalt wel erg goed op die positie dus voor nu laat ik het even zo staan. Nu sparen voor Di Maria in mijn andere team.
Kreeg geen rare players pack toen ik single player toernooi op beginner won tho..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.
wat denk jezelf, ik won zowel fut draft online als offline.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Ja, want het is echt hogere wiskunde?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ja echt raar.. het ene brood kost 4 euro.. De ander 1.. het is wat de gek er voor vraagt/geeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ik merk hetzelfde, vind het wel leuk maar speel ook veel minder potjes dan vorig jaar. Mis vooral themecups.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef realbase het volgende:
Ik had met 15 meer plezier... Dit is gewoon echt frustrerend aam het worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |