Oefenwedstrijdjequote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Thanks. Naast Barca en Real heb ik de beste team. Mijn teamwaarde is 40 miljoen minder dan de selectie van Valencia. Dus zou ik dus alle thuiswedstrijden naast Real en Barca minimaal moeten gelijk spelen. Dus dan heeft het weinig zin om een TK te zetten wanneer mijn team beter is. Uit heeft een TK zetten sws weinig nut
Doe mij zo'n glazen bol.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
De,k dat de competitie al beslist is. Real is veel slordiger met de punten dan Barca. Volgens mij Barca kampioen, Real 2e en dan heb je groepje tussen, A.Madrid, Valencia, Bilbao en Villareal om de 3e,4e,5 en 6e plaats
een goede maand.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:16 schreef Jorn999 het volgende:
Hoeveel dagen duurt jullie seizoen nog?
Probeer het gewoon, mijn spelers zijn ook gewoon mensen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu moet ik tegen Barcelona. Goed moment om mijn goede spelers te laten rusten, want ik heb toch geen kans met mijn amateurteam.
Ik ga voor de rest best wel lekker trouwens. Voorlopig tweede op de managerslijst!
Het deelnemerslijstje in de OP heeft nog wel een update nodig...
Investeer eens in je team.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik speel nu ook al gelijk tegen computer teams.
Met je sterkste 11 had je misschien een punt gepakt. Net aan 2-1.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu moet ik tegen Barcelona. Goed moment om mijn goede spelers te laten rusten, want ik heb toch geen kans met mijn amateurteam.
Ik ga voor de rest best wel lekker trouwens. Voorlopig tweede op de managerslijst!
Het deelnemerslijstje in de OP heeft nog wel een update nodig...
Las Palmas?quote:Op maandag 9 november 2015 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet opeens tegen wie ik een TK ga inzetten.
Lastig is anders. Thuis 1-4 verliezen. Had nog TK ingezet ook. Werken die tegenwoordig niet meer hahah.quote:Op maandag 9 november 2015 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opnieuw een lastige wedstrijd voor mij. Morgen Valencia - Villareal
Heb op het nipper ook beslist om TK in te zetten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Lastig is anders. Thuis 1-4 verliezen. Had nog TK ingezet ook. Werken die tegenwoordig niet meer hahah.
Oww oke maar dan nog heb ik normaal gesproken thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb op het nipper ook beslist om TK in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |