Eigen risico geldt alleen voor dingen in de basisverzekering, fysio zit in de aanvullende. Bij mij wordt alles gewoon vergoed tot 18 behandelingen per jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, menzis stuurt me er anders wel rekeningen voor.
Wilde eigenlijk deze doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeMja. I see your point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.![]()
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |