Ik wel. Gruwelijk moeilijk liedje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:03 schreef Nizno het volgende:
WTF, van Anouk had ik dit nooit verwacht.
godverquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:04 schreef Stickertje het volgende:
alleen jammer dat ze de uitstraling heeft van een gedrogeerde graftak
Die heeft 10 tranquilizers gehad voor de stress.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:04 schreef Stickertje het volgende:
alleen jammer dat ze de uitstraling heeft van een gedrogeerde graftak
Onze Digitenne is in elk geval eerder dan kabel digitaalquote:
ik had het in ieder geval gepost, voordat het bij mij op tv wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Onze Digitenne is in elk geval eerder dan kabel digitaal
nou vertelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik had het in ieder geval gepost, voordat het bij mij op tv was![]()
zou wel een prachtige optie zijnquote:
duhuhquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:09 schreef Fer het volgende:
En dan kfc reklame was gewoon gescript, kan niet anders.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:09 schreef Stickertje het volgende:
een programma van jandino gesponsord door KFC
ja ik snapte het, maar als je een grote bucket op het bed ziet dan weet je wel dat t gescript is toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja niet Jandido, maar die afgeknepen Stevie Wonder met zijn discman en kip.
Oh zag ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik snapte het, maar als je een grote bucket op het bed ziet dan weet je wel dat t gescript is toch?
bie bie bie bie ba boe......quote:
welke staat er nu?quote:
ow dat kon ook nogquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef iBenny het volgende:
Wist je dat Ali B borrelnootjes in z'n soep doet?
Eens per week?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke staat er nu?
Wist je dat Wendy alleen chocola eet?
dat is een snuifjequote:
ja ik heb geen neusschotjequote:
quote:
ik ook!quote:
Zij gaat natuurlijk ook gruwelijk goed zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Gelift van Groningen naar Zuid-Afrika. Wat een bazin
Nee, een Boinzin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Gelift van Groningen naar Zuid-Afrika. Wat een bazin
Precies datquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:22 schreef MissJ het volgende:
ze kan echt wel goed zingen, maar vind wel dat ze dit nummer verkracht.
dat was toevalquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Dat enthousiasme van Anouk is wel enorm overdreven, kan ze niet een beetje dimmen?
Ik wordt er wel blij van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Dat enthousiasme van Anouk is wel enorm overdreven, kan ze niet een beetje dimmen?
Nou zeg, die wordt gewoon hysterisch van enthousiasme.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
Overigens zou ik, als ik zou kunnen zingen en mee zou doen en zou mogen kiezen, ook voor Anouk kiezen, maar dit vond ik wel een beetje erg koeltjes.quote:
ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Overigens zou ik, als ik zou kunnen zingen en mee zou doen en zou mogen kiezen, ook voor Anouk kiezen, maar dit vond ik wel een beetje erg koeltjes.
Ik heb zo jaren gewerkt, dus dat merk ik denk ik niet eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet.
Anouk kan er voor zorgen dat als je door bent je je rot voelt
Echt zo'n drugskopquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy ziet er echt gruwelijk uit, zeg
coke, de witte sloperquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy ziet er echt gruwelijk uit, zeg
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:56 schreef MissJ het volgende:
ik kan niet kijken vanavond, want ga naar een concert van Tha Piemp in Ziggo Dome
Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
Tony chocolonely met popcorn en discodip
Niks aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vinden
Ik ken dat helemaal niet, klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
Tony chocolonely met popcorn en discodip
Ik ook niet, wel wijn.quote:
Jamin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die wil ik al zoooo lang proberen, maar kan hem nergens vinden
Ah goeie, morgen halen, thanksquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamin!
Net als puur met amandel en zeezout.
Wat een vreselijke achterhaalde jaren negentig crossover shit dit.
mooi nummer, slecht gezongenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:43 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah goeie, morgen halen, thanks
Zeiknummer dit
Ja best welquote:
LOL, ik weet best wat van muziek af maar heb 't nooit gehoordquote:
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ja nogal ja, wel eens van Queen gehoord?
quote:
Oh crack, was het dit nummer?quote:
JIj bent zeker nog best jongquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:46 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Had je het tegen mij?
Nee, Queen ken ik niet
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Het was wel moeilijk te horen dat het Who Wants to live forever was. Ik hoorde het ook puur vanwege de tekst...
Haalde het er ook niet 123 uit iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Het was wel moeilijk te horen dat het Who Wants to live forever was. Ik hoorde het ook puur vanwege de tekst...
Ohquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Kwart eeuw, maar ik ken Queen wel hoor, no worries
Mag, het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh![]()
Mijn sarcasme radar heeft een off-day.
Ja, in elk geval in geestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus m.a.w, iedereen die het wel kent is best oud![]()
niet zichtbaar vanuit je zolderraam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee waar de Rouge bar zich bevindt. En ik woon dus in EHV...![]()
hakimquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Die man doet me denken aan die gast van Sesamstraat die wel eens voorlas.
Volgend jaar naar Duitsland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef Nizno het volgende:
mislukt bij the voice UK en dan nu in NL afgaan?
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef Uccie het volgende:
Oh the Voice UK, daar ken ik hem van dus.
Ik heb geen zolder..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet zichtbaar vanuit je zolderraam?
