Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
Tony chocolonely met popcorn en discodip
Niks aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vinden
Ik ken dat helemaal niet, klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
Tony chocolonely met popcorn en discodip
Ik ook niet, wel wijn.quote:
Jamin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vinden
Ah goeie, morgen halen, thanksquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamin!
Net als puur met amandel en zeezout.
Wat een vreselijke achterhaalde jaren negentig crossover shit dit.
mooi nummer, slecht gezongenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:43 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah goeie, morgen halen, thanks
Zeiknummer dit
Ja best welquote:
LOL, ik weet best wat van muziek af maar heb 't nooit gehoordquote:
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ja nogal ja, wel eens van Queen gehoord?
quote:
Oh crack, was het dit nummer?quote:
JIj bent zeker nog best jongquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:46 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Had je het tegen mij?
Nee, Queen ken ik niet
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Het was wel moeilijk te horen dat het Who Wants to live forever was. Ik hoorde het ook puur vanwege de tekst...
Haalde het er ook niet 123 uit iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Het was wel moeilijk te horen dat het Who Wants to live forever was. Ik hoorde het ook puur vanwege de tekst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |