zijn niet van mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
trollie wrm gooi je je lege vloei pakjes in de asbak?

crackiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik rook vrijwel alleen pijpje mattie

Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worstquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies

cocktailworstjes en bladerdeegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies

Moiraquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worst

Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cocktailworstjes en bladerdeeg
en ei als je dat niet in huis hebt
mini-worstenbroodjes
No probzquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MoiraJa Milka is chill idd, en HamKa's heb ik allang niet meer gehad
Thnx

oh maak altijd dipsaus van ketchup en sweet chili saus dus dan is mosterd beetje overbodigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktOok beetje mosterd op het bladerdeeg gesmeerd
[..]
No probz

is best wel lekker hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat lekker vinden

Monoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
https://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-9
Tof, nieuwe mixtape van Yellow Claw, die zijn altijd wel dik

Is echt een goeie ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
https://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-9
Tof, nieuwe mixtape van Yellow Claw, die zijn altijd wel dik

Lekker. Papa is niet thuis dus ik rook stiekem hasjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trollie 14.gif
Hoe rolt het leven?

Hasjisj klappen en high worden, paas hem in het rond in je eentje, voedselkastelen bouwen en paprikachips gebruiken om slagroomijs uit de bak te scheppen, schijt hebben aan combo's doen wat je wiltquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lekker. Papa is niet thuis dus ik rook stiekem hasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |