SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef realbase het volgende:
[..]
Net 7-5 verloren... gast rent alleen maar met Douglas Costa Door alles en iedereen.. wtf. Dacht dat pace niet meer OP was?
Ik had een draft team met if Ronaldo, Messi en agueroquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoord
op zich wel logisch, je hebt betere spelers over het algemeen
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat zo hard met het topic, we slaan gewoon #7 over.
Ja sorry.. deed het via phonequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:33 schreef realbase het volgende:
Terug gedegradeerd naar div6 en ik kom er niet meer uit.. zucht
Iemand suggesties ter vervanging van benzema?
[ afbeelding ]
Grappig, bij mij juist andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)
[ afbeelding ]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennenquote:
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:03 schreef Enix het volgende:
Ik ga voor de zoveelste keer weer mijn team aanpassen
Om de een of andere reden wil het niet lukken met mijn huidige teams. Heeft iemand nog aanraders? Ik ben van plan om sowieso in een 4-2-2-2 te spelen. Ik heb daar tot nog toe de beste verhalen over gehoord.
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennen
[..]
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebben
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Enix het volgende:
[..]
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?
Ah, in mijn vorige team speelde hij op 10 waar hij alsnog topscorer was. Zal wel even kijken of ik hem kan invoegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schieten
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Abdennour doet het bij mij erg goed. Candreva is echt heel goed op de RM, op RW deed hij het een stuk minder. Koke, De Rossi en Perez doen het ook erg goed. Turan is een goedkope topspeler. Jackson Martinez en Cavani zijn de spitsen die ik momenteel gebruik en die zijn rondom de 16 altijd gevaarlijk.
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelers
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisicquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.
Misschien kwam het omdat Mandzukic voorin stond die echt verschrikkelijk slecht was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |