quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:26 schreef RobinOok het volgende:
Bedankt LHO! Ik heb een goeie beurt gemaakt dankzij jou. Ed helemaal blij.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:26 schreef RobinOok het volgende:
Bedankt LHO! Ik heb een goeie beurt gemaakt dankzij jou. Ed helemaal blij.
Dan ben ik ook erg benieuwd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:07 schreef Aure het volgende:
Fudge was lekker![]()
En heb mijn ouders blij gemaakt met een walnootvijgenbroodben benieuwd wat ze er van vinden, want die eten vaak alleen smaakloos fabrieksbrood
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:34 schreef Isegrim het volgende:
Het trekt toch weer aan.En de cheesecake is al bijna op! Spartakapper kocht inderdaad 45 stukjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat niet iedere zaterdag?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik had er vanmorgen een beetje een hard hoofd in want het was errug stil. Maar inmiddels bijna weer uitverkocht.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Grote opdracht Fudge verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is uiteraard niet voor eigen gebruik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:18 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Na die 10 kilo is ze vast geen zus"je" meer ;-)
Wordt onderdeel van het dessert.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje.Gaat ze die bij de koffie geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |