Hallo! Ik verhuis naar een land waar ik geen winterkleding nodig heb, maar ik heb vorig jaar blijkbaar wel achterlijk veel gekocht, wat maar een paar keer gedragen is, of soms zelfs helemaal niet. Die mogen dus allemaal weg

. Sommige dingen zien er wat verfrommeld uit, maar dat is puur omdat ze in een vacuumzak hebben gezeten het afgelopen jaar, en er net uit zijn gehaald.
Eerst de schoenen:
Schoenen die ik besteld heb, gepast heb, en nooit teruggestuurd heb omdat ik een lui, lui wezen ben

. Voor mij zijn ze helaas te klein, dus ze zijn nooit gedragen, maar ze zijn érg leuk. Beide maat 41, maar beide vallen dus klein dus ik zou zeggen voor een dame met een grote 39, of 40. Zwarte paar 15 euro, boots 20 euro.
![E8vQIie.jpg]()
![Zi1TBSe.jpg]()
![xeVJDFd.jpg]()
![RE47yeo.jpg]()
![d0eBEOq.jpg]()
En dan een hele hoop truien. Allemaal in zeer goede staat. Prijzen zijn indicatief. De truien zijn allemaal nauwsluitend overigens.
Esprit, grijsbruine pullover, xxl (44), 12,50 euro
![9guqY7M.jpg]()
Esprit eckte wollen pullover, xxl, 15 euro, nooit gedragen

![G7LkuCK.jpg]()
Esprit donkerblauwe pullover, xxl, 12.50 euro
![CpqPcV2.jpg]()
Esprit zwarte pullover (in het echt héél erg zwart), xxl, 12.50 euro
![1ddAaU3.jpg]()
Esprit dikke echt wollen poncho

, xl (maar poncho, dus kan alle kanten op), 25 euro
![qXJllsL.jpg]()
Tommy Hilfiger mosgroen met overslag, xxl (46), heeft een nieuw houtje touwtje nodig, ging de 2e keer dragen kapoet, nooit gemaakt, ondanks dat ik hem supermooi vond

10 euro
![Z3Vf7v7.jpg]()
Gaastra pullover, bordeaux, 15 euro, xxl
![2O7wnql.jpg]()
Sissy boy, xxl. Deze is een pietsie beetje vaal, maar zoooo leuk, kan zéker nog een winter mee 7,50 euro
![oFyTq57.jpg]()
Tommy Hillfiger donkerblauwe dikke wollen muts, unisize, 5 euro
![RjR19b5.jpg]()
Hillfiger Denim donkerblauwe pullover, large (42), nooit gedragen, 15 euro
![c4mGdbK.jpg]()
Vero Moda blazer, maat 42, nooit gedragen, 10 euro
![IgwSOgl.jpg]()
Forever 21 wollen jurk, nooit gedragen, kaartje zit er nog aan, maat 44, 15 euro
![xRUFrij.jpg]()
Roept u maar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 19:47:13 ]