Klinkt te oud.quote:
onmogelijk. iedere fokker is een zolderautist.quote:
Hakim, die in mijn jeugdjaren eigenlijk alleen mime deed???quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Die man doet me denken aan die gast van Sesamstraat die wel eens voorlas.
omdat hij het in the UK ook niet kon..quote:
Klinkt nietquote:
Oja, mime ook ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hakim, die in mijn jeugdjaren eigenlijk alleen mime deed???
Ik ben inderdaad autistisch, maar ik woon in een appartementencomplex op de twaalfdequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
onmogelijk. iedere fokker is een zolderautist.
das ook net een zolder!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad autistisch, maar ik woon in een appartementencomplex op de twaalfde![]()
ik vond het juist wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Klinkt niet
Zo doorgerookt
niet slecht maar ook niet geweldig ofzo..quote:
Je kijkt toch in een spiegel als je je kleren uitzoekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kont lijkt 100 kilo in die broek
Kort nekje, groot lijf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kijkt toch in een spiegel als je je kleren uitzoekt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kont lijkt 100 kilo in die broek
Mijn eerste gedachte was: Trijntje had al gedrukt..quote:
van kreunen overgaan naar krijsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
waarom gelijk zo moeilijk kreunend zingen?
Hey Ceekequote:
gillen! En dan draait er ook nog iemand. De brit klonk beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van kreunen overgaan naar krijsen
keek ze al zo moeilijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zei toch dat Sanne zou drukken
Sanne luistert alleen naar het liedje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
Sanne heeft geen smaak. Exht niet.
Schreeuwwijven....
Komt ze niet uit de buurt van de hunnebedden?quote:
close enoughquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt ze niet uit de buurt van de hunnebedden?
Ali anders ook netquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:01 schreef Nizno het volgende:
anouk is degene die kan zorgen dat je je toch nog kut voelt ondanks dat je door bent.
Dit. Anoukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:01 schreef Nizno het volgende:
anouk is degene die kan zorgen dat je je toch nog kut voelt ondanks dat je door bent.
heel veel nep ookquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en ze is getransformeerd naar oompa loompa
mee eens wel. Alleen kids mogen in de volwassen versie nog een keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Cee het volgende:
Wat een totale matigheid. Sowieso zouden ex-finalisten niet mee mogen doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik een kind wil van Anouk
maandag kan je er weer een paar van t schoolplein plukkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik een kind wil van Anouk
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Cee het volgende:
Wat een totale matigheid. Sowieso zouden ex-finalisten niet mee mogen doen.
Ja precies, zelfs ex-finalisten van andere talentenjachten, vind ik prima. Want die hebben altijd een ander publiek (zender/tijdstip) en andere opzet (van show) gehad, waardoor je toch in een andere wedstrijd zit. Maar dit zeg, precies dezelfde show, daaraan geen succesvolle zangcarriere overhouden en het dan nog een keer proberen. Zonder enige verbetering. Bitch please.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens wel. Alleen kids mogen in de volwassen versie nog een keer.
Birkenstocks denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Heeft die meid nou badslippers aan?
Die met die afro?quote:
moet wel zeggen dat ik dat ook vind van die knuppels die eens een singletje hebben uitgebracht al... zoals bijv die Jordy van zn kauwgomballen als die nog mee zou doen zou ik hem ook afserveren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:08 schreef Cee het volgende:
precies dezelfde show, daaraan geen succesvolle zangcarriere overhouden en het dan nog een keer proberen.
Ik zou er een kiezen die de was doet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef roos85 het volgende:
Moet een nieuwe wasmachine, man wat veel keus
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Ze bieden nu toch ook al geld als je je vrienden opgeeft en die gaan door?
Lijkt alsof ze het steeds moeilijker vinden om goede zangers/zangeressen aan te trekken.
Jaartje pauze?
ja vorige week ook al geloof ik. Een vriendin zei al tegen dr vriend, geef mij op dan krijg je geld. Ja duh dan bieden ze geld dat ik je heul rap weer mee naar huis neem en nooit meer ergens op laat treden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Ze bieden nu toch ook al geld als je je vrienden opgeeft en die gaan door?
Lijkt alsof ze het steeds moeilijker vinden om goede zangers/zangeressen aan te trekken.
Jaartje pauze?
oeh oeh oeh ja!!!!!!!!!!!! de echte tobbers!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalen
^Ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen ouderwets Idols, met audities in van der Valk hotel vergaderzalen
Mielequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef roos85 het volgende:
Moet een nieuwe wasmachine, man wat veel keus
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was dat de kerel die valerie zong?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh ja!!!!!!!!!!!! de echte tobbers!!
Met gewoon lokale buurtcafé middelmatige coverbandzangers/zangeressen, compleet kansloze idioten en nachtegaaltjes door elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^Dit
Geen gimmicks met stoelen die omdraaien of verschillende teams...
Een eerlijke jury met een thema elke week
een duits pareltje tijdens de reclamequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Met gewoon lokale buurtcafé middelmatige coverbandzangers/zangeressen, compleet kansloze idioten en nachtegaaltjes door elkaar.
Geweldig is dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een duits pareltje tijdens de reclame
18 jaar geleden zouden ze geen programma's mogen sponsorenquote:
in zn tweede leven dan wel.....quote:
best wel, vorige keer heeft hij haar blijkbaar ook niet genoeg kunnen leren.... maar ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |