Gisteren was Bruce ook de beste slagman bij Indians. Had gehoopt op winst van de Yankees omdat je dan een leuke serie gaat krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:22 schreef Redefine het volgende:
De Yankees houden het dus toch niet
En dan nog Bruce ook. Als ik het van iemand niet verwacht.
Ja dat klopt wel. Maar Bruce blijft de laatste jaren zo'n het kan vriezen, het kan dooien slagman. Eigenlijk sinds die weg is bij de Reds. Op zich is een lange serie ook wel leuk. Maar ik ben bepaald geen fan van de Yankees (dan wel weer van Chapman, wat het dus lastig maakt) en ben juist voor de Indians (hoop op revanche voor ze), dus dan zie ik liever gewoon een 3 - 0 worden deze serie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gisteren was Bruce ook de beste slagman bij Indians. Had gehoopt op winst van de Yankees omdat je dan een leuke serie gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:19 schreef Dos37 het volgende:
Het kan misschien toch nog met vanavond Severino, als het dan 2-2 wordt kan alles nogmoet het in game 4 opnemen tegen Bauer. En dan in eventueel game 5 Kluber op de heuvel voor Cleveland. Lijkt kansloos voor de Yankees, daarom was game 2 ook zo belangrijk voor de Indians.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat hij toch een keer onderscheidend kan zijn. Al wil het aan slag nog niet echt lukken. Waarbij wel aangetekend dat hij een keer genaaid werd bij een derde strike die geen strike was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:00 schreef H.Vviv het volgende:
Judge toch belangrijk geweest voor zijn ploeg. Voorkomt in de zesde inning een 2-run homerun van Lindor. Yankees wint uiteindelijk met 1-0 door een homerun in de zevende inning van Bird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |